Hij denk werkelijk dat hij alles weet...quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:41 schreef HappyCharly het volgende:
de verhoudingen in kleine snickers zijn anders dan grote snickers, aldus erik
2 minuten later, heel zacht; dat denk ik tenminste
Zie je het voor je in haar eigen praktijk...quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:41 schreef xsaskiax het volgende:
Hoe lul ik iemand naar zijn bek....... Babette doet haar stinkende best bij Erik
Nu zelfs over snickers of grote of kleine lekkerder zijn........ koop jij altijd zo'n grote doos thuis?
hoe krijgt ze het haar bek uit....... hoe kun je iemand met open ogen belazeren, want het interesseert haar geen donder, dat straalt ze tussendoor echt wel uit
Nee hoor,fierljeppen is verspringen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:40 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon hetzelfde maar dan in het Fries?
Of is dit beledigend...
hij heeft ook een manier van praten waaruit zelfverzekerheid straaltquote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:41 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Hij denk werkelijk dat hij alles weet...
Nou nee hoor, de enen toch echt wat meer dan de ander, maar je kan ze daar natuurlijk niet kwalijk nemen dat ze proberen om te winnenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:41 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dus zijn ze net zo doortrapt als anderen.
eigenlijk welquote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:42 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Zie je het voor je in haar eigen praktijk...
Dit is wel zo'n anti-reclame voor haarzelf...... www.hoezetikmezelfvoorlul.nlquote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:42 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Zie je het voor je in haar eigen praktijk...
Oke, tnx..quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee hoor,fierljeppen is verspringen.
[ afbeelding ]
Voor mij is het doorgaans super irritant, iemand die denkt alles te weten, moet nog een boel leren.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:42 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
hij heeft ook een manier van praten waaruit zelfverzekerheid straalt
dat vind ik wel weer grappig (en irritant)
Haar broer is naar Ike vernoemd zei ze.. en ik wist dat daar Cossers over zouden vallen. Haar tante is 82 of 83quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:31 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Heel simpel, Babette weet dat ze vol in beeld is dus wil haar 'serieuze' kant laten zien.
Ze moet weten dat ze al maanden met voornamelijk geroddel en gelul in beeld is geweest, zo dom is ze niet.
Dus heel verveeld met Erik gaan zitten filosoferen over het nieuws...... bla bla bla
De oorlog in Oekraïne is BIJNA een jaar bezig he....... Erik verbetert haar....
en ja hoor daar komt haar broer weer tevoorschijn, net zo oud als Ike Turner..... ze heeft een tante van 82..... bla bla bla... oh ze is nu in 1 zin 83 die tante!
ja denk dat ik zelfverzekehreid verkeerd kiesquote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:44 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Voor mij is het doorgaans super irritant, iemand die denkt alles te weten, moet nog een boel leren.
Oke, dank voor de info en ach als het om feiten gaat kun je met Babette alle kanten op, die veranderen net zo vaak als het haar uitkomtquote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:44 schreef lojanda het volgende:
[..]
Haar broer is naar Ike vernoemd zei ze.. en ik wist dat daar Cossers over zouden vallen. Haar tante is 82 of 83![]()
Klik ik nog op die link ook...quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:43 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dit is wel zo'n anti-reclame voor haarzelf...... www.hoezetikmezelfvoorlul.nl
Momentje.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:44 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Voor mij is het doorgaans super irritant, iemand die denkt alles te weten, moet nog een boel leren.
Kan dat niet dan? Ik ben ook opgegroeid met Tina Turner maar ben ook geen 82.. kan het komen door wat voor muziek je ouders luisterden?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja scheelt maar 40 jaar , maar komt door dr tante ....
ik ookquote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:45 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Klik ik nog op die link ook...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |