Als we op morele gronden gaan selecteren blijft er weinig over ben ik bangquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:14 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Zo'n figuur die de hele tijd bij Promes aan het hangen is moet je toch niet bij je club willen?
Dat valt wel mee denk ik. Maar dit + kennelijk een zwakke knie + hoog salaris waar we (kennelijk) juis vanaf willen lijkt me dit niet wenselijk?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:19 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Als we op morele gronden gaan selecteren blijft er weinig over ben ik bang
Is die knie echt zo zorgelijk dan? Las dat dat de reden was van het afketsen van een transfer in de winter (of eerder al?) maar zijn daar details van bekend?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:20 schreef Malavita het volgende:
[..]
Dat valt wel mee denk ik. Maar dit + kennelijk een zwakke knie + hoog salaris waar we (kennelijk) juis vanaf willen lijkt me dit niet wenselijk?
Want elk potentieel doelwit is meteen een halve crimineel? Wat een onzin zeg. Ik zou me kapot schamen als ik ajaxsupporter was en Ziyech kwam spelen bij ons.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:19 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Als we op morele gronden gaan selecteren blijft er weinig over ben ik bang
quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:23 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Want elk potentieel doelwit is meteen een halve crimineel? Wat een onzin zeg. Ik zou me kapot schamen als ik ajaxsupporter was en Ziyech kwam spelen bij ons.
Doet ons helemaal niets.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:23 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Want elk potentieel doelwit is meteen een halve crimineel? Wat een onzin zeg. Ik zou me kapot schamen als ik ajaxsupporter was en Ziyech kwam spelen bij ons.
Is hij niet op keuring geweest bij een Saoedische club, en is hij daar niet op iets afgewezen?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:22 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Is die knie echt zo zorgelijk dan? Las dat dat de reden was van het afketsen van een transfer in de winter (of eerder al?) maar zijn daar details van bekend?
En als 'ie mee gaat in het salarishuis van Mislintat is het prima natuurlijk
na vandaag ook zelf crimineelquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:14 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Zo'n figuur die de hele tijd bij Promes aan het hangen is moet je toch niet bij je club willen?
quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:23 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Hij zat niet zelf in die autoquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
na vandaag ook zelf crimineel
weglopen na een ongeluk
Ja staat me ook iets van bij, maar weet de details niet dus daar kan ik geen conclusies uit trekken.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:24 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Is hij niet op keuring geweest bij een Saoedische club, en is hij daar niet op iets afgewezen?
ja welquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:26 schreef Black-Death het volgende:
[..]![]()
[..]
Hij zat niet zelf in die auto
[..]
Ja staat me ook iets van bij, maar weet de details niet dus daar kan ik geen conclusies uit trekken.
Goed verhaal, erg overtuigendquote:
Een halve crimineel? Voor zover ik weet wordt Ziyech nergens van verdacht, anders dan crimineel dom zijn.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:23 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
geen idee, las dat dat de reden was idd. Maargoed, met een salaris nieuwe stijl en een succesvolle test kan het. Maar dan nog zit je met zijn vriendje die die niet los kan latenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:22 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Is die knie echt zo zorgelijk dan? Las dat dat de reden was van het afketsen van een transfer in de winter (of eerder al?) maar zijn daar details van bekend?
En als 'ie mee gaat in het salarishuis van Mislintat is het prima natuurlijk
Vandaar de halve crimineelquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:31 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Een halve crimineel? Voor zover ik weet wordt Ziyech nergens van verdacht, anders dan crimineel dom zijn.
Maak ik zelf wel uit.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:06 schreef Malavita het volgende:
[..]
Doe maar gewoon niet meer dingen uitspreken...
Benieuwd of misschien een Alvarez zou willen blijven wanneer Ajax spelers als Ziyech en Sutalo weet binnen te halen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:37 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ziyech is het soort speler dat goede teams, beter maakt. Niet een speler dat een slecht team goed maakt.
Dus niet halen in de huidige situatie.
Voor zo ver ik weet hang ik niet rond met veroordeelde criminelen die het land ontvlucht zijn vanwege een gevangenisstraf, maar je mag me altijd corrigeren als je me op zo'n misstap betrapt.quote:
Je moet nog een beetje werken aan je materiaal, dit is niet echt heel hoogstaand.quote:
Meid, je hebt het er maar druk mee.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:43 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Voor zo ver ik weet hang ik niet rond met veroordeelde criminelen die het land ontvlucht zijn vanwege een gevangenisstraf, maar je mag me altijd corrigeren als je me op zo'n misstap betrapt.
Natuurlijk, ik geloof je bijna, ik denk niet dat hij komt hoor maar je bent dus een halve crimineel als je met een crimineel op de foto gaat?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:23 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |