Ik had niet anders verwacht.. Wendy was duidelijk en zoals ik al eerder aangaf, Isaac stemt op Erik om ze te willen laten denken dat hij niet altijd met zijn groepje mee zal stemmen.quote:
Voor the time being, ik vind het prima. Alles beter dan Sasha of Bern, of Sasha EN Bern had dat dan geworden.quote:
Precies datquote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:03 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht.. Wendy was duidelijk en zoals ik al eerder aangaf, Isaac stemt op Erik om ze te willen laten denken dat hij niet altijd met zijn groepje mee zal stemmen.
Allemaal opzet van Isaac..
Maar eigenlijk zou Wendy dat door moeten hebben want Isaac had dat ook gedaan toen Wendy moest worden gekozen als manager. Ze was toen best wel boos en teleurgesteld dat ze het ook maar net met één stem meer had gehaald. Isaac en Jeff legde toen nog aan haar uit dat dat het spel was en wat daar de bedoeling van was..quote:
Creatief boodschappen doen?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:06 schreef spapaars het volgende:
Snap toch niet waarom ze manager zou willen zijn, geen voordelen deze maand, alleen maar gezeik.
Misschien na de lunch?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:06 schreef freaky40 het volgende:
Weet niet of er nu gelijk een eli komt. Zou kunnen maar verwacht gewoon een verdienopdracht. Babs moet natuurlijk wel even gepamperd worden.
Nou dat is afwachten, de bedragen die tegenwoordig binnenkomen laten weinig ruimte voor een grootscheepse corruptie.quote:
of het antwoord al weet.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:06 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar eigenlijk zou Wendy dat door moeten hebben want Isaac had dat ook gedaan toen Wendy moest worden gekozen als manager. Ze was toen best wel boos en teleurgesteld dat ze het ook maar net met één stem meer had gehaald. Isaac en Jeff legde toen nog aan haar uit dat dat het spel was en wat daar de bedoeling van was..
Lijkt dat ze dat is vergeten..
Ik weet niet of dat zo is, Wendy kan zich amper tegen iemand uitspreken, je weet niet wat er in haar hoofd omgaatquote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:06 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar eigenlijk zou Wendy dat door moeten hebben want Isaac had dat ook gedaan toen Wendy moest worden gekozen als manager. Ze was toen best wel boos en teleurgesteld dat ze het ook maar net met één stem meer had gehaald. Isaac en Jeff legde toen nog aan haar uit dat dat het spel was en wat daar de bedoeling van was..
Lijkt dat ze dat is vergeten..
Aan haar gezichts uitdrukking en lichaamstaal te zien niet..quote:
Een plek om te chillenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:06 schreef spapaars het volgende:
Snap toch niet waarom ze manager zou willen zijn, geen voordelen deze maand, alleen maar gezeik.
Dat komt nogquote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:11 schreef xsaskiax het volgende:
Middag
Volgens mij heb ik de helft gemist.... is er geen brief met code geweest, ik zie Babette tafeltennissen....
Bep 3 stemmenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:10 schreef lojanda het volgende:
Hoe waren de stemmen verdeeld? Is dat op beeld geweest? Ik had natuurlijk net de andere stream aan staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |