Dat is netjes, die twee mannen hebben nog wel eens een oapak peuken bij de boodschappen gekregenquote:Op maandag 31 juli 2023 18:02 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
en dan te bedenken dat Wendy nog steeds rookt van het geld dat ze de laatste keer hebben gekregen
Zeker? Ik dacht dat het eerst ook bij Wendy op was.quote:Op maandag 31 juli 2023 18:02 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
en dan te bedenken dat Wendy nog steeds rookt van het geld dat ze de laatste keer hebben gekregen
En heeft hij nog lenzen gekocht, of is dat geld in rook opgegaan?quote:Op maandag 31 juli 2023 18:01 schreef xsaskiax het volgende:
Als ik Rupert goed begreep mogen ze geen stelling meer plaatsen waarin ze om zeg 100 of 500 euro pp vragen, die dus bij Zalando of bol besteed kunnen worden.
Ze mogen wel vragen om zoals Rupert deed geld voor lenzen of zo
Ik heb hem afgelopen weekend, denk gisteren, wel een keer nieuwe lenzen in zien doen.quote:Op maandag 31 juli 2023 18:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
En heeft hij nog lenzen gekocht, of is dat geld in rook opgegaan?
Stelling geweest van 18 euro voor dag lenzen en dat was goedgekeurd.quote:Op maandag 31 juli 2023 18:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
En heeft hij nog lenzen gekocht, of is dat geld in rook opgegaan?
Ja, dat wist ikquote:Op maandag 31 juli 2023 18:33 schreef lojanda het volgende:
[..]
Stelling geweest van 18 euro voor dag lenzen en dat was goedgekeurd.
Dus ¤500 in 5 dagen er door heen gejast gisteren was het minimaal het eten vandaag ook bagger. In ieder geval niet voor 100 euro per dag.quote:Op maandag 31 juli 2023 17:33 schreef engine het volgende:
[..]
Toevallig net opgezochtvorige week dinsdag.
Zal Mirthe zijn die trekt haar broek altijd hoog opquote:Op maandag 31 juli 2023 19:34 schreef IkFok het volgende:
Wie maakt Babet nu weer belachelijk. Ze deed iemand na. Trok de broek hoog op.
myrthe denk ik , die trekt haar broekken zo hoog opquote:Op maandag 31 juli 2023 19:34 schreef IkFok het volgende:
Dat zal dan wel Mirthe geweest zijn.quote:Op maandag 31 juli 2023 19:34 schreef IkFok het volgende:
Zo zit ze dus in elkaar.quote:Op maandag 31 juli 2023 19:34 schreef IkFok het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |