Geen sociaal leven hebben helptquote:Op woensdag 2 augustus 2023 09:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Knuffel
Ik vind het echt knap dat werkende mensen het volhouden![]()
al kan ik nu heel interessant zeggen dat in vergadertijger ga spelen voor een uurtje of twee/drie
Halloquote:
tijdens teams vergaderingen dwalen mijn gedachten ook wel afquote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:40 schreef Tegan het volgende:
[..]
Geen sociaal leven hebben helpt.
Geen alternatief hebben ook wel.
Hahahaha, herkenbaar.. zeker als iedereen door elkaar heen begint te praten.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hallo
[..]
tijdens teams vergaderingen dwalen mijn gedachten ook wel af
oh, dat gaat bij ons wel redelijk gestructureerd, maar als mensen dingen vertellen die ik al weet of die niet op mij van toepassing zijn dan ben ik al snel afgehaaktquote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahahaha, herkenbaar.. zeker als iedereen door elkaar heen begint te praten.
Hoe is dit een reactie op wat ik zeiquote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hallo
[..]
tijdens teams vergaderingen dwalen mijn gedachten ook wel af
Naja... de vergadering hier duurde tweeënhalf uur, met een beetje structuur had alles gemakkelijk in een uur gepast. Misschien zelfs driekwartier. En ja, gezellig en zo, maar efficiënt was het niet.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh, dat gaat bij ons wel redelijk gestructureerd, maar als mensen dingen vertellen die ik al weet of die niet op mij van toepassing zijn dan ben ik al snel afgehaakt
dat ik ook zonder sociaal leven en zonder alternatief niet hou van vergaderenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:47 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hoe is dit een reactie op wat ik zei![]()
?
Ik wacht nog steeds op je definitieve aanmelding voor mijn harem. Hoef je de rest van je leven geen betaalde arbeid meer te verrichten.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:40 schreef Tegan het volgende:
[..]
Geen sociaal leven hebben helpt.
Geen alternatief hebben ook wel.
Dat past niet helemaal in het onafhankelijke couchpotato leven dat ik ambieerquote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op je definitieve aanmelding voor mijn harem. Hoef je de rest van je leven geen betaalde arbeid meer te verrichten.
Ik bedoel niet houden van maar net genoeg om de dag vol te maken zonder het niet meer te zien zittenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat ik ook zonder sociaal leven en zonder alternatief niet hou van vergaderen
De randvoorwaarden kunnen we nog verder bespreken hoor.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 20:30 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat past niet helemaal in het onafhankelijke couchpotato leven dat ik ambieer.
Zo voelt mij huidige werk ook wel een beetje.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 20:32 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik bedoel niet houden van maar net genoeg om de dag vol te maken zonder het niet meer te zien zitten.
Doe je een koe na of ben je heel moe?quote:
Ik heb over 5 minuten weekend, dus dat kan wel kloppen.quote:
ik moet nog bijna 3 uur geduld hebben.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 12:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb over 5 minuten weekend, dus dat kan wel kloppen.
Koequote:Op donderdag 3 augustus 2023 12:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe je een koe na of ben je heel moe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |