Eens, maar als ze dit zo makkelijk halen dan komt een goeie cv ook wel.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 08:04 schreef Scorpie het volgende:
Men noemt dit trouwens “versterkingen” maar hiermee is het lek nog niet boven.
We hebben 2 CV’s nodig, en een RB.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 08:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Eens, maar als ze dit zo makkelijk halen dan komt een goeie cv ook wel.
Snel een RCV en ze ook bezig met een rechts en linksback maar dan moet er ook ruimte gemaakt worden daar, dus ik neem aan Wijndal en Sanchez weg.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 08:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
We hebben 2 CV’s nodig, en een RB.
Zijn dan allemaal top aankopen geweest, die verdediging van vorig jaar.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 08:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Snel een RCV en ze ook bezig met een rechts en linksback maar dan moet er ook ruimte gemaakt worden daar, dus ik neem aan Wijndal en Sanchez weg.
Ik had van beiden wel meer verwacht, die Sanchez kende ik niet maar had iets meer Tagliafico verwacht zeg maar en Wijndal, geen idee wat er met die jongen is.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 08:13 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Zijn dan allemaal top aankopen geweest, die verdediging van vorig jaar.
Hou die 2 nog maar ff een jaartje achter de hand wat mij betreft. Zo breed in de verdedigers zitten we nou ook weer niet.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 08:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Snel een RCV en ze ook bezig met een rechts en linksback maar dan moet er ook ruimte gemaakt worden daar, dus ik neem aan Wijndal en Sanchez weg.
Ik weet hoe het met talenten erachter zit maar zij zijn te duur om op de bank te zetten.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 08:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hou die 2 nog maar ff een jaartje achter de hand wat mij betreft. Zo breed in de verdedigers zitten we nou ook weer niet.
Blijkbaar betalen we ook 12 miljoen voor een reserve keeperquote:Op woensdag 2 augustus 2023 08:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Is die Borges echt zo goed? Ik vind 20 miljoen rijkelijk veel geld voor iemand die zijn debuut nog moet maken op het hoogste niveau.
Gaat Rulli weg dan? Jullie hebben toch al 3 keepers?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 08:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Blijkbaar betalen we ook 12 miljoen voor een reserve keepergeld vliegt er wel weer uit zo.
Pasveer blessaquote:Op woensdag 2 augustus 2023 08:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gaat Rulli weg dan? Jullie hebben toch al 3 keepers?
Eerst maar even afwachten of die bedragen allemaal kloppen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 08:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Blijkbaar betalen we ook 12 miljoen voor een reserve keepergeld vliegt er wel weer uit zo.
ze gaan er 2 tegelijk in het doel zetten om de defensieve problemen op te lossenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 08:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gaat Rulli weg dan? Jullie hebben toch al 3 keepers?
20 miljoen!?!?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 08:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Is die Borges echt zo goed? Ik vind 20 miljoen rijkelijk veel geld voor iemand die zijn debuut nog moet maken op het hoogste niveau.
Laten we idd die Duitser de kans geven om iets moois te bouwen, ik zou eerst werken aan een team dat de Eredivisie kan/moet winnen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 08:45 schreef Simmertje het volgende:
De paniek is er wel bij onze grote vrienden uit Rotterdam en Eindhoven. Laat Mislintat maar schuiven de komende periode.
Wat een geld voor een speler die nog niets heeft laten zien op het hoogste niveauquote:Feyenoord weigerde bedrag te betalen dat Ajax deze week gaat betalen
Carlos Borges tekent een dezer dagen een meerjarig contract met Ajax, maar de aanvaller van Manchester City was eerder ook bij Feyenoord in beeld. Journalist Mike Verweij van De Telegraaf schrijft dinsdag dat de negentienjarige Portugees, die al een medische keuring heeft ondergaan in Amsterdam, is aangeboden in Rotterdam-Zuid. De door Manchester City verlangde transfersom en zijn geringe ervaring op het hoogste niveau waren voor Feyenoord redenen genoeg om niet toe te happen.
Het is onduidelijk hoeveel Ajax gaat betalen om de komst van Borges naar Amsterdam af te ronden. Transfermarktexpert Fabrizio Romano verzekert dat het om zeventien miljoen pond gaat, omgerekend 19,7 miljoen euro. Manchester City vroeg in een eerder stadium een bedrag van twaalf miljoen euro voor de Portugees jeugdinternational, die nog een contract tot medio 2024 heeft. Voor een competitiegenoot als West Ham United werd echter een hogere vraagprijs gehanteerd: achttien miljoen euro. Romano claimt ook dat Manchester City een terugkoopclausule tegen een vastgesteld bedrag heeft bedongen. Dat doet de Engelse topclub vrij regelmatig zodra een talent van de hand wordt gedaan.
Lijkt me ook wel een dure back-up maar dan kan Hato naar linksback.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 09:00 schreef Simmertje het volgende:
Mislintat pakt stevig door en meldt zich voor linker centrale verdediger
Ajax heeft zich bij VfB Stuttgart gemeld voor de diensten van Hiroki Ito, meldt Mike Verweij namens De Telegraaf. De 24-jarige Japanner wordt gezien als kwaliteitsimpuls voor de verdediging. Ito is een linksbenige centrale verdediger en moet de concurrentiestrijd aangaan met Jorrel Hato. Zijn contract loopt nog door tot medio 2025 bij Stuttgart.
Snel meer.
https://www.voetbalzone.n(...)le-verdediger/422170
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |