🤪quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar als ik jullie allemaal voor stapelgek uitmaak, krijg in een standje van van zo'n gekke mod.
ik vind dat zo'n grappige smiley, denk dat altijd dat iemand echt zo'n gezifht trektquote:
Spapaars had wel een punt.quote:
ik heb het idee dat dit gewoon is hoe hij praatquote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:35 schreef realkijkers het volgende:
Erik is koekoek.
Lijkt wel alsof hij een script afwerkt.
Erik houdt zich al jaren en jaren bezig met het klimaat en zo...... dus het is zijn stokpaardjequote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:35 schreef realkijkers het volgende:
Erik is koekoek.
Lijkt wel alsof hij een script afwerkt.
Soort van.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:34 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
precies, dus in praktijk zijn er zeker wel regels
ehhhquote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:36 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Soort van.
In principe mag iemand zich ongeschoold uitgeven voor psycholoog.
En advies geven als psycholoog.
En behandeling claimen te kunnen.
Alleen wordt dat dan niet vergoed.
Omdat hij geen wasmiddelen en zeep gebruikt?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:36 schreef FreshFruit het volgende:
Nou Erik,Nederland loopt behoorlijk voorop in klimaatverandering.
Polsstok springen volgens mij.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:38 schreef HappyCharly het volgende:
erik heeft het over een nk in spetember in friesland...
geen idee van wat
Dat zal fierljeppen zijn.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:38 schreef HappyCharly het volgende:
erik heeft het over een nk in spetember in friesland...
geen idee van wat
Fierljeppen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:39 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Polsstok springen volgens mij.
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:39 schreef FreshFruit het volgende:
Erik komt naar Friesland.Zal eens kijken voor een meet.
Zal wel Burgum worden dan.Lijkt me wel leuk.quote:
Met de stok in het water, springen naar de overkant.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:40 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon hetzelfde maar dan in het Fries?
Of is dit beledigend...
Dus zijn ze net zo doortrapt als anderen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:28 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Logisch ook, 840.000
Dat is wel levens veranderend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |