abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210111638
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2023 21:16 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Klein, bruin, kruipend. Ik had ze niet alleen in het meel ;(
Met de meelmot hier in huis hebben we alles weg kunnen gooien. Rijst, pasta, noten, koffie, cacao. Echt overal overal in.
pi_210111643
Wij leven inmiddels maar gewoon met de meelmot :'(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_210111656
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2023 20:52 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Ja, maar hoe groot is nou de kans dat je als fysiek redelijk gezonde, geen alcohol drinkende 33-jarige acuut leverfalen krijgt van een keertje die bacterie oplopen? Die kans lijkt me vrij klein.
Geen idee of je eigen fysieke toestand daar verschil voor maakt. Isabeau weet dat ongetwijfeld wel.
pi_210111669
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2023 21:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wij leven inmiddels maar gewoon met de meelmot :'(
Plak je huis vol met feromoonvallen. Praxis heeft ze. Wel even opletten dat je die koopt voor meelmot en niet die voor kledingmot. Officieel alleen voor detectie, maar als je er genoeg ophangt roei je alle mannetjes en daarmee alle meelmot in je huis uit.
  maandag 31 juli 2023 @ 21:23:48 #130
63722 z80
I fink you freaky
pi_210111681
quote:
2s.gif Op maandag 31 juli 2023 21:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Geen idee of je eigen fysieke toestand daar verschil voor maakt. Isabeau weet dat ongetwijfeld wel.
Google is er ook niet duidelijk in. Wel een heleboel .be sites die om de hete brij heen draaien.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_210111693
Ik had vandaag verder een lange klusdag. En morgen heel veel spierpijn denk ik :+

Vanochtend eerst zelf de hele trapkast leeggehaald, incl de stellingkasten die er in zaten van de muur losgeschroefd, eruit gehaald en helemaal uit elkaar geschroefd. Daarna met mama plan bedacht voor de planken, opgemeten, naar de winkel, spullen gehaald. Thuis eerst geluncht en daarna 27 gaten geboord, gevuld met pluggen en de plankdragers in geschroefd, en daarna nog een keer met 27 schroeven de planken ook aan de plankdragers vastgeschroefd. En daarna zelf alle zooi weer terug in trapkast.

Wel 998 actieve kcal verbrand daardoor haha. En met mama ook wel goed gesprek gehad over het akkefietje van zaterdag. Nu met papa nog, maar hopelijk vertelt mama in grote lijnen al wat aan papa en valt het gesprek later deze week dan mee. Ik heb ook helemaal geen zin in nog keer zo'n gesprek, maarja.

[ Bericht 3% gewijzigd door vlindertje89 op 31-07-2023 22:48:33 ]
pi_210111723
quote:
2s.gif Op maandag 31 juli 2023 21:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Plak je huis vol met feromoonvallen. Praxis heeft ze. Wel even opletten dat je die koopt voor meelmot en niet die voor kledingmot. Officieel alleen voor detectie, maar als je er genoeg ophangt roei je alle mannetjes en daarmee alle meelmot in je huis uit.
Ook al geprobeerd en gefaald.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  maandag 31 juli 2023 @ 21:36:03 #133
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_210111813
quote:
2s.gif Op maandag 31 juli 2023 21:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Werken uitstekend, zo goed dat ik meelmotten aan de buitenkant van de horren had zitten die naar binnen willen.
pi_210111821
quote:
2s.gif Op maandag 31 juli 2023 21:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

Daar kan je zo geen uitspraken over doen. De kans op acuut leverfalen is niet zo groot natuurlijk, maar niet nul. Hangt ook af van de hoeveelheid toxines, dus ook hoeveelheid bacteriën. Maar dan nog is het risico bij een gezond persoon met een gezond immuunsysteem echt niet groot. Wel wat jammer als je net die ene pechvogel bent.

edit: ik zie zo snel in de literatuur eigenlijk alleen maar fatale afloop bij immuungecompromiteerde patiënten, bijv met leukemie of tijdens chemotherapie. Was toch even nieuwsgierig. Overigens kan je er oa ook fatale longontsteking of meningitis van krijgen.

[ Bericht 7% gewijzigd door Isabeau op 31-07-2023 21:47:45 ]
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 31 juli 2023 @ 21:40:16 #135
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_210111865
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2023 21:01 schreef Blues het volgende:

[..]
Van dit jaar?
Jock ;(
Nee, we zijn pas bij 2017. Oude jury nog dus.
Spoilers!
pi_210111874
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2023 21:40 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Nee, we zijn pas bij 2017. Oude jury nog dus.
Awww george _O_
pi_210111947
@Morgane89 de mexicaanse wraps van picnic zijn erg lekker. Voor een klein kind misschien iets te pittig. Ik ben blij dat ik het nog een paar keer kan eten
We have far more in common than that which devides us..
pi_210112078
Hier een kruidenolie (met knoflook) gemaakt om kazen in te marineren. Zowel kaas als olie gaat de komende twee dagen op.

Laurier, zwarte peperkorrels en knoflook in een stalen pannetje gegooid tot het begon te walmen. Flinke hand pul biber er bij, zonnebloemolie er op tot alles onder staat en af laten koelen. Op het punt dat ik het aandurf zonder dat alles overkookt (maar het nog wel heet genoeg is te verdampen) een flinke scheut appelazijn er bij. Af laten koelen, in potje, kaas er in (één met feta en één met manchego), bijvullen tot alles onder met olijfolie.

De feta gaat kort marineren en zo door de salade. De manchego morgen bij tapas, het restant olie dan over de salade.
pi_210112149
quote:
2s.gif Op maandag 31 juli 2023 21:57 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Hier een kruidenolie (met knoflook) gemaakt om kazen in te marineren. Zowel kaas als olie gaat de komende twee dagen op.

Laurier, zwarte peperkorrels en knoflook in een stalen pannetje gegooid tot het begon te walmen. Flinke hand pul biber er bij, zonnebloemolie er op tot alles onder staat en af laten koelen. Op het punt dat ik het aandurf zonder dat alles overkookt (maar het nog wel heet genoeg is te verdampen) een flinke scheut appelazijn er bij. Af laten koelen, in potje, kaas er in (één met feta en één met manchego), bijvullen tot alles onder met olijfolie.

De feta gaat kort marineren en zo door de salade. De manchego morgen bij tapas, het restant olie dan over de salade.
Verhuizen naar de omgeving van Arnhem ipv Noord Spanje zit zeker niet in de planning? ;(
pi_210112164
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2023 22:05 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Verhuizen naar de omgeving van Arnhem ipv Noord Spanje zit zeker niet in de planning? ;(
Nee, maar naast een B&B staat een klein restaurant vrij hoog op de verlanglijst voor Noord Spanje. Dus fiets gerust eens langs :+

(of kom voor we weg zijn hier eens eten :D ).
pi_210112230
quote:
2s.gif Op maandag 31 juli 2023 22:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Nee, maar naast een B&B staat een klein restaurant vrij hoog op de verlanglijst voor Noord Spanje. Dus fiets gerust eens langs :+

(of kom voor we weg zijn hier eens eten :D ).
Ik hou het allemaal in gedachten
  maandag 31 juli 2023 @ 22:18:17 #142
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_210112274
quote:
2s.gif Op maandag 31 juli 2023 21:57 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

Oh O+
Spoilers!
  maandag 31 juli 2023 @ 22:19:37 #143
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_210112285
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2023 19:48 schreef Vanyel het volgende:
Oh en wij hebben net als Molos vrind een airfryer voor de camping ja. Een XL ipv de XXL van thuis.
De instant pot kan ook mee, in een speciale preciespassende tas met ruimte voor accessoires *)
_O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_210112294
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2023 21:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Daar kan je zo geen uitspraken over doen. De kans op acuut leverfalen is niet zo groot natuurlijk, maar niet nul. Hangt ook af van de hoeveelheid toxines, dus ook hoeveelheid bacteriën. Maar dan nog is het risico bij een gezond persoon met een gezond immuunsysteem echt niet groot. Wel wat jammer als je net die ene pechvogel bent.

edit: ik zie zo snel in de literatuur eigenlijk alleen maar fatale afloop bij immuungecompromiteerde patiënten, bijv met leukemie of tijdens chemotherapie. Was toch even nieuwsgierig. Overigens kan je er oa ook fatale longontsteking of meningitis van krijgen.
Dus we kunnen allemaal weer gewoon Chineesrijst en bami op het aanrecht laten staan en later eten *O* *O*
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_210112479
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2023 22:18 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Oh O+

Telefoonfoto.
pi_210112514
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2023 22:20 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Dus we kunnen allemaal weer gewoon Chineesrijst en bami op het aanrecht laten staan en later eten *O* *O*
Ik at vanavond een kliek Chinees van afgelopen zaterdag (wel in de koelkast bewaard) en leef! Nog.

Tevens wilde ik deze hier achterlaten
Enjoy :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 31 juli 2023 @ 22:42:04 #147
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_210112536
quote:
2s.gif Op maandag 31 juli 2023 22:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Telefoonfoto.
Dit is bijna gemeen.
Spoilers!
pi_210112608
quote:
17s.gif Op maandag 31 juli 2023 22:42 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Dit is bijna gemeen.
Bijna?
pi_210112616
:W
pi_210112630
Mijn collega had vandaag een zware dag.

Een van onze systemen waar we gegevens in opslaan heeft een knop "Submit" en een knop "Close without Save".

Collega weet niet wat Submit betekent in het Engels.

Ze weet ook niet wat Without betekent.

Close... Save... dat leek wel van toepassing.

Halverwege de dag vroegen we ons af waar haar werk bleef.

:B
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')