Zou het een raadspel zijn?quote:
Is het iemand die we kennen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Is het iemand die we kennen?Ook warmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh welk boek gaat verstoffen?
Ik denk dat ik het antwoord weet.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ook warm
Oh welk boek gaat verstoffen?
Oh! Dat klinkt wel als een pittig boek! En knap dat je Duits goed genoeg is daarvoorquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het antwoord weet.
En het boek is "only kind of broken" is geschreven door een Duits social media meisje. Over mental health en haar ervaringen.
Ik ben er nu in begonnen. Het is wel in duits
Limburger he, duits is bijna mijn eerste taalquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh! Dat klinkt wel als een pittig boek! En knap dat je Duits goed genoeg is daarvoor
Hier ook begonnen aan een nieuw boek, was even moeilijk kiezen (heb er drie gekregen) En het is De Vijf Die Blijven - Holly Jackson (ik doe niet zo slim als jij![]()
)
Je weet toch, gewoon op het VMBO begonnen en opgeklommen naar de uni: work hard not smartquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Limburger he, duits is bijna mijn eerste taal
Jij blijft toch de slimmere
ik ben op de uni begonnen maar op hbo gestrandquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je weet toch, gewoon op het VMBO begonnen en opgeklommen naar de uni: work hard not smart
Dus je bent slimmer dan ikquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben op de uni begonnen maar op hbo gestrand
ik was niet zo van het work hard
nou oke danquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dus je bent slimmer dan ik![]()
maakt trouwens ook geen zak uit
wat staat er voor vanavond nog op de planning?quote:
Ik kijk nu De Verraders van Australiëquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat staat er voor vanavond nog op de planning?
wat is dat?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik kijk nu De Verraders van Australië
Lekker lezen
Beetje gamen misschien
En bij jou?
Een spelprogrammaquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat is dat?
ik denk dat ik filmpje op zet. niet veel meer. ik heb al de hele dag een beetje koppijn
ah, dus gewoon de australische versie van de verradersquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Een spelprogrammawel spannend
Beetje tussen Weerwolven en WIDM in
Vervelend van je kopzeer *kusje erop*. Snel opknappen jij
Hhahaha ja, sorry dat ik het zo vaag zeiquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ah, dus gewoon de australische versie van de verraders
en:
nog niets. Maar ik ben even de trailer van Dreamland aan het kijken, misschien dat dat het gaat worden.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hhahaha ja, sorry dat ik het zo vaag zei
Wat kijk jij?
Veel plezierquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nog niets. Maar ik ben even de trailer van Dreamland aan het kijken, misschien dat dat het gaat worden.
komt zometeen op paramount
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |