Wat context toegevoegd.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:33 schreef Lienekien het volgende:
Wat er echt wordt bedoeld kan zonder nadere context moeilijk worden vastgesteld.
Kloptquote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:35 schreef gianni61 het volgende:
Schijnbaar probeerde je iets aan een vrouw uit te leggen
Er was wel degelijk hout in de buurtquote:en sloeg je de plank zo ver mis dat er niet eens hout in de buurt was..
Het was toch echt bedoeld als feedbackquote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:02 schreef Lienekien het volgende:
Volgens mij wil iemand niet met je in discussie over je kritiek.
Is het een doe-het-zelfkanaal?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:15 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Het was toch echt bedoeld als feedback![]()
Nee het is een spierbalvrouw die met kracht allerlei blokken hout doorklieft middels het gebruik van allerhande gereedschappen. Laatste keer gebruikte ze een enorm zwaard.quote:
Mansplaining = een man die wel even aan een vrouw zal uitleggen hoe het moet.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:30 schreef christmastsunami het volgende:
Ik denk iemand uit India.
" Jij gebruikt echt zo'n lange afstandswapens, hou je maar in, uiteindelijk begrijp je jouw mislukte poging vanaf je mannenplateau".
Is je vraag inmiddels beantwoord?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:31 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Nee het is een spierbalvrouw die met kracht allerlei blokken hout doorklieft middels het gebruik van allerhande gereedschappen. Laatste keer gebruikte ze een enorm zwaard.
Nee, ik mis nog 'backtracking' en 'longest of arms to be able to reach that far'.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Is je vraag inmiddels beantwoord?
arms=wapensquote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:36 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Nee, ik mis nog 'backtracking' en 'longest of arms to be able to reach that far'.
het geeft gewoon aan dat je comment vergezocht is. En met longest of arms to be able to reach that far. wil men gewoon aangeven dat het niet vergezocht maar heel heel heel vergezocht is.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:36 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Nee, ik mis nog 'backtracking' en 'longest of arms to be able to reach that far'.
nee, arms zijn armen.quote:
Nee, ik bedoelde die betekenissen. Zag dat je het elders ‘Amerikaans slang’ noemt, maar imo is het geen slang.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:36 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
O in dat bericht bedoel je.
Nee het blijft onbeantwoord.
"Jij hebt lange armen"?, zoiets als " jij hebt snelle handjes", als in, dat iemand dan ver kan reiken, of iets snel kan pikken?quote:
Als in; de lange arm der wet; verreikende invloed.quote:
Nee. "It's a reach" betekent dat iets vergezocht is.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:08 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
"Jij hebt lange armen"?, zoiets als " jij hebt snelle handjes", als in, dat iemand dan ver kan reiken, of iets snel kan pikken?
Dit.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het geeft gewoon aan dat je comment vergezocht is. En met longest of arms to be able to reach that far. wil men gewoon aangeven dat het niet vergezocht maar heel heel heel vergezocht is.
En backtracking betekend dat je bij je zelf te raden moet gaan hoe je zo'n slechte comment kunt geven.
Mooie term he, in het echt nooit gehoordquote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Mansplaining = een man die wel even aan een vrouw zal uitleggen hoe het moet.
O dus het komt in feite allemaal neer op het verkeerd verstaan van de boodschap.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het geeft gewoon aan dat je comment vergezocht is. En met longest of arms to be able to reach that far. wil men gewoon aangeven dat het niet vergezocht maar heel heel heel vergezocht is.
En backtracking betekend dat je bij je zelf te raden moet gaan hoe je zo'n slechte comment kunt geven.
Of jij begrijpt de kritiek op jouw reactie niet.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:39 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
O dus het komt in feite allemaal neer op het verkeerd verstaan van de boodschap.
Nee, dat lijkt me niet.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:39 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
O dus het komt in feite allemaal neer op het verkeerd verstaan van de boodschap.
Want? Mijn boodschap was geenszins om allerlei secundaire ideeën of achterliggende gedachten over de feedback te gaan ontwikkelen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |