Ja wel .. is verteldquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:30 schreef realkijkers het volgende:
Niet dat het kabinet gevallen is? Verkiezingen in november?
Wel verteld.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:30 schreef realkijkers het volgende:
Kabinet gevallen is vermeld.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:30 schreef realkijkers het volgende:
Ja is wel verteld, ook dat rutte uit de politiek is en toen zeiden een aantal, oooohhhh hij is met eunicequote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:30 schreef realkijkers het volgende:
Maar dan zou hij toch juist moeten weten wie Tom Egbers is?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die ligt gewoon heel de dag op de bank sport te kijken en het meeste naar voetbal.
Tranen rolde over zijn wangen, hij was wel aangeslagen; Rupert trooste hem zachtjesquote:
Dan komt er JUIST geen vraag over.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:31 schreef Harry het volgende:
En Bern, die overspannen alles op papier heeft gezet, want hij kan om de grote winnaar te worden, toch iets missen als er een opdracht over gaat komen.
Niet echt. Voetbal zit al heel lang bij betaalzenders dus Tom Egbers zul je niet zijn.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:31 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Maar dan zou hij toch juist moeten weten wie Tom Egbers is?
Zelfs Sasha zat een hele tijd over zijn schouder te wrijven (viel me niet van haar tegen)quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tranen rolde over zijn wangen, hij was wel aangeslagen; Rupert trooste hem zachtjes
Precies, het nut van deze hele actie was ook ver te zoeken , ze praten er niet eens over ze hebben andere dingen aan hun hoofd... kaarten, pingpongen, sudokoewe, nootjes etenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:31 schreef realkijkers het volgende:
[..]
werd ook niets boeiends verteld..
Wie weet, misschien heeft ie wel aangegeven het niet te willen weten omdat die dan toch ver wonen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:33 schreef xsaskiax het volgende:
Logisch is wel dat wanneer er iets met directe familie van Imadiddin geweest zou zijn, hij zeker wel een brief gekregen zou hebben.
Als er iets zal zijn wat zijn familie aangaat had hij dat al wel geweten. Hij heeft weleens aangegeven dat als er ook maar iets met zijn familie aan de hand is dat dit dan moet worden verteld en zou hij vertrekken.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:32 schreef ChocoFan het volgende:
Het vervelendste is het voor imi, geen idee of hij nog familie daar heeft wonen. Maar zie hem nu lopend zonnebloempitten eten dus geen idee. Camera volgt hem wel.
en smakken els 'n stel herkauwende kamelenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:34 schreef ChocoFan het volgende:
Leuk hoor, die zonnebloem pitten. Allemaal lekker knagen erop.
Tis toch treurig.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
en smakken els 'n stel herkauwende kamelen
Best irritant ja!🤨quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
en smakken els 'n stel herkauwende kamelen
Vandaar ook dat ik de grote haat naar Bab niet vind kunnen. De een schrijft hier iets en de ander maakt het alleen maar groter. En natuurlijk wilt iedereen die pot wel winnen. Misschien in eerste instantie niet bewust maar als je er zo dicht bij zit dan zeker wel. En inderdaad wat voor bonus word er gegeven of aangeboden voor iets.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:08 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Mwoah. kan niet over anderen spreken, maar wat ik heb geschreven is altijd letterlijk wat babbel vertelde op streams.
Niets om te haten, dat gaat te ver. Maar wel een erg neppe manier van proberen te winnen. Niet dat dat niet mag. het gaat om 800.000 en het is TV.
We weten ook niet in hoeverre het opties zijn van "achter" wellicht voor bonus geld.
Dat kan toch waar zijn. en Ja mensen boden heel veel geld boven de verkoopprijs. en niet alleen Babs zit daar een jaar voor niets en als ze een eigen huis heeft of huurt moet ze die toch ook doorbetalen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:39 schreef 5thencounter het volgende:
Natuurlijk had Babbel weer een vriendin met een hypotheek van SESTON hé.. en kon geen huis kopen moet steeds maar overbieden SEFETON tot AGGTON jaja![]()
De huizenmarkt... gelukkig zit Babbel al gratis een jaar voor nix bij John de Mol
Dat alle lopende kosten thuis worden doorbetaald gedurende hun verblijf daar is al jaren bekend, nog los van het feit of ze in dienst zijn bij SBS en ook een salaris vangenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:45 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Dat kan toch waar zijn. en Ja mensen boden heel veel geld boven de verkoopprijs. en niet alleen Babs zit daar een jaar voor niets en als ze een eigen huis heeft of huurt moet ze die toch ook doorbetalen.
Alle bewoners zitten daar gratis daar
Ja Bern vindt dat Een jaar niet 350 dagen kan zijnquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:55 schreef realkijkers het volgende:
Bewoners speculeren over de finale: hup soundlock.
tuurlijk.
en 2 sec later, streamwissel.
mijn god regie, wat angstig.
Nou dan blijft hij er toch nog twee weken langer zitten in zijn eentjequote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja Bern vindt dat Een jaar niet 350 dagen kan zijn
Eerste deelnemer van De Bondgenoten is al binnen....quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:58 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nou dan blijft hij er toch nog twee weken langer zitten in zijn eentje
Bij nader bernzien was het ook totaal niet boeiend.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja Bern vindt dat Een jaar niet 350 dagen kan zijn
Dat is hier heel anders. Jeff kreeg helemaal niets betaald maar zou als hij won het volledige bedrag krijgen. GJ kreeg wel een soort van loon maar zou maar 50% krijgen van het prijzengeld.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:50 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat alle lopende kosten thuis worden doorbetaald gedurende hun verblijf daar is al jaren bekend, nog los van het feit of ze in dienst zijn bij SBS en ook een salaris vangen
Soms lijkt gedrag van Erik, Babbel en bijv Isaac wel op hetzelfde, ff acteren voor tv. Altijd wel het idee gehad dat ze een bonus krijgen bij dergelijke momenten. ook bij Uto2quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 18:04 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is hier heel anders. Jeff kreeg helemaal niets betaald maar zou als hij won het volledige bedrag krijgen. GJ kreeg wel een soort van loon maar zou maar 50% krijgen van het prijzengeld.
Jasper krijgt volgens mij 75% en zo is het bij velen weer anders.
Het is maar net wat voor contract ze hebben getekend, maar een deelnemer zonder inkomen gaat geen jaar schuld opbouwen en gokken de Pot te winnen , die sluit een contract af waarin zijn kosten gedekt worden..quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 18:04 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is hier heel anders. Jeff kreeg helemaal niets betaald maar zou als hij won het volledige bedrag krijgen. GJ kreeg wel een soort van loon maar zou maar 50% krijgen van het prijzengeld.
Dus ze hebben er baat bij als sommigen niet winnen omdat ze dan meer moeten uitkeren.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 18:04 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zo had ik het nog nooit bekeken, maar is wel een relevante gedachte.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 18:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dus ze hebben er baat bij als sommigen niet winnen omdat ze dan meer moeten uitkeren.
Dit is een rare constructie.
Doe maar nietquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:26 schreef 5thencounter het volgende:
S
[..]
Achja, rest nog de winnaar(es) van Miss verkiezing
n vrouwelijke bewoners te commanderenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die ligt gewoon heel de dag op de bank sport te kijken en het meeste naar voetbal.
Alles voor de kijkcijfersquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:32 schreef ChocoFan het volgende:
Het vervelendste is het voor imi, geen idee of hij nog familie daar heeft wonen. Maar zie hem nu lopend zonnebloempitten eten dus geen idee. Camera volgt hem wel.
Vandaar dat Jeffrey altijd zei dat hij niet KON winnen..als je deze 'constructie' leest.... dus zou het iemand worden die voor minder met de 'prijzenpot' (of wat er dan van overblijft) naar huis gaat?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 18:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dus ze hebben er baat bij als sommigen niet winnen omdat ze dan meer moeten uitkeren.
Helemaal als je misschien pas later te weten komt van de bewoners voor hoeveel de ze hebben getekend.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 18:19 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Vandaar dat Jeffrey altijd zei dat hij niet KON winnen..als je deze 'constructie' leest.... dus zou het iemand worden die voor minder met de 'prijzenpot' (of wat er dan van overblijft) naar huis gaat?
Bij Utopia hadden ze het anders geregeld, met bedragen die ze moesten betalen en die ze kwijt zouden zijn wanneer ze uit zichzelf naar huis gingen. Die waren bij iedereen anders.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 18:24 schreef realkijkers het volgende:
Sowieso bizar dat niet alle mede spelers dezelfde contracten krijgen.
Is denk nav de nieuwsmeldingenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 18:24 schreef xsaskiax het volgende:
Mirthe zit met Erik een krant te lezen...... is dit die 'oude' krant of hebben ze een nieuwe gekregen?
Oud nieuws hoor ik Erik nu zeggen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 18:25 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Bij Utopia hadden ze het anders geregeld, met bedragen die ze moesten betalen en die ze kwijt zouden zijn wanneer ze uit zichzelf naar huis gingen. Die waren bij iedereen anders.
Dan zal het wel bevallen zijnquote:
Ja, en bonus bij uitvoeren van opdrachtjes richting anderen, die op tv komen. mits op tv, bonus binnen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 18:25 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Bij Utopia hadden ze het anders geregeld, met bedragen die ze moesten betalen en die ze kwijt zouden zijn wanneer ze uit zichzelf naar huis gingen. Die waren bij iedereen anders.
Er is (veel) geld gereserveerd voor het afscheidsetentje van Imadiddin.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 18:35 schreef xsaskiax het volgende:
Het is toch eigenlijk van de gekke dat ze na een jaar nog steeds niets te eten hebben en water moeten drinken
Waterquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 18:35 schreef xsaskiax het volgende:
Het is toch eigenlijk van de gekke dat ze na een jaar nog steeds niets te eten hebben en water moeten drinken
Water, eerste levensbehoefte van de mensquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 18:35 schreef xsaskiax het volgende:
quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 18:49 schreef mootie het volgende:
Enoooorme bult spaghetti met een lepeltje saus.
Dat heb ik hier nu net niet. Dat was in DGK wel zo. Dat had Nadia op stream tegen Amanda gezegd en die stream werd te laat weggedraaid. Nadia en Huub kregen ieder 2500 euro als ze zouden zoenen wat Dennis dan zou zien. Ze hebben dat later ook gedaan en je zag gewoon dat het een opzetje was maar Dennis trapten er wel in.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 18:09 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Soms lijkt gedrag van Erik, Babbel en bijv Isaac wel op hetzelfde, ff acteren voor tv. Altijd wel het idee gehad dat ze een bonus krijgen bij dergelijke momenten. ook bij Uto2
Is echt door de namen die ik noemde op stream verteld..quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 18:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gaat ie koken,?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 18:34 schreef engine het volgende:
Benieuwd waar Erik ons mee gaat verrassen
Was een schijnbeweging.quote:
Had er al eerder over gehoord. blijft vreemd.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 18:55 schreef lojanda het volgende:
[..]
Is echt door de namen die ik noemde op stream verteld..
En wat was er nu zo bijzonder aan dat eten? Rijst met een kippenpoot en bietensalade van de vorige dag. Een kratje bier en drie pakken rode wijn. Ik geloof er niets van dat het hem daar in zit. Ik denk eerder dat ze de boel hebben belazerd en een aantal pakjes sigaretten hebben gekocht. Kan niet zijn dat dat etentje 300 euro heeft gekost wat ze beweerden.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 18:38 schreef Harry het volgende:
[..]
Er is (veel) geld gereserveerd voor het afscheidsetentje van Imadiddin.
Gevolg: geen eten nu.
Hing dat niet samen met de maandelijkse vergoeding? Volgens mij heb ik eens iets gelezen dat Jeffrey geen maandelijkse vergoeding kreeg maar 'in ruil daarvoor' als hij zou winnen het gehele bedrag zou krijgen. Maar geen idee of dat echt zo is..blijft speculerenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 18:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
Had er al eerder over gehoord. blijft vreemd.
Waarom zou iemand voor veel minder tekenen, wat blijkbaar is gedaan
Ik vind het ook vreemd dat niet voor iedereen hetzelfde geregeld is.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 18:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ik vind het ook heel vreemd.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 18:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat zeg ikquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 19:03 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Hing dat niet samen met de maandelijkse vergoeding? Volgens mij heb ik eens iets gelezen dat Jeffrey geen maandelijkse vergoeding kreeg maar 'in ruil daarvoor' als hij zou winnen het gehele bedrag zou krijgen. Maar geen idee of dat echt zo is..blijft speculeren
quote:
6 diepvries braadkuikensquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 19:01 schreef lojanda het volgende:
[..]
En wat was er nu zo bijzonder aan dat eten? Rijst met een kippenpoot en bietensalade van de vorige dag. Een kratje bier en drie pakken rode wijn. Ik geloof er niets van dat het hem daar in zit. Ik denk eerder dat ze de boel hebben belazerd en een aantal pakjes sigaretten hebben gekocht. Kan niet zijn dat dat etentje 300 euro heeft gekost wat ze beweerden.
Dat was volgens mij wat Jasper knoeide toen hij zijn bord pakte.. Erik keek al zo van dat hij het zonde vondquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 19:05 schreef pingu66 het volgende:
Erik die eten van tafel af plukt en in zijn mond steekt....
Denk meer afkickverschijnselenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 19:07 schreef 5thencounter het volgende:
Jappie heeft er toch geen Parkinson bij zijn knieën gekregen? Ik wordt bloednerveus van zijn constante gewiebel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |