Gemeente De Fryske Marren heeft nog niet gereageerd.quote:Op maandag 31 juli 2023 17:54 schreef tong80 het volgende:
Dat zegt Balk in een reactie op een vraag van haar volgers op Instagram.
Moeten nog bijkomen van de Friese Ballonfeesten.quote:Op maandag 31 juli 2023 18:21 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Gemeente De Fryske Marren heeft nog niet gereageerd.
Waren maar twee dagen, de rest is afgelast vanwege het weerquote:Op maandag 31 juli 2023 18:26 schreef Donna het volgende:
[..]
Moeten nog bijkomen van de Friese Ballonfeesten.
3. Woensdag, vrijdag en zaterdag gingen de ballonnen de lucht in.quote:Op maandag 31 juli 2023 18:30 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Waren maar twee dagen, de rest is afgelast vanwege het weer
Wennesto sa tichtby?quote:Op maandag 31 juli 2023 18:32 schreef Donna het volgende:
[..]
3. Woensdag, vrijdag en zaterdag gingen de ballonnen de lucht in.
Tsjong.quote:Op maandag 31 juli 2023 19:10 schreef Donna het volgende:
[..]
Fansels. Haw se elke dei fan hûs út kinnen sjen.
Toch nog wel wat Friezen hier, haha!quote:Op maandag 31 juli 2023 19:15 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Tsjong.
Ik moat it heale heitelân ôfreizigje wat fan de tradiizje mei te krijen.
Jammer voor het kind ook.quote:Op maandag 31 juli 2023 18:12 schreef MissButterflyy het volgende:
Ze lijkt wel veel op hem!
Verder: wat een eikel. En jammer dat ze dat wel kwijt moet in de media. Zal de kans op contact niet bepaald vergroten.
Jup, voorheen was er ook een Stad en Streek van Leeuwarden, maar het is niet meer actief.quote:
Misschien moet er een Fryslân editie komen.quote:Op maandag 31 juli 2023 19:29 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Jup, voorheen was er ook een Stad en Streek van Leeuwarden, maar het is niet meer actief.
Heel zo nu en dan zegt ze er wel kort eens iets vaker over toch? Voor mij is dit niks nieuws iig.quote:Op maandag 31 juli 2023 19:24 schreef maily het volgende:
[..]
Jammer voor het kind ook.
Of zoekt ze een opstapje naar GTST voor Vegas?
Geen ideequote:Op maandag 31 juli 2023 19:31 schreef Donna het volgende:
[..]
Heel zo nu en dan zegt ze er wel kort eens iets vaker over toch? Voor mij is dit niks nieuws iig.
Je kunt het proberen!quote:Op maandag 31 juli 2023 19:30 schreef Donna het volgende:
[..]
Misschien moet er een Fryslân editie komen.
Haha oh had echt zo het idee van daar is de jaarlijkse Afrojack update weer. In m'n herinnering komt dit vaker voorbij. Even speuren.quote:
quote:Op maandag 31 juli 2023 18:38 schreef de_boswachter het volgende:
Afrojack bevestigd alle voordelen maar weer eens.
Eem een pakje sigaretten halen.
Jawel dit is al eerder eens online gegooid. En dit is wat AJ er zelf over had te zeggen, toen;quote:
Die tietenquote:Op maandag 31 juli 2023 19:33 schreef Donna het volgende:
Oktober 2022
https://www.story.nl/show(...)%2Fwww.google.com%2F
Hij moet betalen dus.quote:Op maandag 31 juli 2023 19:34 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[..]
Jawel dit is al eerder eens online gegooid. En dit is wat AJ er zelf over had te zeggen, toen;
https://grazia.nl/artikel(...)ool-over-dochtertje/
Ik vind het een lelijke snol. Prototype golddigger.quote:
Hihi, jaquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 14:54 schreef GwanGwaa het volgende:
[..]
Ik vind het een lelijke snol. Prototype golddigger.
Lettertje vergetenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 15:20 schreef Andromache het volgende:
Ik geloof geen balk van de moeder Teresa-verhalen van Amanda.
Ik denk ook dat je gelijk hebtquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 15:20 schreef Andromache het volgende:
Ik geloof geen bal van de moeder Teresa-verhalen van Amanda. Afrojacks verhaal van 2 jaar geleden vond ik geloofwaardig. We hebben hier naar mijn bescheiden mening eerder te maken met een loedermoeder.
Precies. Voor de dikke portemonnee. Dan ben je gewoon een veredelde prostituee. Simpel.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:13 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Golddigger ja.![]()
Alsof ze met een slap aftreksel van Peter Gillis over straat zou lopen als hij geen geld zou hebben.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En op acryl. The 'beauty' & the beast.![]()
https://antoniederooij.nl(...)lk_edward-hollander/
Die vent blij dat hij niet meer alleen uit eten hoeftquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:13 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Golddigger ja.![]()
Alsof ze met een slap aftreksel van Peter Gillis over straat zou lopen als hij geen geld zou hebben.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En op acryl. The 'beauty' & the beast.![]()
https://antoniederooij.nl(...)lk_edward-hollander/
Hoe is dat slechter dan de keuze voor een partner die jij maakt? Jij gaat ook uit met zwervers die diep in de schulden zitten? Wat zijn jouw keuzes?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:58 schreef GwanGwaa het volgende:
Precies. Voor de dikke portemonnee. Dan ben je gewoon een veredelde prostituee. Simpel.
Met veel geld heb je genoeg vrouwen om uit te kiezen, zo blijkt wel weer.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:00 schreef maily het volgende:
[..]
Die vent blij dat hij niet meer alleen uit eten hoeft
quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 18:01 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[..]
Met veel geld heb je genoeg vrouwen om uit te kiezen, zo blijkt wel weer.
Zijn dikke pens komt al zittend tot aan de opgeblazen tieten van Balk. Bah. Niks zo een grote afknapper dan een strakke bolle vreet/zuipbuik bij een vent.
Als je je laat palen voor een tv camera.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:58 schreef GwanGwaa het volgende:
[..]
Precies. Voor de dikke portemonnee. Dan ben je gewoon een veredelde prostituee. Simpel.
Lelijk ben ik niet (ooit 2e hier op Fok geworden met een miss verkiezing) en maat 34/36. Dus je aanname klopt nietquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:05 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Hoe is dat slechter dan de keuze voor een partner die jij maakt? Jij gaat ook uit met zwervers die diep in de schulden zitten? Wat zijn jouw keuzes?
Kijk feit blijft dat dergelijke vrouwen op plekken komen waar dergelijke mannen komen, vandaar dat ze ermee eindigen. Als dat werkt: hij een mooie vrouw en misschien wel een leuke > zij een man die het goed heeft gedaan en financieel zeer stabiel is. Vergeet niet dat iemand die succesvol is ook gewoon aantrekkelijk is of kan zijn. Nog meer dan de random pauper. Of val jij wel op paupers, want dan val je in de uitzondering
Waarom is zij de hoer? Of ben je misschien verzuurd omdat je lelijk/dik bent en nooit dergelijke mannen kan krijgen?
Dit dus. En het geeft haar een neppe uitstraling.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 19:07 schreef MissButterflyy het volgende:
Amanda gaat veel te veel naar de plastisch chirurg. Ze wil er mooier en jonger uitzien denk ik, maar het effect is tegengesteld.
Dacht echt dat ze al 40 was of ouder, maar ze blijkt pas 35 jaar te zijn.
Makkelijk praten als je maar een kant van het verhaal hoort, en al helemaal als dar verhaal van een aandachtsh**r op instagram komtquote:Op maandag 31 juli 2023 18:12 schreef MissButterflyy het volgende:
Ze lijkt wel veel op hem!
Verder: wat een eikel. En jammer dat ze dat wel kwijt moet in de media. Zal de kans op contact niet bepaald vergroten.
Ze was al zo ranzig in de tijd van " De gouden kooi" met haar rokerstem en geel kapot geblondeerde haren.Het enige wat ze deed was die bos nylon op haar kop stylen met de styltang of ze liet zich op tv ne#ken door Jan en alleman op live tv.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:58 schreef GwanGwaa het volgende:
[..]
Previes. Een del.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 21:41 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ze was al zo ranzig in de tijd van " De gouden kooi" met haar rokerstem en geel kapot geblondeerde haren.Het enige wat ze deed was die bos nylon op haar kop stylen met de styltang of ze liet zich op tv ne#ken door Jan en alleman op live tv.
Nee echt niet, het is echt een goedkoop wijf. Altijd al geweest. Zal haar dochter leuk vinden als ze scènes tegenkomt van haar moeder in de gouden kooi.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 21:45 schreef GwanGwaa het volgende:
[..]
Previes. Een del.
Dus geen jaloezie, wat @:Duiveltja opperde.
Valt er jaloers te zijn op een veredelde prostituee? Die user misschien wel (projectie dus), maar ik beslist niet.
Dooddoeners altijd, dit.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 23:54 schreef sherezade het volgende:
[..]
Nee echt niet, het is echt een goedkoop wijf. Altijd al geweest. Zal haar dochter leuk vinden als ze scènes tegenkomt van haar moeder in de gouden kooi.
Doen we weer aan de dubbele standaard hier? Gezellig.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 21:45 schreef GwanGwaa het volgende:
[..]
Previes. Een del.
Dus geen jaloezie, wat @:Duiveltja opperde.
Valt er jaloers te zijn op een veredelde prostituee? Die user misschien wel (projectie dus), maar ik beslist niet.
Dubbele standaard? Hoezo?quote:Op zondag 6 augustus 2023 17:49 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Doen we weer aan de dubbele standaard hier? Gezellig.
Dat mag. Alleen geef je steeds af op Amanda en hoor ik weinig over Afrojack. Dit terwijl die gozer z’n kind niet ziet en haar weinig spreekt. En ik durf mijn hand ervoor in het vuur te steken dat hij meer heeft rondgeneukt dan Amanda. Afrojack vliegt de hele wereld rond en heeft geheid groepen aan groupies die het maar al te graag met hem doen nadat hij een nachtje heeft gedraaid.quote:Op zondag 6 augustus 2023 18:09 schreef GwanGwaa het volgende:
[..]
Dubbele standaard? Hoezo?
Ik vind Afrojack ook niks.
Zijn niet mijn type mensen. Mag dat?
Mwah, ze was negentien toen ze in die kooi zat. Een beetje coulance hoor. Als je negentien bent is het allemaal wat anders in de bovenwinkel. Kan best zijn dat ze emotioneel redelijk ver is gekomen ten opzichte van toen. En als je kijkt uit welk nest ze kwam, vond ik het niet raar dat ze in dat programma aardig wat problemen met zich meezeulde.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 23:54 schreef sherezade het volgende:
[..]
Nee echt niet, het is echt een goedkoop wijf. Altijd al geweest. Zal haar dochter leuk vinden als ze scènes tegenkomt van haar moeder in de gouden kooi.
Nick is een womanizer, een player, een ransaap.quote:Op zondag 6 augustus 2023 18:40 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat mag. Alleen geef je steeds af op Amanda en hoor ik weinig over Afrojack. Dit terwijl die gozer z’n kind niet ziet en haar weinig spreekt. En ik durf mijn hand ervoor in het vuur te steken dat hij meer heeft rondgeneukt dan Amanda. Afrojack vliegt de hele wereld rond en heeft geheid groepen aan groupies die het maar al te graag met hem doen nadat hij een nachtje heeft gedraaid.
Dat is de dubbele standaard want daar hoor ik je niet over. Als Amanda een del en veredelde hoer is, wat is Nick dan wel niet?
#yvonnecoldeweijermodusaanquote:Op zondag 6 augustus 2023 19:53 schreef GwanGwaa het volgende:
[..]
Nick is een womanizer, een player, een ransaap.Vreselijke vent en een waardeloze vader die zijn kind verwaarloost. Net als Tom Cruise.
Ik vind ze beiden even erg. Maar aangezien het topic over Balk gaat beperkte ik me tot haar.
Nou ja, het lijdend voorwerp hier is, behalve de dochter dan, voornamelijk Nick. Dat iedereen hier losgaat op Amanda is een ander verhaal. We mogen wel wat meer de kant van Nick opkijken in plaats van die van Amanda. Maar goed.quote:Op zondag 6 augustus 2023 19:53 schreef GwanGwaa het volgende:
[..]
Nick is een womanizer, een player, een ransaap.Vreselijke vent en een waardeloze vader die zijn kind verwaarloost. Net als Tom Cruise.
Ik vind ze beiden even erg. Maar aangezien het topic over Balk gaat beperkte ik me tot haar.
De man eet placenta’s voor ontbijt. Zegt genoeg.quote:Op maandag 7 augustus 2023 07:32 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nou ja, het lijdend voorwerp hier is, behalve de dochter dan, voornamelijk Nick. Dat iedereen hier losgaat op Amanda is een ander verhaal. We mogen wel wat meer de kant van Nick opkijken in plaats van die van Amanda. Maar goed.
Weet weinig over Cruise’s leven maar dat hij een mafklapper is, dat dan weer wel.
Ben wel benieuwd naar de spike in hits op https://forum.fok.nl/user/history/496829quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 18:59 schreef GwanGwaa het volgende:
Lelijk ben ik niet (ooit 2e hier op Fok geworden met een miss verkiezing)
Ik heb nooit gezien dat Afrojack zich liet neuken op tv of liet beffen door die huub. Dit kun je helemaal niet met elkaar vergelijken. Wat een schande zeg als je moeder zulke dingen heeft gedaan. Afrojack net zo goed schandelijk maar op een andere manier mits het verhaal klopt wat Balk verteld.quote:Op zondag 6 augustus 2023 17:48 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dooddoeners altijd, dit.
Zullen we even dan? Moet ze die pa van d’r steeds op tv tegenkomen, misschien met een wicht of later zelfs een gezin, wetende dat hij haar heeft laten zitten.
We weten nog niets eens of het verhaal wat Amanda verteld wel waar is. Ieder verhaal heeft 2 kanten.quote:Op zondag 6 augustus 2023 18:40 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat mag. Alleen geef je steeds af op Amanda en hoor ik weinig over Afrojack. Dit terwijl die gozer z’n kind niet ziet en haar weinig spreekt. En ik durf mijn hand ervoor in het vuur te steken dat hij meer heeft rondgeneukt dan Amanda. Afrojack vliegt de hele wereld rond en heeft geheid groepen aan groupies die het maar al te graag met hem doen nadat hij een nachtje heeft gedraaid.
Dat is de dubbele standaard want daar hoor ik je niet over. Als Amanda een del en veredelde hoer is, wat is Nick dan wel niet?
We weten nog niets eens of het verhaal wat Amanda verteld wel waar is. Ieder verhaal heeft 2 kanten.quote:Op zondag 6 augustus 2023 18:40 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik ben zelf werkzaam geweest bij de Bozzini destijds in Kerkrade en daar kwam Afrojack met regelmaat draaien met oa Hardwell voordat ze überhaupt bekend waren. Regelmatig gesproken en destijds een normale gast, netjes en beleeft. Maar goed dan praten over 2007-2010... Voor hetzelfde geldt is het nu een gigantische klootzak.quote:Op zondag 6 augustus 2023 19:53 schreef GwanGwaa het volgende:
[..]
Boeiend of op het camera was. ‘Denk toch aan de kinderen’ is echt de grootste dooddoener ooit. Zou me persoonlijk kapot schamen als Peter R. de Vries of Spong mijn pa was geweest.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 01:02 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezien dat Afrojack zich liet neuken op tv of liet beffen door die huub. Dit kun je helemaal niet met elkaar vergelijken. Wat een schande zeg als je moeder zulke dingen heeft gedaan. Afrojack net zo goed schandelijk maar op een andere manier mits het verhaal klopt wat Balk verteld.
Ach, houd toch op. Wat een naïviteit,quote:Op woensdag 9 augustus 2023 01:17 schreef sherezade het volgende:
[..]
We weten nog niets eens of het verhaal wat Amanda verteld wel waar is. Ieder verhaal heeft 2 kanten.
Dat Afrojack de wereld rondreist wilt niet zeggen dat hij overal rondneukt... In ieder geval niet meer dan die lullen wat Amanda heeft versleten.
Hij zal geen heilige zijn maar die gasten hebben amper tijd om te neuken met dat opgejaagde leven en strakke draaischema.
Vanavond draaien ze bij wijze van in Amsterdam en 3 uur later worden ze verwacht in Parijs.
[..]
Ik ben zelf werkzaam geweest bij de Bozzini destijds in Kerkrade en daar kwam Afrojack met regelmaat draaien met oa Hardwell voordat ze überhaupt bekend waren. Regelmatig gesproken en destijds een normale gast, netjes en beleeft. Maar goed dan praten over 2007-2010... Voor hetzelfde geldt is het nu een gigantische klootzak.
Wat maakte Peter R. de Vries dan zo erg als vader?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 08:20 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Boeiend of op het camera was. ‘Denk toch aan de kinderen’ is echt de grootste dooddoener ooit. Zou me persoonlijk kapot schamen als Peter R. de Vries of Spong mijn pa was geweest.
Je vraag is wel wat irrelevant m.b.t. het geïmpliceerde. Het ging om 'schaamte voelen' bij die zak chips.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 18:31 schreef GwanGwaa het volgende:
[..]
Wat maakte Peter R. de Vries dan zo erg als vader?
Maar ik was even aan het loeren net want opeens denk je:"God ja, Amanda Carey. Hoe is het nu dan?!"quote:Op zondag 6 augustus 2023 19:29 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Mwah, ze was negentien toen ze in die kooi zat. Een beetje coulance hoor. Als je negentien bent is het allemaal wat anders in de bovenwinkel. Kan best zijn dat ze emotioneel redelijk ver is gekomen ten opzichte van toen. En als je kijkt uit welk nest ze kwam, vond ik het niet raar dat ze in dat programma aardig wat problemen met zich meezeulde.
Toen wel gevolgd DGK en had soms wel met haar te doen, de onmacht en wanhoop droop er vaak af, ondanks haar problematische gedrag en vieze pruik.
Haha, net even Google gecheckt met wat trefwoorden: helemaal vergeten van dat 'kamperen'. Wat een stelquote:Op donderdag 10 augustus 2023 18:14 schreef Noek het volgende:
[..]
Maar ik was even aan het loeren net want opeens denk je:"God ja, Amanda Carey. Hoe is het nu dan?!"
Ze heeft nog steeds heel kort haar maar de extensions hangen er fier tegenaan.
Same same maar nu met een nieuwe kin en te hoge jukbeendren.
Maar dat ze met Brian op de camping was in het anale tentje is haar idd vergeven. Wij allen zagen dat het goed was.
Ik ga nu gelijk checken of Natasia haar auto ooit heeft gekregen.
Is wel uitgedokterd wie d'r ma was, kan ik me herinneren. Kon deel twee van de queeste niet vinden. Wel uno:quote:Op donderdag 10 augustus 2023 18:17 schreef Noek het volgende:
En weten we inmiddels al wie haar moeder is.
Het zal wel altijd een mysterie blijven.
Nou dat jou dat niks boeit zegt meer over jou dan.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 08:20 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Boeiend of op het camera was. ‘Denk toch aan de kinderen’ is echt de grootste dooddoener ooit. Zou me persoonlijk kapot schamen als Peter R. de Vries of Spong mijn pa was geweest.
Ook dit is weer jouw mening, als jij dat "1950" vindt dan zegt dat wederom weer meer over jou.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 08:26 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ach, houd toch op. Wat een naïviteit,. Dj’s, over meer in het algemeen artiesten, staan er echt om bekend tijdens het toeren (of gewoon wanneer ze een keer draaien) direct netjes naar hun bedje gaan zonder een wicht aan te raken. Afrojack is dan zeker ineens de uitzondering, zeker,
.
Aangezien je zelf zegt dat we niets weten over AJ zijn seksleven kun je het dus ook niet vergelijken met ‘de lullen die Balk versleten heeft’ en dat wat AJ heeft geneukt altijd minder zou zijn dan Amanda.
Snap überhaupt nog steeds niet waarom we zo ontzettend panisch doen over de hoeveelheid bedpartners heeft gehad. Dat is echt zó 1950.
Ach welnee, Aman was nog hartstikke jong. Een mooi excuus!quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 00:29 schreef sherezade het volgende:
[..]
Nou dat jou dat niks boeit zegt meer over jou dan.
Schijnbaar is dat bij jou "normaal"
Wacht maar totdat Vegas een keer dit onder ogen krijgt en mama Amanda confronteert met die beelden... Kijken of dat tegen die tijd dan niks boeit 🤣 En hoe klasgenoten, leeftijdsgenootjes er dan op zullen reageren als ze op school zit.....dat kind zakt volledig door de grond van schaamte.....
Duidelijk, Thijsquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 02:29 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
Wie Wie neukt als ouder heeft nogal weinig met het contact met het eigen nageslacht te maken...
Zodra dat nageslacht 12 is heeft het een vrijwel volledige eigen stem daarin en ook daarvoor wordt die stem en het welzijn van dat nageslacht meegenomen.
De rechter gaat er in principe vanuit dat beide ouders rechten hebben.
Je kind helemaal niet zien betekend sat je of het niet via het gerecht afdwingt, of dat er meer aan de hand is.
Wie je wel of niet neukt boeit de rechter niet. Het welzijn van het betreffende kind wel.
In deze tijd geld vrij hard dat als een ouder her kind niet ziet er maar enkele mogelijkheden zijn.
Het kind wil het niet, de vader vlecht we niet jurudisch voor of er is iets aan de hand waardoor de rechter zal bepalen dat het belang van het kind niet gediend is bij een gedeeld ouderschap.
Een bitch die meer en meer kijkgeld eist houdt geen stand voor de rechter.
Wel kan het zijn dat de andere ouder zich laat intimideren daardoor, zijn of haar recht niet haalt omdat hij of zij bang is voor de schade van hard spel voor het kind.
Al met al, in dit geval hebben we geen idee.
Behalve dan dat het kind oud genoeg is om een eigen stem te hebben. Om te kunnen zeggen ik wil mijn vader zien. De stem van dat kind zal enkel nog toenemen.
Mocht de vader vooral geen (publiek) getouwtrek willen dan komt het vanzelf wel goed. Mochten er andere redenen zijn dan niet perse.
Wat heeft Thijs te maken met een voogdijzaak?quote:
Ja, want klasgenootjes van Vegas gaan een RLS van een miljoen jaar geleden naar boven hengelen uit de krochten van het internet. Man, niemand van deze generatie weet wat De Gouden Kooi is of was. Moet je nagaan tegen de tijd dat Vegas daadwerkelijk op zo'n level met klasgenootjes te maken krijgt. En ook als dat toch allemaal naar bovenkomt: en? Jeugd ziet veel explicietere shit dan deze zooi, hoor. "Mama confronteert met die beelden"quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 00:29 schreef sherezade het volgende:
[..]
Nou dat jou dat niks boeit zegt meer over jou dan.
Schijnbaar is dat bij jou "normaal"
Wacht maar totdat Vegas een keer dit onder ogen krijgt en mama Amanda confronteert met die beelden... Kijken of dat tegen die tijd dan niks boeit 🤣 En hoe klasgenoten, leeftijdsgenootjes er dan op zullen reageren als ze op school zit.....dat kind zakt volledig door de grond van schaamte.....
Mag meer over mij zeggen, prima. Als jij dat vindt. Ik vind het echter wel heel '1950' om iemand te gaan lopen veroordelen wegens een hoeveelheid bedpartners. Is ook nog eens zo onwijs arbitrair. Misschien ben jij zelf wel een megaslet (m/v) naar andermans standaarden. Zelf geloof ik dus niet in die termen of wat daarachter schuilt. Ik vind dat gedoe over hoeveelheid bedpartners dan weer iets over jóu zeggen en zo is het cirkeltje weer rond.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 00:34 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ook dit is weer jouw mening, als jij dat "1950" vindt dan zegt dat wederom weer meer over jou.
Dan wil ik niet weten wat jij normaal vindt in de aantallen van bedpartners.... Anyway we dwalen af..
Nee want ze hebben geen telefoons en nee ze hebben nog nooit van Google gehoord 🤣🤣🤣🤣 Denk je nou echt dat er geen ouders zijn die zeggen van nou die moeder van Amanda was vroeger al echt een hoertje?? Laat me niet lachen, gekletst en geroddeld wordt er altijd en de kinderen krijgen dat zeker mee en die gaan heus zelf wel op onderzoek uit.. En niks op videoband de beelden staan gewoon op YouTube en over het hele internet.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:43 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja, want klasgenootjes van Vegas gaan een RLS van een miljoen jaar geleden naar boven hengelen uit de krochten van het internet. Man, niemand van deze generatie weet wat De Gouden Kooi is of was. Moet je nagaan tegen de tijd dat Vegas daadwerkelijk op zo'n level met klasgenootjes te maken krijgt. En ook als dat toch allemaal naar bovenkomt: en? Jeugd ziet veel explicietere shit dan deze zooi, hoor. "Mama confronteert met die beelden". Ja joh, komt Vegas aan met d'r videoband mama om uitleg vragen en ter verantwoording roepen,
. Sure. Krijgt Aman dan huisarrest?
Mag je allemaal vinden,laat mij dan maar "1950" zijn. Je zult vast wel weer zo'n persoon zijn die een "vrije" opvoeding heeft gehad en waar alles normaal is.. Succes ermee 🌈🌈quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:46 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Mag meer over mij zeggen, prima. Als jij dat vindt. Ik vind het echter wel heel '1950' om iemand te gaan lopen veroordelen wegens een hoeveelheid bedpartners. Is ook nog eens zo onwijs arbitrair. Misschien ben jij zelf wel een megaslet (m/v) naar andermans standaarden. Zelf geloof ik dus niet in die termen of wat daarachter schuilt. Ik vind dat gedoe over hoeveelheid bedpartners dan weer iets over jóu zeggen en zo is het cirkeltje weer rond.
En dan zegt mam's ja vroeger heb ik wel wat 'domme' dingen gedaan.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 23:32 schreef sherezade het volgende:
[..]
Nee want ze hebben geen telefoons en nee ze hebben nog nooit van Google gehoord 🤣🤣🤣🤣 Denk je nou echt dat er geen ouders zijn die zeggen van nou die moeder van Amanda was vroeger al echt een hoertje?? Laat me niet lachen, gekletst en geroddeld wordt er altijd en de kinderen krijgen dat zeker mee en die gaan heus zelf wel op onderzoek uit.. En niks op videoband de beelden staan gewoon op YouTube en over het hele internet.
Mensen zoals jij maken het lastig voor dat soort kinderen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 23:44 schreef sherezade het volgende:
[..]
Mag je allemaal vinden,laat mij dan maar "1950" zijn. Je zult vast wel weer zo'n persoon zijn die een "vrije" opvoeding heeft gehad en waar alles normaal is.. Succes ermee 🌈🌈
Alsof Amanda na de gouden kooi zich voorbeeldig heeft gedragen 😂😂😂😂quote:Op zondag 13 augustus 2023 01:12 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
[..]
En dan zegt mam's ja vroeger heb ik wel wat 'domme' dingen gedaan.
Nou oei oei oei zeg, alsof dat zo ontzettend uitzonderlijk is.
Wat van belang is is hoe ze is geweest als moeder. Heeft ze haar kind verwaarloost? Geslagen? Blootgestelt aan nare zaken?
Niets daarvan is bekend, ze lijkt een normale ouder te zijn.
Die hele focking schandpaal omdat toen je jong was wederkerig wat lol hebt gehad, niemand kwaad hebt gedaan, slaat echt nergens op.
Dit is echt pure misogynie, met terug werkende kracht.
In een tijd waarin dit redelijk ok was heeft een vrouw dit gedaan.
Nu jaren en jaren later wordt het haar aangewreven, wordt haar moederschap zelf betwijfelt erdoor. Compleet ongerelateerde shit wordt opgerakelt om haar zwart te maken.
Weet je waarom haar dochter hiermee lastig gevallen kan worden?
Omdat mensen zoals jij het oprakelen en onder de neus wrijven als zijnde oh zo slecht.
De jongeman waarmee ze dit deed heeft ook een verder leven, waarschijnlijk een gezin.
Misschien ook gescheiden, ik heb geen idee. Zit de internet zeden politie achter hem aan? Is hij een slechte vader (als hij dat is) omdat hij toen, voordat hij een gezin stichte, dat heeft gedaan?
Nee.
Echt realiseer je dat jij en anderen die ook zo doen maken dat dat kind zich mogelijk rot voelt. Omdat jij en anderen zeggen dat haar moeder een slet is, niet ok is. Om iets dat voor haar geboorte is gebeurd. In de tijd dat men nog video banden gebruikte en cdtjes brande.
Schaam je dat je over de rug van een kind heen nog even je gram wil halen. Het gaat niet eens over iemand die je persoonlijk kent, die niets fouts heeft gedaan, er was geen enkel slachtoffer.
Behalve zij en haar dochter door dit soort shit.
Slap aftreksel van Peter Gillisquote:Op zondag 13 augustus 2023 08:37 schreef sherezade het volgende:
[..]
met dat slap aftreksel Van Peter Gilles als partner.
Wat een jaloezie etaleer jij hier zeg. Fascinerend.quote:Op zondag 13 augustus 2023 08:37 schreef sherezade het volgende:
[..]
Alsof Amanda na de gouden kooi zich voorbeeldig heeft gedragen 😂😂😂😂
Het enige wat ze in de jaren erna gedaan heeft is in haar blote kut gestaan voor diverse bladen.
Volgens mij was het nog 2 jaar geleden dat ze in haar blote kut op een paard had geposeerd voor een blad.
Je gaat er vanuit dat het een goede moeder is, dat moet zich nog allemaal uitwijzen later, we zullen zien wat later allemaal buiten komt als Vegas ouder is.
Je weet niet wat achter de schermen gebeurt in tegen stelling tot de vader van Vegas.
En het goede voorbeeld geeft ze ook echt aan haar dochter om via de Quote 500 even een man te zoeken met knaken.
Het is gewoon veredelde hoer die alles voor welvaart over heeft met dat slap aftreksel Van Peter Gilles als partner.
Jaja want ze was nog zo jong 😂 dan is het haar vergeven, dan is dat normaal .. Gelukkig heeft ze erna nooit meer haar blote kut laten zien in playboy en FHM. 😒😒quote:Op zondag 13 augustus 2023 09:03 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Tja, het was in een tijd dat neuken op de buis beloond werd met eeuwige bekendheid en daar heeft Amanda gretig en bewust gebruik van gemaakt. Om haar nu weer als slachtoffer weg te zetten omdat mensen zich vooral haar dellerige gedrag herinneren is echt
Jaloers op wat? Dat ze bekend staat als hoer? Dat ze zich laat bekruipen door een vieze onsmakelijke oude vent? Op al haar ingrepen?quote:Op zondag 13 augustus 2023 09:20 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Wat een jaloezie etaleer jij hier zeg. Fascinerend.
De wereld is niet eerlijk hè? Neem even wat afstand, Cujo.quote:Op zondag 13 augustus 2023 09:48 schreef sherezade het volgende:
[..]
Jaloers op wat? Dat ze bekend staat als hoer? Dat ze zich laat bekruipen door een vieze onsmakelijke oude vent? Op al haar ingrepen?
😂😂😂😂 Ja tuurlijk, wat een jaloezie zegquote:Op zondag 13 augustus 2023 09:58 schreef HyperViper het volgende:
[..]
De wereld is niet eerlijk hè? Neem even wat afstand, Cujo.
Klopt, ik verstuur graag sexy appjes naar mijn minderjarige buurjongen,quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 23:44 schreef sherezade het volgende:
[..]
Mag je allemaal vinden,laat mij dan maar "1950" zijn. Je zult vast wel weer zo'n persoon zijn die een "vrije" opvoeding heeft gehad en waar alles normaal is.. Succes ermee 🌈🌈
Hoezo als hoer?quote:Op zondag 13 augustus 2023 09:48 schreef sherezade het volgende:
[..]
Jaloers op wat? Dat ze bekend staat als hoer? Dat ze zich laat bekruipen door een vieze onsmakelijke oude vent? Op al haar ingrepen?
Je snapt toch wel dat ik videoband niet serieus bedoelde,quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 23:32 schreef sherezade het volgende:
[..]
Nee want ze hebben geen telefoons en nee ze hebben nog nooit van Google gehoord 🤣🤣🤣🤣 Denk je nou echt dat er geen ouders zijn die zeggen van nou die moeder van Amanda was vroeger al echt een hoertje?? Laat me niet lachen, gekletst en geroddeld wordt er altijd en de kinderen krijgen dat zeker mee en die gaan heus zelf wel op onderzoek uit.. En niks op videoband de beelden staan gewoon op YouTube en over het hele internet.
Dat is het punt idd: als kinderen dat al tegen Vegas zouden zeggen dat het waarschijnlijk ingefluisterd is door andere ouders, mensen die er kennelijk plezier aan hebben de ouder van een ander kind af te branden, en daarmee het kind te kwetsen.quote:Op zondag 13 augustus 2023 11:14 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat ik videoband niet serieus bedoelde,? DGK is honderd jaar oud, man. Daar komt de videoband-opmerking vandaan. En je snapt toch wel dat ik heus wel weet dat er altijd geroddeld kan worden op scholen, ook privéscholen (daar zit dat kind immers op)?
Ik denk gewoon dat je niet zo panisch moet doen en je extreem overschat hoe erg het gaat zijn voor Vegas áls er al iets naar buitenkomt. Niet iedereen schiet tegenwoordig nog in standje hysterisch. En als je als ouder dit soort dingen aan je jonge kind zou zeggen ben je zelf niet helemaal lekker. Ik ben als kind namelijk nooit iemand zijn of haar ouders gaan googelen uit het niets. Het zou dus van de ouders van andere kinderen moeten komen. En die zijn ook niet stuk voor stuk bezig met de DGK van eeuwen geleden.
Herhaal dit anders nog 100x. Geeft zo goed aan dat jij heerlijk levelt met Amanda.quote:Op zondag 13 augustus 2023 09:47 schreef sherezade het volgende:
[..]
Jaja want ze was nog zo jong 😂 dan is het haar vergeven, dan is dat normaal .. Gelukkig heeft ze erna nooit meer haar blote kut laten zien in playboy en FHM. 😒😒
Ik ben zeker geen fan van Amanda, maar ik ben verrast door jouw haat, die is nog net zo groot als ruim 10 jaar geleden, zo te zien.quote:Op zondag 13 augustus 2023 08:37 schreef sherezade het volgende:
[..]
Alsof Amanda na de gouden kooi zich voorbeeldig heeft gedragen 😂😂😂😂
Het enige wat ze in de jaren erna gedaan heeft is in haar blote kut gestaan voor diverse bladen.
Volgens mij was het nog 2 jaar geleden dat ze in haar blote kut op een paard had geposeerd voor een blad.
Je gaat er vanuit dat het een goede moeder is, dat moet zich nog allemaal uitwijzen later, we zullen zien wat later allemaal buiten komt als Vegas ouder is.
Je weet niet wat achter de schermen gebeurt in tegen stelling tot de vader van Vegas.
En het goede voorbeeld geeft ze ook echt aan haar dochter om via de Quote 500 even een man te zoeken met knaken.
Het is gewoon veredelde hoer die alles voor welvaart over heeft met dat slap aftreksel Van Peter Gilles als partner.
Ruim 15 jaar geleden alweer, toen het al vreselijk zielig was een 19-jarige te haten omdat ze zich gedroeg als de losgeslagen post-puber die ze was.quote:Op zondag 13 augustus 2023 17:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben zeker geen fan van Amanda, maar ik ben verrast door jouw haat, die is nog net zo groot als ruim 10 jaar geleden, zo te zien.
Ik hoef niets te herhalen, als Vegas de naam van haar moeder in toetst op Google dan krijgt ze de mooiste foto's te zien... Hoeven we allemaal niets voor te doen... Heeft Amanda aan haarzelf te danken. Weet het kind in ieder geval hoe mama de kost verdiend heeft vroeger... En hoe ze zich door de jaren omhoog heeft geneukt via De Quote 500.quote:Op zondag 13 augustus 2023 13:17 schreef Noek het volgende:
[..]
Herhaal dit anders nog 100x. Geeft zo goed aan dat jij heerlijk levelt met Amanda.
Jullie denken nog steeds alleen maar aan De Gouden kooi, maar ook na DGK heeft ze enkel alleen maar op de rug gelegen voor de centen.quote:Op zondag 13 augustus 2023 17:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ruim 15 jaar geleden alweer, toen het al vreselijk zielig was een 19-jarige te haten omdat ze zich gedroeg als de losgeslagen post-puber die ze was.
Maar goed, ze was niet de enige, er zijn er meer die "Karma is a bitch" liepen te juichen toen bleek dat haar moeder haar weer eens in de steek liet door niet langs te komen voor haar (20ste) verjaardag.
Laat het los, meid.quote:Op zondag 13 augustus 2023 19:08 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ik hoef niets te herhalen, als Vegas de naam van haar moeder in toetst op Google dan krijgt ze de mooiste foto's te zien... Hoeven we allemaal niets voor te doen... Heeft Amanda aan haarzelf te danken. Weet het kind in ieder geval hoe mama de kost verdiend heeft vroeger... En hoe ze zich door de jaren omhoog heeft geneukt via De Quote 500.
Jullie denken nog steeds alleen maar aan De Gouden kooi, maar ook na DGK heeft ze enkel alleen maar op de rug gelegen voor de centen.quote:Op zondag 13 augustus 2023 17:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ruim 15 jaar geleden alweer, toen het al vreselijk zielig was een 19-jarige te haten omdat ze zich gedroeg als de losgeslagen post-puber die ze was.
Maar goed, ze was niet de enige, er zijn er meer die "Karma is a bitch" liepen te juichen toen bleek dat haar moeder haar weer eens in de steek liet door niet langs te komen voor haar (20ste) verjaardag.
Ik ben helemaal niet begaan met DAT kind.quote:Op zondag 13 augustus 2023 19:16 schreef Noek het volgende:
[..]
Laat het los, meid.
Verlos jezelf vd zure walm.
En hou maar op dat je dit allemaal omhoog kotst omdat je begaan bent met het welzijn van DAT kind. Creep.
Nou laat je verassen dan hé, 😂quote:Op zondag 13 augustus 2023 17:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben zeker geen fan van Amanda, maar ik ben verrast door jouw haat, die is nog net zo groot als ruim 10 jaar geleden, zo te zien.
Nee, je moet je omlaag laten neuken om hogerop te komenquote:Op zondag 13 augustus 2023 19:22 schreef sherezade het volgende:
[..]
Jullie denken nog steeds alleen maar aan De Gouden kooi, maar ook na DGK heeft ze enkel alleen maar op de rug gelegen voor de centen.
Dat loopt als een rode draad in haar leven,kut, tieten en komt showen voor geld.
Het is niet dat ze überhaupt iets heeft opgebouwd van een carrière door de jaren heen dan enkel met haar kut in de playboy staan etc... Toen dat niet meer interessant was liet ze zich snel vol laffe door een DJ om zo in de picture te blijven...toen was het die akelige Griek totdat er niks meer te plukken viel en nu weer een of andere vieze ouwe miljonair met behoorlijk wat knaken.... En zo tuft madam steeds een tree hoger...
[..]
Ik ben helemaal niet begaan met DAT kind.
[..]
Nou laat je verassen dan hé, 😂
Ik heb gewoon niks met goedkope wijven die zich omhoogneuken en geen eigenwaarde hebben.
Dit vind ik echt lullig naar dat meisje toe. Ze is toch een jaar of 11?quote:
Ja.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 07:35 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dit vind ik echt lullig naar dat meisje toe. Ze is toch een jaar of 11?
Ze zit wel in een villa met een Lamborghini voor de deur.quote:Op zondag 13 augustus 2023 19:15 schreef sherezade het volgende:
Dat loopt als een rode draad in haar leven,kut, tieten en komt showen voor geld.
Het is niet dat ze überhaupt iets heeft opgebouwd van een carrière door de jaren heen dan enkel met haar kut in de playboy staan etc... Toen dat niet meer interessant was liet ze zich snel vol laffe door een DJ om zo in de picture te blijven...toen was het die akelige Griek totdat er niks meer te plukken viel en nu weer een of andere vieze ouwe miljonair met behoorlijk wat knaken.... En zo tuft madam steeds een tree hoger...
Daar heb je ook echt wat aan in de binnenstad en op de overvolle Nederlandse snelwegen.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 07:48 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ze zit wel in een villa met een Lamborghini voor de deur.
‘She can cry in a Ferrariquote:Op woensdag 16 augustus 2023 07:48 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Jij?
Jezus, wat triest dit. En dan zeiken die debielen over Yvonne,quote:
GATVERDAMME, wat een smerige streek richting Vegasquote:
Wat allemaal niet van haar is..quote:Op woensdag 16 augustus 2023 07:48 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Jij?
De droom van veel mensen is niet het bezitten van een Lamborghini, dat lijkt me zelf ook alleen maar gedoe, mensen willen er gewoon in kunnen zitten en aan een ander laten zien dat ze er in kunnen zitten en dan af en toe even leuk hard over de weg zoefen met de haartjes los. Dat lukt haar toch gewoon prima met die neptieten, ik denk dat ze zich er prima bij voelt.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:17 schreef sherezade het volgende:
[..]
Wat allemaal niet van haar is..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |