Eens. Ik snap deze wel, ook al zie ik toch ook wel graag wat verdedigers komen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 18:38 schreef PicoMMP het volgende:
Qua rendement wel goede cijfers, in tegenstelling tot iedereen bij ons voorin.
Met Tadic' vertrek heb je wel veel goals en assists ingeleverd.
goeie. Zou zomaar kunnen iddquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 18:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zou dat dan toch de eerste "aankoop" van De Lang zijn? Lijkt me geen toeval.
Mwaw, branco die de balletjes eroverheen gooit zie ik daar wel potentie in hoor. Niemand stuurde die jongen weg, hopelijk nu wel.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 18:52 schreef Mani89 het volgende:
Nu nog Bergwijn voor 35 miljoen verkopen.
En met brobbey loop je een hoop goals mis.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 18:38 schreef PicoMMP het volgende:
Qua rendement wel goede cijfers, in tegenstelling tot iedereen bij ons voorin.
Met Tadic' vertrek heb je wel veel goals en assists ingeleverd.
Als dat nog zou gebeuren, dan maak je in ieder geval de vorige transferzomer weer een beetje minder dramatisch.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 18:52 schreef Mani89 het volgende:
Nu nog Bergwijn voor 35 miljoen verkopen.
Liever kritiek dan kontlikken.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 19:03 schreef wimderon het volgende:
Hoe lang duurt het voordat De Telegraaf deze transfer gaat bekritiseren? Weer eentje waar ze totaal niets vanaf wisten.
Niet als het ongefundeerde kritiek is die enkel gebruikt wordt als drukmiddel om vooral informatie naar de T te voeren/lekken. Daarom heeft de T kritiek omdat ze geen voet tussen de deur hebben bij Ajax op dit moment en ze dus de krant moeilijk kunnen vullen. Daarom richtte de kritiek zich vorig seizoen bijvoorbeeld niet op Schreuder bij de T.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 19:12 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Liever kritiek dan kontlikken.
Telegraaf doet wel wat mwer dan kritiek leveren. Enorme ongefundeerde hetzequote:Op dinsdag 1 augustus 2023 19:12 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Liever kritiek dan kontlikken.
Die hebben ook best een aardige eerste keeperquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 19:23 schreef TLC het volgende:
Plus de tweede/derde keeper van Eintracht Frankfurt
Die hun eerste keeper is de reservekeeper van het Duitse elftal, dus dat die tweede keeper daar is zegt helemaal niets.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 19:23 schreef TLC het volgende:
Plus de tweede/derde keeper van Eintracht Frankfurt
Rulli is reservekeeper van het Argentijnse elftal, de wereldkampioen, dus het zegt ook niet per se iets in positieve zinquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 19:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Die hun eerste keeper is de reservekeeper van het Duitse elftal, dus dat die tweede keeper daar is zegt helemaal niets.
Gelukkig zeggen uitslagen bij jong voetbal niksquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 19:45 schreef PSVCL het volgende:
Jong PSV en Az hebben afgelopen seizoen bijna elk team uit de 2e PL kapot gespeeld. De cijfers van Borges zeggen dus helemaal niks.
Dat was U19, 2e PL is U21. Maar voor Man City U19 in de Youth League waar jij naar verwijst heeft die in 6 wedstrijden 4x gescoord en 6 assists gegeven.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 19:45 schreef PSVCL het volgende:
Jong PSV en Az hebben afgelopen seizoen bijna elk team uit de 2e PL kapot gespeeld. De cijfers van Borges zeggen dus helemaal niks.
Ziet er weer leuk uit maar zowel zijn voorzetten als afwerking zijn van een Younes niveau.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 20:12 schreef Enawh het volgende:
Speelt die portugees op de positie van Conceicao?
Hoe zit het eigenlijk met hem tijdens de voorbereiding.
Waarom zou Berghuis een aantal dagen geleden zo'n interview geven als hij weet dat er al het een en ander speelt?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 20:21 schreef manny het volgende:
Denk dat dit betekent dat ze met de verkoop van kudus (en wellicht Berghuis) al wat verder zijn dan we denken.
Tevens: cijfers van deze meneer de aankoop zien er prima uit idd.
Als het een talent was had ie als 19 jarige allang zijn debuut gemaakt onder Pep, die laat regelmatig spelers van 17/18 minuten maken.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 19:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gelukkig zeggen uitslagen bij jong voetbal niks
Ooit door Frankfurt weggeplukt bij FC Heidenheim in 2021, in januari 2022 moest hij één keer inspringen voor Kevin Trapp tegen Augsburg en werd prompt gefopt door Gregoritsch die dreigde met een voorzet maar ineens op doel schoot. Nauwelijks op BuLi niveau actief geweest maar werd algemeen als groot talent beschouwdquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 18:48 schreef skysherrif het volgende:
[ twitter ]
kan deze vent een balletje pakken?
Mount was op z'n 21ste nog uitgeleend aan Vitesse.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 20:43 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Als het een talent was had ie als 19 jarige allang zijn debuut gemaakt onder Pep, die laat regelmatig spelers van 17/18 minuten maken.
Ah, de nieuwe Scherpen/Gorter dus.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 20:53 schreef Sabata het volgende:
[..]
Ooit door Frankfurt weggeplukt bij FC Heidenheim in 2021, in januari 2022 moest hij één keer inspringen voor Kevin Trapp tegen Augsburg en werd prompt gefopt door Gregoritsch die dreigde met een voorzet maar ineens op doel schoot. Nauwelijks op BuLi niveau actief geweest maar werd algemeen als groot talent beschouwd
De kritiek dat Ajax amper heeft geïnvesteerd in de selectie is anders gewoon terecht.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 19:14 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Niet als het ongefundeerde kritiek is die enkel gebruikt wordt als drukmiddel om vooral informatie naar de T te voeren/lekken. Daarom heeft de T kritiek omdat ze geen voet tussen de deur hebben bij Ajax op dit moment en ze dus de krant moeilijk kunnen vullen. Daarom richtte de kritiek zich vorig seizoen bijvoorbeeld niet op Schreuder bij de T.
Die is dan ook zwaar overschatquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 20:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mount was op z'n 21ste nog uitgeleend aan Vitesse.
Dat vind ik best veelquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:18 schreef tompsv18 het volgende:
Die Borges gaat 20 miljoen kosten volgens Fabrizio en met terugkoopclausule voor City. Die tweede keepert 12 miljoen inclusief bonussen. Aardige bedragen.
20 miljoen voor een speler die nooit een wedstrijd op profniveau heeft gespeeld lijkt me wat sterkquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:18 schreef tompsv18 het volgende:
Die Borges gaat 20 miljoen kosten volgens Fabrizio en met terugkoopclausule voor City. Die tweede keepert 12 miljoen inclusief bonussen. Aardige bedragen.
West Ham had al een deal voor dat bedrag en Fabrizio kwam met de scoop.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:21 schreef Caland het volgende:
[..]
20 miljoen voor een speler die nooit een wedstrijd op profniveau heeft gespeeld lijkt me wat sterk
We zullen snel weten of dat bedrag klopt, maar veel geld wel, had ik liever eerst een RCV gehaald ipv een buitenspeler.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:22 schreef tompsv18 het volgende:
[ twitter ]
[..]
West Ham had al een deal voor dat bedrag en Fabrizio kwam met de scoop.
Ze weten totaal niet meer wat er allemaal loopt nu, daar is deze transfer het zoveelste voorbeeld van. Of er te weinig gebeurd is weten we ook pas als de competitie begint of zelfs pas op 1 september.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:01 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
De kritiek dat Ajax amper heeft geïnvesteerd in de selectie is anders gewoon terecht.
Kun je ook ligt overschat zijn. Of zwaar onderschat ?quote:
Net een briljante column geschreven over Jerrel Hassalbaink.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:21 schreef Caland het volgende:
[..]
20 miljoen voor een speler die nooit een wedstrijd op profniveau heeft gespeeld lijkt me wat sterk
Toen was hij 18/19.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 20:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mount was op z'n 21ste nog uitgeleend aan Vitesse.
Ja, kortom Borges is gehaald voor rechts of voor Bergwijn hebben ze een andere positie in gedachten.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 22:26 schreef Enawh het volgende:
Je hebt al Bergwijn op links en Godts die goed deed tijdens de voorbereiding.
Dan ga je een 20M aankoop doen..
De transferlijst zou ik willen adviseren.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 22:30 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ja, kortom Borges is gehaald voor rechts of voor Bergwijn hebben ze een andere positie in gedachten.
We spelen tegenwoordig toch met inverted wingers en Borges is geloof ik linksbenig?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 22:26 schreef Enawh het volgende:
Je hebt al Bergwijn op links en Godts die goed deed tijdens de voorbereiding.
Dan ga je een 20M aankoop doen..
Ja klopt, ik denk dat ze vanwege vd Boomen vanaf rechts ook diepgang en snelheid willen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 22:35 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
We spelen tegenwoordig toch met inverted wingers en Borges is geloof ik linksbenig?
Yup een na pijnlijkste die ik bewust heb meegemaakt. Hier was ik wel een paar dagen goed ziek van.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 22:39 schreef Wotte het volgende:
Zit die 2003 documentaire even te kijken. Die goal van inzaghi doet nog steeds pijn
Ik was daar doodziek van als kleine jongen denk dat die meer pijn deed dan Spurs. Heerlijk elftal was datquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 22:43 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Yup een na pijnlijkste die ik bewust heb meegemaakt. Hier was ik wel een paar dagen goed ziek van.
Mooie doc wel.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 22:39 schreef Wotte het volgende:
Zit die 2003 documentaire even te kijken. Die goal van inzaghi doet nog steeds pijn
Spurs is bij mij by far het ergste, echt lang ziek van geweest vooral omdat we toen echt goed waren.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 22:46 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik was daar doodziek van als kleine jongen denk dat die meer pijn deed dan Spurs. Heerlijk elftal was dat
Tomassonquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 22:39 schreef Wotte het volgende:
Dat is Ajax wat mij betreft jonge gasten met potentie halen en eigen jeugd inpassen. Wat dat betreft ben ik niet ontevreden met de focus van Ajax met alle geruchten die ik nu voorbij zie vliegenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 22:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Chivu was toen ook zo goed voor mij nog altijd de beste verdediger die ik heb zien spelen in een Ajax shirt.
Die 12 met flink veel variabelen aan bonussenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:18 schreef tompsv18 het volgende:
Volgens mij raakte hij hem nog wel vlak voor de lijn (of dat wilde ik toen heel graag)quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 23:01 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die liet met zijn teen die goal alleen maar sterven in zijn kwaadaardige schoonheid.
Denk dat Inzaghi erna wel even op z'n teen is gaan staan, was er zonder ook ingegaan.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 23:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij raakte hij hem nog wel vlak voor de lijn (of dat wilde ik toen heel graag)
Zeker gezien de geschiedenis.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 23:06 schreef Tarado het volgende:
Voor mij was 96 in Rome tegen Juventus de lulligste wedstrijd
Het is het eerste jaar dat ik veel ging en heb heel veel met dat team, keek daarom ook best wel uit naar die docu. Maar meer dan 'o ja toen scoorde die die goal en die die goal' was het niet helaas.quote:
Zat die beelden nog eens terug te kijken maar ik denk dat je gelijk hebt dat ie 'm wel maakt. Eerlijk is eerlijk het is wel een echt goede goal beter zo eruit vliegen dan die van Moura. Wat een kutgoal was dat zeg.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 23:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij raakte hij hem nog wel vlak voor de lijn (of dat wilde ik toen heel graag)
Inderdaad en even afwachten of de bedragen wel kloppen want ook die 12 miljoen voor een reservekeeper lijkt me wat veel.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 23:16 schreef TheVulture het volgende:
Eindelijk wat positief nieuws, en mooi dat het aankopen lijken te zijn die niet al helemaal uitgekauwd zijn. Klinkt wederom alsof het lek naar de pers wel is gedicht en dat er goede gedachten achter zitten.
Hoop alleen wel dat een terugkoopclausule voor City niet een soort Xavi Simons/PSG-constructie blijkt te zijn, maar ik gok dat Sven dat niet laat gebeuren.
Tenzij hij niet de reserve doelman gaat worden.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 23:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Inderdaad en even afwachten of de bedragen wel kloppen want ook die 12 miljoen voor een reservekeeper lijkt me wat veel.
Een goede goal zou ik het echt niet willen noemen. Domme bal naar voren, Chivu glijdt uit en Inzaghi is plots helemaal vrij.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 23:11 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zat die beelden nog eens terug te kijken maar ik denk dat je gelijk hebt dat ie 'm wel maakt. Eerlijk is eerlijk het is wel een echt goede goal beter zo eruit vliegen dan die van Moura. Wat een kutgoal was dat zeg.
Dan ook nog eigenlijk wel.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 23:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tenzij hij niet de reserve doelman gaat worden.
De winnende is altijd goed, die van Kluivert in 95 was zeker niet de mooiste van dat seizoen maar wel de belangrijkste.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 23:23 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Een goede goal zou ik het echt niet willen noemen. Domme bal naar voren, Chivu glijdt uit en Inzaghi is plots helemaal vrij.
Tegen Spurs was het iets soortgelijks met dat uitglijden van Magallan.
De opbouw er naar toe niet nee maar hoe hij er 'm in tikt is wel fantastisch wat mij betreft.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 23:23 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Een goede goal zou ik het echt niet willen noemen. Domme bal naar voren, Chivu glijdt uit en Inzaghi is plots helemaal vrij.
Tegen Spurs was het iets soortgelijks met dat uitglijden van Magallan.
Bedtijdquote:Op woensdag 2 augustus 2023 00:05 schreef freaky40 het volgende:
Boem! Vanaf nu gaat het circus Sven draaien! Die staat AAN als een fucking Kraaannn!
Weet niet wat Sven met Susan Elenderik heeft gedaan, maar denk een blij meisje gemaakt heeft of zo want het lijkt er op dat het vanaf nu echt los mag gaan...
Dus... hoe gaat het Overmars?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 00:05 schreef freaky40 het volgende:
Boem! Vanaf nu gaat het circus Sven draaien! Die staat AAN als een fucking Kraaannn!
Weet niet wat Sven met Susan Elenderik heeft gedaan, maar denk een blij meisje gemaakt heeft of zo want het lijkt er op dat het vanaf nu echt los mag gaan...
Vraag het Sven of ze er wat van kan.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 00:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dus... hoe gaat het Overmars?
Dit is wel echt heel droevig.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 00:05 schreef freaky40 het volgende:
Weer eens een copy/paste zeker?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 22:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Net een briljante column geschreven over Jerrel Hassalbaink.
Omdat Klaas dat leuk vond.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 06:28 schreef damsco het volgende:
Waarom staat er in de OP van Ajax dat Feyenoord de club van NL is?
Ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op woensdag 2 augustus 2023 07:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Hoe hoog is die terugkoopclausule? Of kunnen ze ander bod matchen? Want anders wordt het een veredelde huur.
wat ervaring erbij zou fijn zijn, vooral achterin wat erbij al helemaal.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 07:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nog een keeper die zich niet heeft bewezen, en nog een buitenspeler die zich niet heeft bewezen.
Ik moet zeggen dat ik tot nu toe weinig vertrouwen heb ik komend seizoen.
Omdat klaas een mongool isquote:Op woensdag 2 augustus 2023 06:28 schreef damsco het volgende:
Waarom staat er in de OP van Ajax dat Feyenoord de club van NL is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |