noppequote:Op maandag 31 juli 2023 17:16 schreef engine het volgende:
Sas en Bern maken twee tosti's.
Er zal wel geen avondeten meer zijn voor vandaag.
Lekker gemanagedquote:
Is ook niet zo heel veel verdiend deze maand zag ik, opdrachten waar niet veel bij verdiend werd en ook best weinig verdiend 1.787 een paar opdrachten met amper iets verdiend en in totaal ook maar 7 verdien opdrachten gehadquote:
Toevallig net opgezochtquote:
Er is geen spanning meer bij die manager verkiezingen jammer dat ze het zo hebben gedaanquote:Op maandag 31 juli 2023 17:48 schreef OmaJacky het volgende:
Ik had even stream 2 aan en babbelkous krijgt les van imi hoe ze boodschappen bij de jumbo moet doen, dus worst zeker de volgende manager woensdag mits er een eli komt morgen en ze op een of andere manier er lekker uit vliegt.
Maar toch ook heel wat minder mensen.quote:Op maandag 31 juli 2023 17:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook niet zo heel veel verdiend deze maand zag ik, opdrachten waar niet veel bij verdiend werd en ook best weinig verdiend 1.787 een paar opdrachten met amper iets verdiend en in totaal ook maar 7 verdien opdrachten gehad
Dat is waar hebben ook minder nodig.quote:Op maandag 31 juli 2023 17:56 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Maar toch ook heel wat minder mensen.
Van dat beetje geld wat ze net verdiend hebben of weer uit de win pot?quote:
Is Rupert de manager??quote:Op maandag 31 juli 2023 17:57 schreef engine het volgende:
Rupert wil het nog even bij Erik gaan proberen en bij Wendy. Hij hoopt Erik over te kunnen halen net voor de verkiezingen.
Via een stelling geloof ik.quote:Op maandag 31 juli 2023 17:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van dat beetje geld wat ze net verdiend hebben of weer uit de win pot?
Nee maar Rupert mag als oud manager wel stemmen bij de verkiezingen.quote:
Toch de gek voor woorden, er is geen eten en dan stelling aanvragen voor rookwaarquote:Op maandag 31 juli 2023 18:01 schreef engine het volgende:
[..]
Via een stelling geloof ik.
[..]
Nee maar Rupert mag als oud manager wel stemmen bij de verkiezingen.
en dan te bedenken dat Wendy nog steeds rookt van het geld dat ze de laatste keer hebben gekregenquote:Op maandag 31 juli 2023 18:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toch de gek voor woorden, er is geen eten en dan stelling aanvragen voor rookwaar
hoorde rupi en ima vorige week over stelling van 165 euro voor peukenquote:Op maandag 31 juli 2023 17:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van dat beetje geld wat ze net verdiend hebben of weer uit de win pot?
Hoe het precies zit weet ik niet maar dat er peuken moeten komen is duidelijk. Het boeit mij ook niet meer. Ze komen er toch wel.quote:Op maandag 31 juli 2023 18:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toch de gek voor woorden, er is geen eten en dan stelling aanvragen voor rookwaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |