Als we op morele gronden gaan selecteren blijft er weinig over ben ik bangquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:14 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Zo'n figuur die de hele tijd bij Promes aan het hangen is moet je toch niet bij je club willen?
Dat valt wel mee denk ik. Maar dit + kennelijk een zwakke knie + hoog salaris waar we (kennelijk) juis vanaf willen lijkt me dit niet wenselijk?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:19 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Als we op morele gronden gaan selecteren blijft er weinig over ben ik bang
Is die knie echt zo zorgelijk dan? Las dat dat de reden was van het afketsen van een transfer in de winter (of eerder al?) maar zijn daar details van bekend?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:20 schreef Malavita het volgende:
[..]
Dat valt wel mee denk ik. Maar dit + kennelijk een zwakke knie + hoog salaris waar we (kennelijk) juis vanaf willen lijkt me dit niet wenselijk?
Want elk potentieel doelwit is meteen een halve crimineel? Wat een onzin zeg. Ik zou me kapot schamen als ik ajaxsupporter was en Ziyech kwam spelen bij ons.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:19 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Als we op morele gronden gaan selecteren blijft er weinig over ben ik bang
quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:23 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Want elk potentieel doelwit is meteen een halve crimineel? Wat een onzin zeg. Ik zou me kapot schamen als ik ajaxsupporter was en Ziyech kwam spelen bij ons.
Doet ons helemaal niets.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:23 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Want elk potentieel doelwit is meteen een halve crimineel? Wat een onzin zeg. Ik zou me kapot schamen als ik ajaxsupporter was en Ziyech kwam spelen bij ons.
Is hij niet op keuring geweest bij een Saoedische club, en is hij daar niet op iets afgewezen?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:22 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Is die knie echt zo zorgelijk dan? Las dat dat de reden was van het afketsen van een transfer in de winter (of eerder al?) maar zijn daar details van bekend?
En als 'ie mee gaat in het salarishuis van Mislintat is het prima natuurlijk
na vandaag ook zelf crimineelquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:14 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Zo'n figuur die de hele tijd bij Promes aan het hangen is moet je toch niet bij je club willen?
quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:23 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Hij zat niet zelf in die autoquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
na vandaag ook zelf crimineel
weglopen na een ongeluk
Ja staat me ook iets van bij, maar weet de details niet dus daar kan ik geen conclusies uit trekken.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:24 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Is hij niet op keuring geweest bij een Saoedische club, en is hij daar niet op iets afgewezen?
ja welquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:26 schreef Black-Death het volgende:
[..]![]()
[..]
Hij zat niet zelf in die auto
[..]
Ja staat me ook iets van bij, maar weet de details niet dus daar kan ik geen conclusies uit trekken.
Goed verhaal, erg overtuigendquote:
Een halve crimineel? Voor zover ik weet wordt Ziyech nergens van verdacht, anders dan crimineel dom zijn.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:23 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
geen idee, las dat dat de reden was idd. Maargoed, met een salaris nieuwe stijl en een succesvolle test kan het. Maar dan nog zit je met zijn vriendje die die niet los kan latenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:22 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Is die knie echt zo zorgelijk dan? Las dat dat de reden was van het afketsen van een transfer in de winter (of eerder al?) maar zijn daar details van bekend?
En als 'ie mee gaat in het salarishuis van Mislintat is het prima natuurlijk
Vandaar de halve crimineelquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:31 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Een halve crimineel? Voor zover ik weet wordt Ziyech nergens van verdacht, anders dan crimineel dom zijn.
Maak ik zelf wel uit.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:06 schreef Malavita het volgende:
[..]
Doe maar gewoon niet meer dingen uitspreken...
Benieuwd of misschien een Alvarez zou willen blijven wanneer Ajax spelers als Ziyech en Sutalo weet binnen te halen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:37 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ziyech is het soort speler dat goede teams, beter maakt. Niet een speler dat een slecht team goed maakt.
Dus niet halen in de huidige situatie.
Voor zo ver ik weet hang ik niet rond met veroordeelde criminelen die het land ontvlucht zijn vanwege een gevangenisstraf, maar je mag me altijd corrigeren als je me op zo'n misstap betrapt.quote:
Je moet nog een beetje werken aan je materiaal, dit is niet echt heel hoogstaand.quote:
Meid, je hebt het er maar druk mee.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:43 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Voor zo ver ik weet hang ik niet rond met veroordeelde criminelen die het land ontvlucht zijn vanwege een gevangenisstraf, maar je mag me altijd corrigeren als je me op zo'n misstap betrapt.
Natuurlijk, ik geloof je bijna, ik denk niet dat hij komt hoor maar je bent dus een halve crimineel als je met een crimineel op de foto gaat?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:23 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Mwah, ik vind er wel wat van dat je je nu zo in Rusland in de schijnwerpers laat zettenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Natuurlijk, ik geloof je bijna, ik denk niet dat hij komt hoor maar je bent dus een halve crimineel als je met een crimineel op de foto gaat?
Er was weinig mis mee dat hij een vriend bezoekt, ermee te koop lopen wel natuurlijk.
Dat zeg ik toch, ermee te koop lopen was niet handig maar maakt je nog geen halve crimineel.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, ik vind er wel wat van dat je je nu zo in Rusland in de schijnwerpers laat zetten
Laat staan als je daarbij een vluchtende crimineel bezoekt
Dus je had het wel oke gevonden als hij het anoniem had gedaanquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch, ermee te koop lopen was niet handig maar maakt je nog geen halve crimineel.
Ja want het is toch een vriend van hem, daar zou ik geen moeite mee hebben, maar met hem poseren is wel de middelvinger naar justitie hier.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Dus je had het wel oke gevonden als hij het anoniem had gedaan
Je bedoelt Xquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 14:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
je kan autoamtisch vertalen via twitter
Ajacieden die er alles aan doen om kansloos immoreel gedrag recht te lullen is anders ook een leuke rubriek aan het worden.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat een verassing Caland heeft weer een mening over een oud Ajax speler. Het is niet te geloven
Jij bent een beetje calandweetalles aan het worden, als Ziyech hem in de gevangenis had opgezocht is het dan ook half crimineel?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ajacieden die er alles aan doen om kansloos immoreel gedrag recht te lullen is anders ook een leuke rubriek aan het worden.
Ik zou in deze tijd ook niet zo snel naar Moskou afreizen eigenlijk, laat staan me te laten ‘huldigen’ in een voetbalstadion. Nog even los van het vriendschapverhaalquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jij bent een beetje calandweetalles aan het worden, als Ziyech hem in de gevangenis had opgezocht is het dan ook half crimineel?
Dat hij bevriend is met Promes kan je afwijzen natuurlijk maar dat hij hem als vriend bezoekt omdat er eigenlijk geen andere mogelijkheid is vind ik niet zo vreemd hoor.
Hij had het alleen niet aan de grote klok moeten hangen en met hem poseren.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Dus je had het wel oke gevonden als hij het anoniem had gedaan
Niemand lult iets recht hoor.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ajacieden die er alles aan doen om kansloos immoreel gedrag recht te lullen is anders ook een leuke rubriek aan het worden.
nog een buitenspeler. Inderdaad wel wat ze eerst zouden moeten halenquote:
Daar hebben we weer een deuger: cancel him!quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:34 schreef Caland het volgende:
[..]
We zitten zeer ruim in de buitenspelers inderdaad met Bergwijn, Conceicao, godts en Kudus waar flink aan getrokken wordtquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
nog een buitenspeler. Inderdaad wel wat ze eerst zouden moeten halen
Twijfel dus zeer of het waar is
We hebben geen verdedigers maar laten we een buitenspeler erbij nemen, tenzij zowel Kudus als Berghuis vertrekken.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Verdedigers, spits, 10, en daarna de rest.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 18:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
We hebben geen verdedigers maar laten we een buitenspeler erbij nemen, tenzij zowel Kudus als Berghuis vertrekken.
Mss is er wel een bod van 40-45 mio voor Bergwijn vanuit de zandbakquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En Daramy kon voor 10 mln naar Kopenhagen kwam ergens voorbij.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 18:25 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Mss is er wel een bod van 40-45 mio voor Bergwijn vanuit de zandbak
HIJACKEDquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[ twitter ]
EEN AANKOOP EEN AANKOOP DKQIWNDJONWdkaswndasmdnasdansm,d
Eens. Ik snap deze wel, ook al zie ik toch ook wel graag wat verdedigers komen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 18:38 schreef PicoMMP het volgende:
Qua rendement wel goede cijfers, in tegenstelling tot iedereen bij ons voorin.
Met Tadic' vertrek heb je wel veel goals en assists ingeleverd.
goeie. Zou zomaar kunnen iddquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 18:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zou dat dan toch de eerste "aankoop" van De Lang zijn? Lijkt me geen toeval.
Mwaw, branco die de balletjes eroverheen gooit zie ik daar wel potentie in hoor. Niemand stuurde die jongen weg, hopelijk nu wel.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 18:52 schreef Mani89 het volgende:
Nu nog Bergwijn voor 35 miljoen verkopen.
En met brobbey loop je een hoop goals mis.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 18:38 schreef PicoMMP het volgende:
Qua rendement wel goede cijfers, in tegenstelling tot iedereen bij ons voorin.
Met Tadic' vertrek heb je wel veel goals en assists ingeleverd.
Als dat nog zou gebeuren, dan maak je in ieder geval de vorige transferzomer weer een beetje minder dramatisch.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 18:52 schreef Mani89 het volgende:
Nu nog Bergwijn voor 35 miljoen verkopen.
Liever kritiek dan kontlikken.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 19:03 schreef wimderon het volgende:
Hoe lang duurt het voordat De Telegraaf deze transfer gaat bekritiseren? Weer eentje waar ze totaal niets vanaf wisten.
Niet als het ongefundeerde kritiek is die enkel gebruikt wordt als drukmiddel om vooral informatie naar de T te voeren/lekken. Daarom heeft de T kritiek omdat ze geen voet tussen de deur hebben bij Ajax op dit moment en ze dus de krant moeilijk kunnen vullen. Daarom richtte de kritiek zich vorig seizoen bijvoorbeeld niet op Schreuder bij de T.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 19:12 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Liever kritiek dan kontlikken.
Telegraaf doet wel wat mwer dan kritiek leveren. Enorme ongefundeerde hetzequote:Op dinsdag 1 augustus 2023 19:12 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Liever kritiek dan kontlikken.
Die hebben ook best een aardige eerste keeperquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 19:23 schreef TLC het volgende:
Plus de tweede/derde keeper van Eintracht Frankfurt
Die hun eerste keeper is de reservekeeper van het Duitse elftal, dus dat die tweede keeper daar is zegt helemaal niets.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 19:23 schreef TLC het volgende:
Plus de tweede/derde keeper van Eintracht Frankfurt
Rulli is reservekeeper van het Argentijnse elftal, de wereldkampioen, dus het zegt ook niet per se iets in positieve zinquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 19:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Die hun eerste keeper is de reservekeeper van het Duitse elftal, dus dat die tweede keeper daar is zegt helemaal niets.
Gelukkig zeggen uitslagen bij jong voetbal niksquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 19:45 schreef PSVCL het volgende:
Jong PSV en Az hebben afgelopen seizoen bijna elk team uit de 2e PL kapot gespeeld. De cijfers van Borges zeggen dus helemaal niks.
Dat was U19, 2e PL is U21. Maar voor Man City U19 in de Youth League waar jij naar verwijst heeft die in 6 wedstrijden 4x gescoord en 6 assists gegeven.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 19:45 schreef PSVCL het volgende:
Jong PSV en Az hebben afgelopen seizoen bijna elk team uit de 2e PL kapot gespeeld. De cijfers van Borges zeggen dus helemaal niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |