De COS was wel leuk.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 11:39 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen maar ik vond er niks aan, het kon mij niet pakken in ieder geval.
Geisha opleiding.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 12:01 schreef Judiwi het volgende:
Wat wil Mirthe in Japan gaan doen.
Hoorde ik het goed.
Ooh dat geloof ik, als daar een leuke groep mensen zit blijf je ook snel hangen maar het volgen van 2 verschillende programma's en 2 x cos..quote:
Waardeloze kandidaten, keek alleen live mee tijdens de live-uitzendingen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 11:39 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen maar ik vond er niks aan, het kon mij niet pakken in ieder geval.
Ja die konden mij ook niet boeien...quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 12:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Waardeloze kandidaten, keek alleen live mee tijdens de live-uitzendingen.
dan vraagt bep mss gelijk haar 24 uur aanquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 12:11 schreef Thorelf het volgende:
Mss krijgen ze om 17 uur de ranking van het publiek meest populair naar minst...eenmalig te zien
Is ook wel heel druk ja.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 12:11 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh dat geloof ik, als daar een leuke groep mensen zit blijf je ook snel hangen maar het volgen van 2 verschillende programma's en 2 x cos..
Ik ben voor...quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 12:11 schreef Thorelf het volgende:
Mss krijgen ze om 17 uur de ranking van het publiek meest populair naar minst...eenmalig te zien
En daarbij ook nog eens dat als er eens wat gebeurde zoals spelletjes, bewaarden ze dat voor tv, en mocht je bijna nooit live meekijken.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 12:12 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja die konden mij ook niet boeien...
Waar heb jij kunnen stemmen?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 12:11 schreef Thorelf het volgende:
op social media staan er genoeg en dan het gemiddelde ofzo....lijkt mij gewoon leuk..vooral voor Babettequote:
Hier stond een ranking laatst maar was niet van Talpa uitquote:
Moraima staat er nog tussenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 12:25 schreef D. het volgende:
[..]
Jonguh!
JAA / [POLL] Wie is jouw favoriete bewoner? Update: nieuwe poll op 21-07
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |