Nah, die beesten hebben een cyclus van een maand of zo. Dus van 1 besmette walnoot tot "alles uit je keuken kunnen wegtyffen" kan in een maand of twee gebeurt zijn.quote:Op maandag 31 juli 2023 20:42 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Das alleen met oud meel toch? Volgens mij nog nooit gezien, of ik kijk niet goed.
Nee. Dat doen we nietquote:Op maandag 31 juli 2023 20:45 schreef Vanyel het volgende:
[..]
[..]
Ja leuk!![]()
![]()
Zullen we dan ook Limburgse versies van allerlei liederen doen?
Meel eet ik gelukkig toch nietquote:Op maandag 31 juli 2023 20:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
@:vlindertje89, gaat het nog een beetje met je na veel van dit soort posts?
Ik had een versie van deze verwacht.quote:Op maandag 31 juli 2023 20:45 schreef Vanyel het volgende:
[..]
[..]
Ja leuk!![]()
![]()
Zullen we dan ook Limburgse versies van allerlei liederen doen?
Ja, ik heb ook liever die bacillus cereus niet natuurlijk, maar vind het niet doodgaan wel iets belangrijker dan niet een dag boven de wc hangen als het toch een keertje mis zou gaanquote:Op maandag 31 juli 2023 20:45 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Qua botulisme. Niet qua Jan's stokpaardje.
Eerst motjes, toen wormpjes, toen nog veel meer motjes?quote:Op maandag 31 juli 2023 20:47 schreef Lonaa het volgende:
Ik had een keer beestjes in de voorraadkast. Was naar.
Accuut leverfalen is ook best wel dodelijk. Tenzij Isabeau voor een boekenbon van ¤50 haar lever afstaat natuurlijk, dan nietquote:Op maandag 31 juli 2023 20:49 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook liever die bacillus cereus niet natuurlijk, maar vind het niet doodgaan wel iets belangrijker dan niet een dag boven de wc hangen als het toch een keertje mis zou gaan
WOU JIJ MIJ VERTELLEN WAT IK WEL EN NIET MAG?quote:
Ja, maar hoe groot is nou de kans dat je als fysiek redelijk gezonde, geen alcohol drinkende 33-jarige acuut leverfalen krijgt van een keertje die bacterie oplopen? Die kans lijkt me vrij klein.quote:Op maandag 31 juli 2023 20:51 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Accuut leverfalen is ook best wel dodelijk. Tenzij Isabeau voor een boekenbon van ¤50 haar lever afstaat natuurlijk, dan niet
Nee, hele kleine mini-beestjes.quote:Op maandag 31 juli 2023 20:49 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Eerst motjes, toen wormpjes, toen nog veel meer motjes?
quote:Op maandag 31 juli 2023 20:51 schreef Vanyel het volgende:
[..]
WOU JIJ MIJ VERTELLEN WAT IK WEL EN NIET MAG?
TAKKEWEIF
Ken ik niet eensquote:Op maandag 31 juli 2023 20:49 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik had een versie van deze verwacht.
quote:
Exposurequote:Op maandag 31 juli 2023 20:48 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Meel eet ik gelukkig toch niet(of nouja wel in brood uiteraard maar koop het eigenlijk nooit los zelf). De meelwormdraden vind ik vooral heel goor haha.
Maar gaat nog oke hoor, vind het vooral fijn even hier betrouwbare info te kunnen vragen zonder al te ver een Google fuik over waar-in-je-eten-kun-je-allemaal-dood-aan-gaan in te worden gezogenen ik ben nog nooit doodgegaan aan iets uit de supermarkt dus dat zal vast binnenkort ook niet gaan gebeuren, dus het is gelukkig niet dat ik nu ineens alles uit de supermarkt niet meer durf te eten
. Lief dat je het vraagt!
Van dit jaar?quote:Op maandag 31 juli 2023 20:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Oh ja, De Slimste is weer begonnen. We zitten net in Masterchef Australia dus misschien stellen we Philip maar uit.
quote:Op maandag 31 juli 2023 20:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
Om de een of andere reden zit ik door Loons "hele kleine minibeestjes" nu met het freggel lied in mn hoofd...
Dank daarvoor.
Deze kwamen denk ik uit het volkorenmeel.quote:Op maandag 31 juli 2023 21:11 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ah ja dat hebben we in de rijst wel eens gehad, proefde je niets van
Wat wij in de rijst hadden leek op een soort bladluis. Maar goed, dat was het laatste beetje rijst wat we nog over hadden thuis van een festival 1.5 jaar daarvoorquote:Op maandag 31 juli 2023 21:13 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Deze kwamen denk ik uit het volkorenmeel.
Klein, bruin, kruipend. Ik had ze niet alleen in het meelquote:Op maandag 31 juli 2023 21:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Wat wij in de rijst hadden leek op een soort bladluis. Maar goed, dat was het laatste beetje rijst wat we nog over hadden thuis van een festival 1.5 jaar daarvoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |