ff voor de duidelijkheid GSUSS is een kledingmerk.
Ik vind dat ze zich druk maken om niks
[Dit bericht is gewijzigd door Marden op 12-02-2003 19:20]
[Dit bericht is gewijzigd door Roellio op 12-02-2003 19:06]
quote:Dan hadden ze dan wel 'es tegen Bach mogen vertellen
Op woensdag 12 februari 2003 19:05 schreef Marden het volgende:
De nederlandse bond tegen schelden vinden de naam niet kunnen.
quote:Het is cker coole kleding
Op woensdag 12 februari 2003 19:06 schreef Roellio het volgende:
Ik vind dat ze erg aparte, en vaak leuke kleding verkopen
quote:merk van je usericoon is vetter!!
Op woensdag 12 februari 2003 19:07 schreef LeT0W het volgende:
wel coole kleuren..
en ach die naam..
boeiend! ik vind het wel cool
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 19:06 schreef D-Devil het volgende:
Leuke kleren, en die bond moet zich niet aanstellen.
quote:De nederlandse bond tegen schelden
De nederlandse bond tegen schelden vinden de naam niet kunnen.ff voor de duidelijkheid GSUS is een kledingmerk.
Heette dat niet anders? Iets met vloeken of zo
Als je er problemen mee hebt, boycott het dan.
quote:Gek nee......dat meen je niet.....heb een t-shirt met lange mouw...daar staat het met koeien letters op...reflecterend ook nog......hmm..........denk niet dat ik het nog eens aandoe.......dan maar aan een meid kado doen
Op woensdag 12 februari 2003 19:11 schreef Strolie75 het volgende:
GSUS betekend trouwens "ik pijp" in het frans.
quote:bond tegen het vloeken klinkt me idd bekender in de oren (al helemaal als bron van dergelijke uitspraken)
Op woensdag 12 februari 2003 19:11 schreef Poepoog het volgende:[..]
De nederlandse bond tegen schelden
quote:MWAHAHAHAHAAHAH
Op woensdag 12 februari 2003 19:13 schreef _asterix_ het volgende:[..]
Gek nee......dat meen je niet.....heb een t-shirt met lange mouw...daar staat het met koeien letters op...reflecterend ook nog......hmm..........denk niet dat ik het nog eens aandoe.......dan maar aan een meid kado doen
quote:In het frans jah!!
Op woensdag 12 februari 2003 19:15 schreef Strolie75 het volgende:
GSUS = Je susse, ofwel, ik pijp.
Maar het is denk in het engels bedoeld
(het is trouwens GSUSSINDUSTRIES)
quote:Vooral de mannen zeker!
Op woensdag 12 februari 2003 19:17 schreef _asterix_ het volgende:
en ik maar denken....goh....wat is iedereen toch maar vriendelijk........
quote:Ik zeur ook niet ik vind het ook onzin dat ze nu opeens onzin dat ze gaan liggen zeuren..
Op woensdag 12 februari 2003 19:17 schreef Jummy het volgende:
Leuke kleding voor zowel mannen en vrouwen
De naam vind ik zeker wel kunnen... wel apart. GSUS bestaat al jaren dus nou niet opeens gaan zeueren dat het niet kan.(het is trouwens GSUSSINDUSTRIES)
Het is GSUS SINDUSTRIES!
En al dat gezeik over die naam moet maar eens afgelopen zijn. Het is gewoon een cool merk
quote:Dat betekent dus ook dat Jesus opeens een vieze nasmaak krijgt
Op woensdag 12 februari 2003 19:15 schreef Strolie75 het volgende:
GSUS = Je susse, ofwel, ik pijp.
Overigens wel mooie kleren.
en dat is 1 van mijn kick ik heb een tijdje gehad dat ik echt alles kocht waar maa g-sus opstond om dat ik het een tof merk vond met leuke kleding en het tekentje is leuk.. ze maken nog steeds koele kleding .. maar jaah iedereen draagt het tegenwoordig en jaah duur... maar leuk merk leuke spullen..
quote:andersom ... wel blijven opletten
Op woensdag 12 februari 2003 19:54 schreef Moonah het volgende:
GSUS wordt geript door Forecast..
Forecastindustries.
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 19:59 schreef IrfieJ het volgende:[..]
andersom
quote:Forcast pikt ontwerpen van Gsus
Op woensdag 12 februari 2003 20:00 schreef Moonah het volgende:[..]
quote:Als dit bekend wordt zal het binnenkort wel in het rechts-extremistische circuit populair worden.
Op woensdag 12 februari 2003 19:41 schreef IrfieJ het volgende:
het is GSUS en GSUSSINDUSTRIES..
quote:SS, nog fouter!
Op woensdag 12 februari 2003 19:41 schreef IrfieJ het volgende:
het is GSUS en GSUSSINDUSTRIES..
quote:Eh ja.... dat zei ik.
Op woensdag 12 februari 2003 20:01 schreef IrfieJ het volgende:[..]
Forcast pikt ontwerpen van Gsus
quote:Tuurlijk niet! Iedereen weet toch dat mode ontwerpers homo zijn?
Op woensdag 12 februari 2003 19:17 schreef Marden het volgende:[..]
In het frans jah!!
Maar het is denk in het engels bedoeld
Want dit commerciele merk in al zijn facetten is toch volledig gericht op de 'hippe-breezah boy' die lekker anders wil zijn, net als de rest van zijn vrienden... Niks mis mee natuurlijk om je veiliger te voelen in kleren die iedereen draagt in de ski-hut barren die Nederland uit beginnen te puilen. Leuke kleuren, val je lekker op, maar niet meer als een jaar geleven werden dit soort kleren en kleuren door dezelfde mensen die het nu dragen, afgeschilderd als zijnde voor homo's. Ik weet dat het merk gsus toen al wel bestond, maar wegens tegenvallende verkoop- en dus winst resultaten besolten ze eens over te stappen naar de makkelijk beinvloedbare jeugd.
Het blijft een eeuwige discussie, maar als je goed in de smaak wil vallen bij de jonge, op Jim stemmende meisjes, blijf dan zeker de felgroen met witte truitjes met reflecterende GSUS letters dragen. Who cares...
quote:Sindustries
Op woensdag 12 februari 2003 20:02 schreef Strolie75 het volgende:[..]
SS, nog fouter!
Schandalig..
quote:indeed, en daar word niets aan gedaan.
Op woensdag 12 februari 2003 20:28 schreef jerney het volgende:[..]
Sindustries
Schandalig..
vind het logo'tje van gsus wel kick gevonden trouwens.
quote:mjah met zo'n kutpapagaai... ow sorry
Op woensdag 12 februari 2003 19:11 schreef Poepoog het volgende:[..]
De nederlandse bond tegen schelden
quote:Het merk bestaat al ongeveer 6 jaar en dan beginnen ze nu opeens te zeiken!!
Op woensdag 12 februari 2003 22:02 schreef mkl het volgende:merk, naam vind ik ook wel leuk
maar kan me er wel iets bij voorstellen dat sommige mensen er problemen bij hebben ivm hun geloof
zag ik later pas, ik denk dat de bond tegen vloeken dat niet vind kunnen
quote:Ik vind dat sommige mensen teveel vrije tijd hebben.......
De nederlandse bond tegen vloeken vinden de naam niet kunnen.ff voor de duidelijkheid GSUSS is een kledingmerk.
[Dit bericht is gewijzigd door Pulsemaster op 13-02-2003 09:45]
En die lui van die anti-vloek shit moeten gewoon hun muil houden en zich bezig houden met zaken die wel belangrijk zijn. Ga eens wat nuttigs doen met je leven.
quote:Ik ben het voor de volle 100% met je eens
Op woensdag 12 februari 2003 20:24 schreef thebuyguy het volgende:
Op het fok! forum, bekend staand om de anti-breezah girl meningen, snap ik niet dat er nog geen negatieve klank te lezen is in dit topic over het merk gsus als geheel.Want dit commerciele merk in al zijn facetten is toch volledig gericht op de 'hippe-breezah boy' die lekker anders wil zijn, net als de rest van zijn vrienden... Niks mis mee natuurlijk om je veiliger te voelen in kleren die iedereen draagt in de ski-hut barren die Nederland uit beginnen te puilen. Leuke kleuren, val je lekker op, maar niet meer als een jaar geleven werden dit soort kleren en kleuren door dezelfde mensen die het nu dragen, afgeschilderd als zijnde voor homo's. Ik weet dat het merk gsus toen al wel bestond, maar wegens tegenvallende verkoop- en dus winst resultaten besolten ze eens over te stappen naar de makkelijk beinvloedbare jeugd.
Het blijft een eeuwige discussie, maar als je goed in de smaak wil vallen bij de jonge, op Jim stemmende meisjes, blijf dan zeker de felgroen met witte truitjes met reflecterende GSUS letters dragen. Who cares...
quote:is trouwens met 1 "s" minder: GSUS Sindustries.
De nederlandse bond tegen vloeken vinden de naam niet kunnen.ff voor de duidelijkheid GSUSS is een kledingmerk.
Maareh die kleding mag ik niet in lopen van mijn sponsor (mag wel hoor ), hehe, is de concurrent in Arnhem
quote:haha, hoe schrijf je dat in het frans?
Op woensdag 12 februari 2003 19:11 schreef Strolie75 het volgende:
GSUS betekend trouwens "ik pijp" in het frans.
quote:bedoel je die mensen die keihard kunnen lachen om grappen over andere geloofsvormen, maar als er dan eens een ironische merknaam opkomt met een knipoog naar hun geloof kan dat absoluut niet?
Op woensdag 12 februari 2003 22:02 schreef mkl het volgende:
ze hebben vaak wel mooie kleding, naam vind ik ook wel leuk
maar kan me er wel iets bij voorstellen dat sommige mensen er problemen bij hebben ivm hun geloof
quote:andersom? lol ga jij lekker Cars broeken kopen.
Op woensdag 12 februari 2003 19:59 schreef IrfieJ het volgende:[..]
andersom ... wel blijven opletten
quote:Zomer collectie van dit jaar valt nog redelijk mee hoor. Wat fel geel roze en wit vind het wel vrolijk
Op zaterdag 15 februari 2003 21:10 schreef th4_d0n het volgende:
ik vond Gsus een mooi merk, maar nu loopt iedereen ermee, en word nu echt veels te opvallend net carnaval man... maargoed misschien komt het wel omdat ik iets ouder word ofzo
quote:Mja indeed, en tis wel makkelijk te combineren vind ik. Het leuke is dat het een Nederlands merk is en gewoon is begonnen uit een hobby... Is jammer dat het ZO main-stream is geworden maar aan de andere kant hoef je ook weer niet zo ontzettend te zoeken naar leuke kleren. Een dealtje sluiten met een leuk meisje in een kledingwinkel bij je in de buurt dat je ff in de inkoop-folder mag loeren is ook wel tof, kan je je eigen spullen bestellen zonder dat ze dr 30 stuks van inkopen
Op zaterdag 15 februari 2003 21:11 schreef miss_bleu het volgende:[..]
Zomer collectie van dit jaar valt nog redelijk mee hoor. Wat fel geel roze en wit vind het wel vrolijk
Kleding voor mensen die pretenderen "apart" gekleed te willen gaan maar eigenlijk geen fantasie hebben en niet durven.
Bovendien heb ik nooit begrepen waarom mensen met een enorm merk op hun kleding rond willen lopen.
Is het zelfde als met armani en versace. Iedereen loopt er in opeens. Wel de goedkope lijn dan. Als ik armani koop of versace koop ik de durdere lijn. Vind ik ook vaak mooier overgens. En nee het is niet om te patseren.
En dan heb ik het nog niet over het gemiddelde publiek dat Gsus koopt 'omdat het zo hip is' (lees: iedereen heeft het en dus ik ook, anders wordt ik niet meer op breezaaaaaahs getrakteerd door Jimkloontjes.)
Maar koop het voorals als je het mooi vind.
quote:Ik ga morgen naar de stad....
Maar koop het voorals als je het mooi vind.
Antwoord op je vraag: leuk merk
quote:ja, arnhem is volgens mij de enige plek waar een winkel is die is gebaseerd op het merk. Ze verkopen ook nog skateboards in de kelder.
Op woensdag 19 februari 2003 11:36 schreef krasje het volgende:
Leuk merk! Niet te duur en met veel afwisselende dingen, ik heb nu toevallig een broek en shirt van GSUS aanHier in Arnhem hebben we ook een GSUS winkel zitten (volgens mij komt het merk ook oorspronkelijk hier vandaan..) maar gek genoeg hebben ze bij de Man At Work meestal leukere dingen dan bij hun eigen winkel.
Ik heb er wel tjak van, voordat het zegmaar populair werd.
quote:stoer!
Op zondag 9 maart 2003 18:22 schreef TheHolyOne het volgende:
Ik vind het een merk voor scootergasten en breezahmeisjes....Ik heb er wel tjak van, voordat het zegmaar populair werd.
En het is gewoon zo dat er voornamelijk stadjers mee lopen hier in groningen. Niet het volk waarmee ik omga iig
En echt duur is het zeker niet, 30 euro voor een longsleeve, geen idee over de kwaliteit, na 2 weken had ik hem met m'n zatte ballen geruild met een longsleeve van een meisje (die wonderwel nog paste ook nog :S )
quote:OMG
Op dinsdag 11 maart 2003 01:59 schreef Kamphuys het volgende:
GSUS heeft toch ook zat shirts in normale kleuren?? Ik HAD een wit shirt met in grote rode letters 'DICK' erop, dat was wel lachen voor op feesten.En echt duur is het zeker niet, 30 euro voor een longsleeve, geen idee over de kwaliteit, na 2 weken had ik hem met m'n zatte ballen geruild met een longsleeve van een meisje (die wonderwel nog paste ook nog :S )
Ik heb zelf geen gsus maar sommige kleding daarvan zijn wel oke.
En ze hebben elk seizoen een andere grappige collectie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |