Lekker highquote:Op woensdag 2 augustus 2023 08:42 schreef MatthijsDJ het volgende:
Morge, nog twee werken en daarna vakantie!
Hopelijk een goede vakantie, mijn antidepressiva is opgehoogd en dat is altijd "fun" de eerste weken...
Hopen dat er snel duidelijkheid komt. Ik krijg voor het bestralen nog een operatie om te kijken naar lymfeklieren.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:44 schreef golfer het volgende:
Mogguh!
Vanmorgen gesprek met uroloog en een echo van de prostaat gehad.
Zijn afwijkingen gevonden, dus de volgende stap is een (open) MRI.
Hoop ik ook.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:46 schreef tong80 het volgende:
Hopen dat er snel duidelijkheid komt. Ik krijg voor het bestralen nog een operatie om te kijken naar lymfeklieren.
Werkte dat maar zo haha. De klachten waarvoor ik het slik zijn alweer milder.. Heb alleen de hele dag het gevoel dat ik 50 bakken koffie op heb.quote:
Hoop ik ook.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 22:33 schreef borisz het volgende:
Sterkte Golfer.. Hopelijk kan je snel terecht.
Niet weggesneden. Opengesneden en allerlei troep eruit laten knijpen. Met open wond en flinke eilandpleister weer naar huis. Maandag terug voor controle.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 23:18 schreef golfer het volgende:
Hoop ik ook.
In het kader van 'ouderdom komt met gebreken' ga ik morgenmiddag ook nog door de huisarts een cyste op mijn rug laten wegsnijden.
nog filmpje gemaakt voor joetjoepquote:Op donderdag 3 augustus 2023 15:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet weggesneden. Opengesneden en allerlei troep eruit laten knijpen. Met open wond en flinke eilandpleister weer naar huis. Maandag terug voor controle.
Voor MRI van prostaat kan ik volgende week vrijdagochtend al terecht.
Je bent niet meer welkom in Bommel. Wel naar Aalst en niet naar deze geweldige stad.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:54 schreef borisz het volgende:
Het Pelgrimspad vervolgt vanaf Aalst. Uiteindelijk in Heusden terecht gekomen.
Bedoeling eigenlijk was Drunen. De Bernse Veer bleek gestremd. Daarom moesten we om. Geluk bij een ongeluk was er een palingrokerij waardoor we geluncht hebben met een broodje paling. Uiteindelijk vonden we het in Heusden wel welletjes.
Ik heb met de buurtbus nu helemaal sightseeing gekregen door de gemeentequote:Op vrijdag 4 augustus 2023 18:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je bent niet meer welkom in Bommel. Wel naar Aalst en niet naar deze geweldige stad.
Das vroeg, ook een goedemorgen vanuit Overloon.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |