Nee, ik vind het maar een eng idee. Bang dat het kan scheuren bij een wilde neukpartij oid. Niet op iets feitelijks gebaseerd overigens.quote:
Botox legt alleen een werkende spier plat voor 3 maanden dat maakt je gezicht niet nep. Fillers die eindeloos ingespoten worden daarentegen welquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 15:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mee eens, ik kijk nogal wat realityseries ( jaja... ik weet het) en die mensen met botox zien er vaak ouder uit dan ze zijn. Überhaupt al die nep... niet mijn smaak. En zonde van een gezond lichaam
(lekker hypocriet met mijn vijf oorbelgaatjes met ringetjes)
Weet ikquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 19:23 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Botox legt alleen een werkende spier plat voor 3 maanden dat maakt je gezicht niet nep. Fillers die eindeloos ingespoten worden daarentegen wel
Dat is wel tof ja.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 19:50 schreef Tegan het volgende:
Dit lijkt me ook wel tof ter aanvulling.
[ afbeelding ]
Een conch piercing?
minimalistischer dan weg laten wordt het niet..quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 20:14 schreef Tegan het volgende:
Maar de zoektocht naar minimalistische conch piercings is hopeloos.
Dat ringetje wil ik ook wel erbijquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 19:50 schreef Tegan het volgende:
Dit lijkt me ook wel tof ter aanvulling.
[ afbeelding ]
Een conch piercing?
Als jij mijn hand vast houdt, dan houd ik jouw hand vast. En dan ... conch twinnenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 20:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat ringetje wil ik ook wel erbij
Jaaa! die schieten ze niet denk ik? Met naald eerder (brrr)quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 20:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als jij mijn hand vast houdt, dan houd ik jouw hand vast. En dan ... conch twinnen.
Inderdaad. Althans zou dit niet bij de beunhaas die dit wil schieten laten doenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 20:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jaaa! die schieten ze niet denk ik? Met naald eerder (brrr)
Ja en dan lekker een kraakbeen stuk en infecties. Dan kunnen we gezellig samen antibiotica-buddy's wordenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 20:31 schreef Tegan het volgende:
[..]
Inderdaad. Althans zou dit niet bij de beunhaas die dit wil schieten laten doen.
Misvormd oor buddiesquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 20:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja en dan lekker een kraakbeen stuk en infecties. Dan kunnen we gezellig samen antibiotica-buddy's worden
quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 20:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
Misvormd oor buddies![]()
. En een goed verhaal op feestjes.
Klinkt gezelligquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 20:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
Misvormd oor buddies![]()
. En een goed verhaal op feestjes.
Ik wacht wel buiten tot jullie uitgeprikt zijnquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik voel me nu ineen zo populair
Hoe minimalistisch wil je hen hebben dan?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 20:14 schreef Tegan het volgende:
Maar de zoektocht naar minimalistische conch piercings is hopeloos.
Childquote:Op woensdag 2 augustus 2023 07:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!
Dadelijk bloedprikken en daarna vergaderen en daarna samen lunchen en daarna een dutje en daarna videobellen met een vriendin
Nieuwsgierig aagjequote:Op woensdag 2 augustus 2023 07:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Child
ik heb bij alle agendapunten wel een vraag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |