hij heeft nog Feyenoord-PTSDquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 14:58 schreef freaky40 het volgende:
Neuh, ik zie Berghuis niet vertrekken. Zou wel erg gemakkelijk zijn, weg gaan als het even moeilijk is.
Best een goeie speler al deelde hij vorig seizoen ook in de malaise, probleem wordt wel zijn positie, als die 10 gehaald wordt die Mislintat op het oog heeft dan is die positie uiteraard voor de aankoop en op rechts heeft Kudus vooralsnog de voorkeur denk ik.quote:
Die Romano kan je ook wel wegstrepen dus blijft alleen Ajax zelf over.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 15:09 schreef Simmertje het volgende:
Zijn maar twee bronnen die ik echt vertrouw momenteel en dat zijn Fabrizio Romano en Ajax zelf. Er wordt zoveel onzin momenteel verspreid op Twitter.
Over het algemeen zit die toch heel vaak goed.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 15:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die Romano kan je ook wel wegstrepen dus blijft alleen Ajax zelf over.
alleen bij Arsenal flopte hij een beetje met weinig winst, en Aubameyang voor niks weg laten gaanquote:His signings included Polish striker Robert Lewandowski in 2010, Pierre-Emerick Aubameyang as his replacement in 2014, Japanese second division winger Shinji Kagawa, young French forward Ousmane Dembélé and FC Bayern Munich II defender Mats Hummels; all performed well at Dortmund and several were sold for significant profits.[4] Dembélé joined from Stade Rennais F.C. for ¤15 million in 2016 and was sold to FC Barcelona a year later for ¤105 million
Zijn auto zekerquote:
Ken hem niet. Nadeel van spelers uit Afrika is die jaarlijkse Afrika Cup, ben je ze na de jaarwisseling ergens altijd weer kwijt.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 15:57 schreef Oriente het volgende:
Ajax blijft nadrukkelijk geïnteresseerd in Abdelkahar Kadri. De aanvallende middenvelder staat nog tot medio 2026 onder contract bij KV Kortrijk, dat een bod van zes miljoen euro 'lachend' heeft afgewezen. Dat schrijft Het Laatste Nieuws. Volgens de Belgische krant weet Kortrijk dat het een veel hoger bedrag kan toucheren als de aanvoerder nog een seizoen uitblinkt in de Jupiler Pro League.
Kadri was het afgelopen seizoen een van de belangrijkste spelers van Kortrijk, dat als dertiende eindigde in de competitie. Naast Ajax tonen 'heel veel andere ploegen' interesse in de tweevoudig Algerijns international, maar voorlopig blijft het goudhaantje spelen voor Kortrijk. De 23-jarige Kadri kwam tot op heden 43 keer in actie voor de Belgische club, waarin hij goed was voor 7 treffers en 7 assists. In de openingswedstrijd van het nieuwe seizoen zorgde hij in het uitduel met KAA Gent nog voor de openingstreffer, al ging Kortrijk wel met 3-2 onderuit.
De interesse in Kadri is niet nieuw. Eind juni schreef RMC Sport al dat Ajax had geïnformeerd naar Kadri, die begin vorig seizoen kampte met een zware knieblessure. Daardoor kon hij pas in december zijn eerste minuten van vorige jaargang maken. Sindsdien speelde Kadri in vrijwel elk duel mee. Kortrijk heeft hem bovendien sinds kort aanvoerder gemaakt, terwijl hij ook het nummer 10-shirt in handen heeft gekregen. Kortrijk hoopt Kadri te verleiden tot het tekenen van een verbeterd contract, maar het is nog maar de vraag of dat haalbaar blijkt.
Vast Yvonne.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 15:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Stond zeker weer op Twitter ergens?
quote:Volgens de Engelse journalist Ben Jacobs zou Hakim Ziyech hopen op een terugkeer bij Ajax deze transferperiode. In januari hoopte hij daar ook al op, maar toen had de club zelf andere prioriteiten en was bovendien het salaris van Ziyech zelf ook een struikelblok. De international van Marokko zou bereid zijn om financieel in te leveren voor de juiste club in Europa.
Ook clubs in Saoedi-Arabië zouden nog steeds hopen op de komst van Ziyech. Zijn transfer naar Al-Nassr ketste op het laatste moment af, maar Al-Ahli en Al-Shabab zouden hem nog op de wensenlijst hebben staan.
quote:Op vrijdag 14 april 2023 17:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Cambuur gaat Feyenoord om hun moeder laten roepen, wacht maar af.
quote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:10 schreef freaky40 het volgende:
Bosz onderweg naar Ajax, morgen meer nieuws.
quote:
quote:
Nog onbetrouwbaarder dus dan de Telegraafquote:
Ik betwijfel of hij salaris wilt inleveren en de Saudische clubs links laat liggen. Maar is van mij natuurlijk welkom, maar dan moet je wel van Klaassen afscheid nemen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:03 schreef Black-Death het volgende:
Zyiech is pas 30, dus kan nog wel even mee. Had het idee dat 'ie al een stuk ouder was.
Ja, Klaassen lijkt me toch wel einde verhaal inderdaad. En hopen dat Ziyech salaris wil inleveren.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:06 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Ik betwijfel of hij salaris wilt inleveren en de Saudische clubs links laat liggen. Maar is van mij natuurlijk welkom, maar dan moet je wel van Klaassen afscheid nemen.
Zou wel een aanwinst zijn maar heeft nog 2 jaar bij Chelsea, salaris enorm hoog dus lijkt me stug.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:06 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Ik betwijfel of hij salaris wilt inleveren en de Saudische clubs links laat liggen. Maar is van mij natuurlijk welkom, maar dan moet je wel van Klaassen afscheid nemen.
als ik hem was zou ik lekker naar saudi gaanquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zou wel een aanwinst zijn maar heeft nog 2 jaar bij Chelsea, salaris enorm hoog dus lijkt me stug.
Heeft wel een problematische knie.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:03 schreef Black-Death het volgende:
Zyiech is pas 30, dus kan nog wel even mee. Had het idee dat 'ie al een stuk ouder was.
Zo'n figuur die de hele tijd bij Promes aan het hangen is moet je toch niet bij je club willen?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:03 schreef Black-Death het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |