Ik google het weleens na wat hij beweert,quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:45 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ja denk dat ik zelfverzekehreid verkeerd kies
ik vind zijn toon doorgaans ook irritant, betweterig komt et over
neeeeeeeeeeee hahahahaquote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:45 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Klik ik nog op die link ook...
oh echt?/ hahahahaquote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:46 schreef juul. het volgende:
[..]
Ik google het weleens na wat hij beweert,klopt heel vaak niet
Zo dus, ja, dat ben ik met je eens..quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:45 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
nee zie haar echt zo praten in haar toekomsrige praktijk
Ze lullen op dat soort momenten elkaar naar de mond..quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:48 schreef HappyCharly het volgende:
Erik wil oa met Mirthe en Babs in de finale
Babs wil met Erik
eenschquote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:49 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Mooie, en voor mij echt een leidraad.![]()
![]()
![]()
Idd kun je ze dat niet kwalijk nemen.. ze zitten allemaal in een spel maar het blijft vreemd dat het van de één gezien wordt als iets normaals en van de ander als iets duivels..quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou nee hoor, de enen toch echt wat meer dan de ander, maar je kan ze daar natuurlijk niet kwalijk nemen dat ze proberen om te winnen
Ze gelooft het zelf ook nog...quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:51 schreef realkijkers het volgende:
Oh babs gaat verder met de "wendy is jaloers" riedel. Booooring.
Niet meer doenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:46 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
oh echt?/ hahahaha
ik neem doorgaans gewoon aan wat ie zegt
Ik denk dat dat te maken heeft met de frequentie en de manier waarop.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:51 schreef lojanda het volgende:
[..]
Idd kun je ze dat niet kwalijk nemen.. ze zitten allemaal in een spel maar het blijft vreemd dat het van de één gezien wordt als iets normaals en van de ander als iets duivels..
Dit dus..quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat dat te maken heeft met de frequentie en de manier waarop.
Dat ze het zelfs is gaan geloven, misschien. Liegen gaat haar heel goed af. Vaak zat dat ze op dezelfde toon met dezelfde mimiek onzin verkondigde, wel duidelijk..... oh alarmquote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze gelooft het zelf ook nog...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |