Hij huilt al een poosje…quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:09 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Hij reageerde totaal niet viel mij op.
Daarom doe dat lekker na afloop en niet tijdens dit programma, dit wil je gewoon niet weten.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:12 schreef Wibehh het volgende:
Heel erg voor Imi natuurlijk. Al jaren oorlog daar en dan ook nog eens een ernstige natuurramp...
Nou het nieuws slaat in als een watje..quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:10 schreef spapaars het volgende:
Alle camera's klaar om de emoties vast te leggen, zitten ze vrijwel emotieloos te luisteren.
Saai is wat anders dan "nooit goed". Het feit is dat het een anticlimax is.quote:
Mirthe en Babette klinken opgeluchtquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:13 schreef engine het volgende:
Klinkt net alsof de huizencrisis opgelost is zo
Hier zijn de huizenprijzen niet gedaald hoor, nog net zo hoogquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:13 schreef engine het volgende:
Klinkt net alsof de huizencrisis opgelost is zo
Idd..niet echt over nagedacht. Hij heeft vast vragen maar kan nergens heenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:12 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daarom doe dat lekker na afloop en niet tijdens dit programma, dit wil je gewoon niet weten.
En terechtquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:15 schreef Deisyy het volgende:
Het nieuws over het plastic slaat bijn Marciano in als een bom "Waar gaat dit naartoe?"
Ik denk dat zij dit wel willen weten.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:12 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daarom doe dat lekker na afloop en niet tijdens dit programma, dit wil je gewoon niet weten.
Of al weten.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat zij dit wel willen weten.
Cafetaria bij ons in het WC, gebruikt al jaren alles van papier, kartonquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:15 schreef Deisyy het volgende:
Het nieuws over het plastic slaat bijn Marciano in als een bom "Waar gaat dit naartoe?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |