dus ze kan gewoon geelimineerd worden? dus de kans is groot dat zij op de stip komtquote:
Immi, Rupi en Isaac waren net niet te spreken over Bep maar het zou zomaar kunnenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geloof niets van wat die groep zegt. Ik heb zo maar het idee dat ze dit zeggen om de andere groep uit te horen
ja, ze lten zich niet vaak uit over babbet.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:45 schreef juul. het volgende:
[..]
Immi, Rupi en Isaac waren net niet te spreken over Bep maar het zou zomaar kunnen
Ik dacht toch echt dat ze het over Wen haddenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:45 schreef juul. het volgende:
[..]
Immi, Rupi en Isaac waren net niet te spreken over Bep maar het zou zomaar kunnen
ligt er aan wanneer je bedoeld.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik dacht toch echt dat ze het over Wen hadden
Ik ook, hoor!quote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee Bapsquote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja, ik wil dit eigenlijk helemaal niet meer zien/horen. Wordt er strontziek van.quote:
Iedereen is verkiesbaar om manager te worden als er niet meer dan 2 mensen zich hebben opgegeven. Als dit gebeurt, mogen alleen de ex-managers stemmen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:37 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ehm ik mis het
waarom stemdede rest niet?
Jappie kan moeilijk zeggen tegen Rupi dat hij target isquote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:45 schreef juul. het volgende:
[..]
Dat heb ik haar de laatste week al -tig keer horen zeggen: what goes around comes around.....quote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:52 schreef Yver73 het volgende:
J
[..]
Ja, ik wil dit eigenlijk helemaal niet meer zien/horen. Wordt er strontziek van.
Babette gelooft: what goes around comes around.
Nou, maak dan je borst maar vast nat…
ik geloof daar niet in op die manierquote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:52 schreef Yver73 het volgende:
J
[..]
Ja, ik wil dit eigenlijk helemaal niet meer zien/horen. Wordt er strontziek van.
Babette gelooft: what goes around comes around.
Nou, maak dan je borst maar vast nat…
Hij had ook niets kunnen zeggenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:54 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Jappie kan moeilijk zeggen tegen Rupi dat hij target is
Ik denk dat ze van al dat gekonkel de gevolgen nog wel gaat voelen, in of buiten de loods..quote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:55 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik geloof daar niet in op die manier
anders was baps al lang weg
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:57 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze van al dat gekonkel de gevolgen nog wel gaat voelen, in of buiten de loods..
Dat vermoeden heb ik ook wel. Ze is niet de gevierde diva meer die naar buiten wandeldquote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:57 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Ik denk dat van al dat gekonkel de gevolgen nog wel gaat voelen, in of buiten de loods..
hoe dan?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:57 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze van al dat gekonkel de gevolgen nog wel gaat voelen, in of buiten de loods..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |