Die komt er wel bij ja, zuurkool zonder worst kan natuurlijk niet, en spekjes erdoor.quote:
Ik ook hoor, ik eet het eigenlijk het hele jaar door, het is veel te lekker om een paar maanden niet te eten.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Lekker, is het net weer voor![]()
Alhoewel ik het ook wel zou eten met 23 graden
Als ik iets niet lekker vind is het zuurkool en rode kool. Ik krijg het echt niet weg.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook hoor, ik eet het eigenlijk het hele jaar door, het is veel te lekker om een paar maanden niet te eten.
Ik ben benieuwd of er mensen zijn die er juist trek van krijgenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:15 schreef pullup het volgende:
Heb nu iets minder honger na die youtube![]()
Werkt altijd
Ik eet het niet zo heel vaak..quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook hoor, ik eet het eigenlijk het hele jaar door, het is veel te lekker om een paar maanden niet te eten.
Strafpuntjuhsssssssssssquote:
OMG ananas door de zuurkool, ga je schamenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als ik iets niet lekker vind is het zuurkool en rode kool. Ik krijg het echt niet weg.
Of ik moet door de zuurkool heeeeeeeeeeeeel veel ananas doen dan lukt het nog een beetje
Lust ook alleen pizza kaas of pizza ananasquote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
OMG ananas door de zuurkool, ga je schamen![]()
@:Marcb1974
Lekkerquote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
OMG ananas door de zuurkool, ga je schamen![]()
@:Marcb1974
Dubbele strafpuntjes, vanwege de ananas door de zuurkoolquote:
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lust ook alleen pizza kaas of pizza ananas
Jawel maar niet om het zo vaak te eten. Liever andere stamppotquote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom niet? Je vind het toch lekker?
Dit is vloeken in de Hollandse keukenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:19 schreef pullup het volgende:
[..]
LekkerNog beter zijn mandarijntjes
O, dat heb ik nog nooit gedaan. Kan het eens een keer proberen als ik ooit nog zuurkool maakquote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:19 schreef pullup het volgende:
[..]
LekkerNog beter zijn mandarijntjes
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dubbele strafpuntjes, vanwege de ananas door de zuurkool
Je doet het erom hèquote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lust ook alleen pizza kaas of pizza ananas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |