Met al deze transfers heb ik echt geen enkel probleem. Alleen Kudus is jammer maar dat zit er al langer aan te komen. Klaasen en Berghuis gaan niet basis spelen en middenveld met tahirovis van boomen en wellicht spertysan is dan ook gevuld.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 10:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
Berghuis naar Besiktas?
Dan vermoed ik dat Rulli ook snel weg is.
Met Kudus en Alvarez ook nog weg en mogelijk Klaasen, houd je echt een totaal kutelftal over. En een elftal dat ook niet aantrekkelijker wordt voor versterkingen.
Als je voor Kudus een leuke vervanger kan halen is dat dikke winst. Die kerel kan voetballen maar is vooral bezig met Kudus BV én heeft het voetbalinzicht van een uilskuiken. Staat 3x per minuut buitenspel..quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:33 schreef Rambow het volgende:
[..]
Met al deze transfers heb ik echt geen enkel probleem. Alleen Kudus is jammer maar dat zit er al langer aan te komen. Klaasen en Berghuis gaan niet basis spelen en middenveld met tahirovis van boomen en wellicht spertysan is dan ook gevuld.
Moet dan wel een goede rechtsbuiten bij en uiteraard nog een paar centrale verdedigers.
Op zich allemaal prima maar inkomend hoop ik dan maar op de ketchup theorie van Van Nistelrooy.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:33 schreef Rambow het volgende:
[..]
Met al deze transfers heb ik echt geen enkel probleem. Alleen Kudus is jammer maar dat zit er al langer aan te komen. Klaasen en Berghuis gaan niet basis spelen en middenveld met tahirovis van boomen en wellicht spertysan is dan ook gevuld.
Moet dan wel een goede rechtsbuiten bij en uiteraard nog een paar centrale verdedigers.
Niet noodzakelijk wanneer je ook de uitgaven weet te herstructureren.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 11:22 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Nu 2 jaar geen CL is écht een probleem.
Ach voetbal gaat altijd met golven behalve als je Bayern heet.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 14:01 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Niet noodzakelijk wanneer je ook de uitgaven weet te herstructureren.
Zelfs daar scheelde het weinig afgelopen seizoen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 14:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach voetbal gaat altijd met golven behalve als je Bayern heet.
moeten ze hem eerst te pakken krijgen na zijn 'ongelukje'quote:
Een nieuwe Rolls haalt hem wel over.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 14:26 schreef Sabata het volgende:
[..]
moeten ze hem eerst te pakken krijgen na zijn 'ongelukje'
weglopen bij een ongeluk is niet zo handigquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 14:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Een nieuwe Rolls haalt hem wel over.
Als hij het was, het lijkt me geen drinker dus waarom zou hij wegrennen als de auto van hem is?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 14:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
weglopen bij een ongeluk is niet zo handig
coldewijergodquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 14:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als hij het was, het lijkt me geen drinker dus waarom zou hij wegrennen als de auto van hem is?
je kan autoamtisch vertalen via twitterquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 14:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
M'n Turks is niet zo goed maar Antwerp dus?
Zo interessant is het ook weer niet van die turkse Mike.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 14:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
je kan autoamtisch vertalen via twitter
typisch berghuis dusquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 14:58 schreef freaky40 het volgende:
Neuh, ik zie Berghuis niet vertrekken. Zou wel erg gemakkelijk zijn, weg gaan als het even moeilijk is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |