Ja, kortom Borges is gehaald voor rechts of voor Bergwijn hebben ze een andere positie in gedachten.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 22:26 schreef Enawh het volgende:
Je hebt al Bergwijn op links en Godts die goed deed tijdens de voorbereiding.
Dan ga je een 20M aankoop doen..
De transferlijst zou ik willen adviseren.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 22:30 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ja, kortom Borges is gehaald voor rechts of voor Bergwijn hebben ze een andere positie in gedachten.
We spelen tegenwoordig toch met inverted wingers en Borges is geloof ik linksbenig?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 22:26 schreef Enawh het volgende:
Je hebt al Bergwijn op links en Godts die goed deed tijdens de voorbereiding.
Dan ga je een 20M aankoop doen..
Ja klopt, ik denk dat ze vanwege vd Boomen vanaf rechts ook diepgang en snelheid willen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 22:35 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
We spelen tegenwoordig toch met inverted wingers en Borges is geloof ik linksbenig?
Yup een na pijnlijkste die ik bewust heb meegemaakt. Hier was ik wel een paar dagen goed ziek van.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 22:39 schreef Wotte het volgende:
Zit die 2003 documentaire even te kijken. Die goal van inzaghi doet nog steeds pijn
Ik was daar doodziek van als kleine jongen denk dat die meer pijn deed dan Spurs. Heerlijk elftal was datquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 22:43 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Yup een na pijnlijkste die ik bewust heb meegemaakt. Hier was ik wel een paar dagen goed ziek van.
Mooie doc wel.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 22:39 schreef Wotte het volgende:
Zit die 2003 documentaire even te kijken. Die goal van inzaghi doet nog steeds pijn
Spurs is bij mij by far het ergste, echt lang ziek van geweest vooral omdat we toen echt goed waren.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 22:46 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik was daar doodziek van als kleine jongen denk dat die meer pijn deed dan Spurs. Heerlijk elftal was dat
Tomassonquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 22:39 schreef Wotte het volgende:
Dat is Ajax wat mij betreft jonge gasten met potentie halen en eigen jeugd inpassen. Wat dat betreft ben ik niet ontevreden met de focus van Ajax met alle geruchten die ik nu voorbij zie vliegenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 22:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Chivu was toen ook zo goed voor mij nog altijd de beste verdediger die ik heb zien spelen in een Ajax shirt.
Die 12 met flink veel variabelen aan bonussenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:18 schreef tompsv18 het volgende:
Die Borges gaat 20 miljoen kosten volgens Fabrizio en met terugkoopclausule voor City. Die tweede keepert 12 miljoen inclusief bonussen. Aardige bedragen.
Volgens mij raakte hij hem nog wel vlak voor de lijn (of dat wilde ik toen heel graag)quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 23:01 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die liet met zijn teen die goal alleen maar sterven in zijn kwaadaardige schoonheid.
Denk dat Inzaghi erna wel even op z'n teen is gaan staan, was er zonder ook ingegaan.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 23:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij raakte hij hem nog wel vlak voor de lijn (of dat wilde ik toen heel graag)
Zeker gezien de geschiedenis.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 23:06 schreef Tarado het volgende:
Voor mij was 96 in Rome tegen Juventus de lulligste wedstrijd
Het is het eerste jaar dat ik veel ging en heb heel veel met dat team, keek daarom ook best wel uit naar die docu. Maar meer dan 'o ja toen scoorde die die goal en die die goal' was het niet helaas.quote:
Zat die beelden nog eens terug te kijken maar ik denk dat je gelijk hebt dat ie 'm wel maakt. Eerlijk is eerlijk het is wel een echt goede goal beter zo eruit vliegen dan die van Moura. Wat een kutgoal was dat zeg.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 23:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij raakte hij hem nog wel vlak voor de lijn (of dat wilde ik toen heel graag)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |