Mwah, ik vind er wel wat van dat je je nu zo in Rusland in de schijnwerpers laat zettenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Natuurlijk, ik geloof je bijna, ik denk niet dat hij komt hoor maar je bent dus een halve crimineel als je met een crimineel op de foto gaat?
Er was weinig mis mee dat hij een vriend bezoekt, ermee te koop lopen wel natuurlijk.
Dat zeg ik toch, ermee te koop lopen was niet handig maar maakt je nog geen halve crimineel.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, ik vind er wel wat van dat je je nu zo in Rusland in de schijnwerpers laat zetten
Laat staan als je daarbij een vluchtende crimineel bezoekt
Dus je had het wel oke gevonden als hij het anoniem had gedaanquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch, ermee te koop lopen was niet handig maar maakt je nog geen halve crimineel.
Ja want het is toch een vriend van hem, daar zou ik geen moeite mee hebben, maar met hem poseren is wel de middelvinger naar justitie hier.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Dus je had het wel oke gevonden als hij het anoniem had gedaan
Je bedoelt Xquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 14:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
je kan autoamtisch vertalen via twitter
Ajacieden die er alles aan doen om kansloos immoreel gedrag recht te lullen is anders ook een leuke rubriek aan het worden.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat een verassing Caland heeft weer een mening over een oud Ajax speler. Het is niet te geloven
Jij bent een beetje calandweetalles aan het worden, als Ziyech hem in de gevangenis had opgezocht is het dan ook half crimineel?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ajacieden die er alles aan doen om kansloos immoreel gedrag recht te lullen is anders ook een leuke rubriek aan het worden.
Ik zou in deze tijd ook niet zo snel naar Moskou afreizen eigenlijk, laat staan me te laten ‘huldigen’ in een voetbalstadion. Nog even los van het vriendschapverhaalquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jij bent een beetje calandweetalles aan het worden, als Ziyech hem in de gevangenis had opgezocht is het dan ook half crimineel?
Dat hij bevriend is met Promes kan je afwijzen natuurlijk maar dat hij hem als vriend bezoekt omdat er eigenlijk geen andere mogelijkheid is vind ik niet zo vreemd hoor.
Hij had het alleen niet aan de grote klok moeten hangen en met hem poseren.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Dus je had het wel oke gevonden als hij het anoniem had gedaan
Niemand lult iets recht hoor.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ajacieden die er alles aan doen om kansloos immoreel gedrag recht te lullen is anders ook een leuke rubriek aan het worden.
nog een buitenspeler. Inderdaad wel wat ze eerst zouden moeten halenquote:
Daar hebben we weer een deuger: cancel him!quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:34 schreef Caland het volgende:
[..]
We zitten zeer ruim in de buitenspelers inderdaad met Bergwijn, Conceicao, godts en Kudus waar flink aan getrokken wordtquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
nog een buitenspeler. Inderdaad wel wat ze eerst zouden moeten halen
Twijfel dus zeer of het waar is
We hebben geen verdedigers maar laten we een buitenspeler erbij nemen, tenzij zowel Kudus als Berghuis vertrekken.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Verdedigers, spits, 10, en daarna de rest.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 18:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
We hebben geen verdedigers maar laten we een buitenspeler erbij nemen, tenzij zowel Kudus als Berghuis vertrekken.
Mss is er wel een bod van 40-45 mio voor Bergwijn vanuit de zandbakquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En Daramy kon voor 10 mln naar Kopenhagen kwam ergens voorbij.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 18:25 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Mss is er wel een bod van 40-45 mio voor Bergwijn vanuit de zandbak
HIJACKEDquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[ twitter ]
EEN AANKOOP EEN AANKOOP DKQIWNDJONWdkaswndasmdnasdansm,d
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |