Inderdaad en even afwachten of de bedragen wel kloppen want ook die 12 miljoen voor een reservekeeper lijkt me wat veel.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 23:16 schreef TheVulture het volgende:
Eindelijk wat positief nieuws, en mooi dat het aankopen lijken te zijn die niet al helemaal uitgekauwd zijn. Klinkt wederom alsof het lek naar de pers wel is gedicht en dat er goede gedachten achter zitten.
Hoop alleen wel dat een terugkoopclausule voor City niet een soort Xavi Simons/PSG-constructie blijkt te zijn, maar ik gok dat Sven dat niet laat gebeuren.
Tenzij hij niet de reserve doelman gaat worden.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 23:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Inderdaad en even afwachten of de bedragen wel kloppen want ook die 12 miljoen voor een reservekeeper lijkt me wat veel.
Een goede goal zou ik het echt niet willen noemen. Domme bal naar voren, Chivu glijdt uit en Inzaghi is plots helemaal vrij.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 23:11 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zat die beelden nog eens terug te kijken maar ik denk dat je gelijk hebt dat ie 'm wel maakt. Eerlijk is eerlijk het is wel een echt goede goal beter zo eruit vliegen dan die van Moura. Wat een kutgoal was dat zeg.
Dan ook nog eigenlijk wel.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 23:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tenzij hij niet de reserve doelman gaat worden.
De winnende is altijd goed, die van Kluivert in 95 was zeker niet de mooiste van dat seizoen maar wel de belangrijkste.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 23:23 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Een goede goal zou ik het echt niet willen noemen. Domme bal naar voren, Chivu glijdt uit en Inzaghi is plots helemaal vrij.
Tegen Spurs was het iets soortgelijks met dat uitglijden van Magallan.
De opbouw er naar toe niet nee maar hoe hij er 'm in tikt is wel fantastisch wat mij betreft.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 23:23 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Een goede goal zou ik het echt niet willen noemen. Domme bal naar voren, Chivu glijdt uit en Inzaghi is plots helemaal vrij.
Tegen Spurs was het iets soortgelijks met dat uitglijden van Magallan.
Bedtijdquote:Op woensdag 2 augustus 2023 00:05 schreef freaky40 het volgende:
Boem! Vanaf nu gaat het circus Sven draaien! Die staat AAN als een fucking Kraaannn!
Weet niet wat Sven met Susan Elenderik heeft gedaan, maar denk een blij meisje gemaakt heeft of zo want het lijkt er op dat het vanaf nu echt los mag gaan...
Dus... hoe gaat het Overmars?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 00:05 schreef freaky40 het volgende:
Boem! Vanaf nu gaat het circus Sven draaien! Die staat AAN als een fucking Kraaannn!
Weet niet wat Sven met Susan Elenderik heeft gedaan, maar denk een blij meisje gemaakt heeft of zo want het lijkt er op dat het vanaf nu echt los mag gaan...
Vraag het Sven of ze er wat van kan.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 00:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dus... hoe gaat het Overmars?
Dit is wel echt heel droevig.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 00:05 schreef freaky40 het volgende:
Weer eens een copy/paste zeker?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 22:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Net een briljante column geschreven over Jerrel Hassalbaink.
Omdat Klaas dat leuk vond.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 06:28 schreef damsco het volgende:
Waarom staat er in de OP van Ajax dat Feyenoord de club van NL is?
Ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op woensdag 2 augustus 2023 07:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Hoe hoog is die terugkoopclausule? Of kunnen ze ander bod matchen? Want anders wordt het een veredelde huur.
wat ervaring erbij zou fijn zijn, vooral achterin wat erbij al helemaal.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 07:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nog een keeper die zich niet heeft bewezen, en nog een buitenspeler die zich niet heeft bewezen.
Ik moet zeggen dat ik tot nu toe weinig vertrouwen heb ik komend seizoen.
Omdat klaas een mongool isquote:Op woensdag 2 augustus 2023 06:28 schreef damsco het volgende:
Waarom staat er in de OP van Ajax dat Feyenoord de club van NL is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |