Jicht is echt een bitch uit de hel, gelukkig al jaren aanval vrij door medicatie..quote:Op dinsdag 19 september 2023 10:34 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Buiten hartklachten en prostaat K, voel ik me al tijden niet lekker/goed. Konden steeds niks vinden. Net weer afspraak willen maken met huisarts. Blijk ik, uit bloedonderzoek afgelopen vrijdag in het JBZ, waarschijnlijk jicht te hebben. Vandaag beginnen met medicatie. Nu maar hopen dat het helpt voor het beginnen met bestralen.
Groetjes. Herman, uw stralend zonnetje in huis. In de stad van Jicht en Janneke.
Kan er ook nog wel bij! Sterkte!quote:Op dinsdag 19 september 2023 10:34 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Buiten hartklachten en prostaat K, voel ik me al tijden niet lekker/goed. Konden steeds niks vinden. Net weer afspraak willen maken met huisarts. Blijk ik, uit bloedonderzoek afgelopen vrijdag in het JBZ, waarschijnlijk jicht te hebben. Vandaag beginnen met medicatie. Nu maar hopen dat het helpt voor het beginnen met bestralen.
Groetjes. Herman, uw stralend zonnetje in huis. In de stad van Jicht en Janneke.
Kan er ook nog wel bij... Sterkte!quote:Op dinsdag 19 september 2023 10:34 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Ik ook. Elke dag allopurinol slikken voorkomt verdere aanvallen.quote:Op dinsdag 19 september 2023 12:38 schreef MatthijsDJ het volgende:
Jicht is echt een bitch uit de hel, gelukkig al jaren aanval vrij door medicatie..
Ik slik een nieuwe medicijn want mijn lever vond allopurinol niet fijn.. Plus nog ergens colochine?? liggen voor mocht er toch een aanval doorkomen.quote:Op dinsdag 19 september 2023 18:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ook. Elke dag allopurinol slikken voorkomt verdere aanvallen.
Deze kankerlijer zit dit nu op een terras van een restaurant in Karpathos (Grieks eiland) te typen.
YOLO
Colchisine had ik ook voor in geval van aanval, maar heb ik weggegooid want na 5 jaar niet nodig meer hebben was het over de datum.quote:Op woensdag 20 september 2023 10:45 schreef MatthijsDJ het volgende:
[
Ik slik een nieuwe medicijn want mijn lever vond allopurinol niet fijn.. Plus nog ergens colochine?? liggen voor mocht er toch een aanval doorkomen.
Hoezo?quote:Op donderdag 21 september 2023 16:00 schreef borisz het volgende:
Nog last van Stokbroden of eigenlijk bouillabaisse-eters in de stad Ole?
Sterkte! Ohw wacht.. hoe ging het?quote:Op donderdag 21 september 2023 07:19 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Zo naar Verbeet-instituut Tilburg. Goudinjecties halen.
Moet later terug. Lag al op de tafel maar was niet gestopt met bloedverdunners. Nu pas 2 november weer.quote:
Demn weer zo lang wachtenquote:Op vrijdag 22 september 2023 10:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Moet later terug. Lag al op de tafel maar was niet gestopt met bloedverdunners. Nu pas 2 november weer.
Zo naar uroloog in Den Bosch.
Shit.quote:Op vrijdag 22 september 2023 10:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Moet later terug. Lag al op de tafel maar was niet gestopt met bloedverdunners. Nu pas 2 november weer.
Zo naar uroloog in Den Bosch.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |