Oh jeetje, die onzekerheid is kak!quote:Op maandag 31 juli 2023 16:43 schreef BE het volgende:
En terug in de rollercoaster... de radioloog twijfelt ook... dus zes weken wachten, dan nog een nieuwe scan om te zien of er verandering is en dan verder bekijken of het nou wel of niet foute boel is. Dus de chemopillen mogen nog even in de kast blijven staan...
Dus... to be continued...
Het Golfbad in Oss is leuk en betaalbaar, het Sportiom in Den Bosch ook maar is al een stukje duurder. Maar volgens mij zijn die alleen maar verder weg voor jouquote:Op maandag 31 juli 2023 16:41 schreef Phaidra het volgende:
Leuke zwembaden die ik ken en niet direct een pretparktarief hebben:
• TerSpegelt in Eersel
• De Scheg in Deventer
Maar beiden zo ver rijden voor mij.
Haha ja, dat klopt denk ik welquote:Op maandag 31 juli 2023 17:12 schreef Hupje het volgende:
[..]
Het Golfbad in Oss is leuk en betaalbaar, het Sportiom in Den Bosch ook maar is al een stukje duurder. Maar volgens mij zijn die alleen maar verder weg voor jou
Tja, Brabant, hequote:Op maandag 31 juli 2023 17:22 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Haha ja, dat klopt denk ik wel. Apart eigenlijk, dat de leuke zwembaden vooral in Brabant te vinden zijn!
Die ziet er erg leuk uit! En een uurtje rijden vind ik een stuk acceptabelerquote:
Oeh, ook een kanshebber! Thanks!quote:Op maandag 31 juli 2023 17:26 schreef exode het volgende:
Jeetje BE, wat naar, onzeker en vervelend.
En hallo, we zijn weer thuis, wat een pleurisweer hier.
Binnenzwembad: in Nieuwegein zit een leuke, daat gaat B graag heen iig.
Soneal heeft er afgelopen schooljaar zelfs kinderfeestjes gehad, alle klasgenoten wonen in Amersfoort en tot afgelopen jaar waren de zwembadfeestjes altijd in Leusden (nee idd, Amersfoort zelf heeft geen geschikt zwembadquote:Op maandag 31 juli 2023 17:36 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Die ziet er erg leuk uit! En een uurtje rijden vind ik een stuk acceptabeler.
Sportiomquote:Op maandag 31 juli 2023 16:41 schreef Phaidra het volgende:
Ik zoek voor morgen een binnenzwembad. De jongens willen heel graag zwemmen, maar liever niet in ons eigen zwembad, want dat kennen ze wel.
• TerSpegelt in Eersel
• De Scheg in Deventer
Ik kijk er op uit.quote:Op maandag 31 juli 2023 17:28 schreef Hupje het volgende:
[..]
Tja, Brabant, he![]()
Swimfun in Joure vond ik trouwens ook leuk. Maar dat is voor weinig mensen 'in de buurt'
Lentebad in Zevenaarquote:Op maandag 31 juli 2023 16:41 schreef Phaidra het volgende:
Ik zoek voor morgen een binnenzwembad. De jongens willen heel graag zwemmen, maar liever niet in ons eigen zwembad, want dat kennen ze wel.
• TerSpegelt in Eersel
• De Scheg in Deventer
Oh ja, dat is wel een spelbreker idd. Intratuin Duiven ken ik, daar zijn we een keer naar de kerstmarkt geweest. Toffe speeltuin ja!quote:Op maandag 31 juli 2023 18:29 schreef Kyara het volgende:
Oh nee, dat is nu compleet onbereikbaar door die afsluiting op de A12
Daar gingen mijn kinderen inderdaad ook wel heen. En de Zwoer in Driebergen ook wel.quote:Op maandag 31 juli 2023 17:26 schreef exode het volgende:
Jeetje BE, wat naar, onzeker en vervelend.
En hallo, we zijn weer thuis, wat een pleurisweer hier.
Binnenzwembad: in Nieuwegein zit een leuke, daat gaat B graag heen iig.
Poh BE. 6 weken is wel heel lang zegquote:Op maandag 31 juli 2023 16:43 schreef BE het volgende:
En terug in de rollercoaster... de radioloog twijfelt ook... dus zes weken wachten, dan nog een nieuwe scan om te zien of er verandering is en dan verder bekijken of het nou wel of niet foute boel is. Dus de chemopillen mogen nog even in de kast blijven staan...
Dus... to be continued...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |