Ja vervelende dagen daar zo voor hun. Regen en niets te doen.quote:Op maandag 31 juli 2023 14:19 schreef spapaars het volgende:
Wendy ligt tegenwoordig een groot gedeelte van de dag op bed.
Voor het eerst vind ik Zoë er goed uit zien, geen overdreven make up zo te zien.quote:
Hij heeft er zin in.quote:
Jasper lost het nog een beetje op voor zichzelf, ondanks zijn blessure..En Erik lijkt zich ook wel te vermakenquote:Op maandag 31 juli 2023 14:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vervelende dagen daar zo voor hun. Regen en niets te doen.
Dat zag ik ook.Ze plagen me face.quote:Op maandag 31 juli 2023 14:26 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij werd brutaal verstoord, de irritatie zag je op z'n smoel.
Denk dat ze wachten tot er een nieuwe manager is (die gewoon kan worden genomineerd)quote:Op maandag 31 juli 2023 14:30 schreef magnaal het volgende:
[..]
Vanmorgen hoorde ik zeggen dat morgen een eliminatie zou zijn, kunnen ze dat weten?
Vorige week hadden ze het een dag vantevoren ook al over de eliminatie, dus wie weet.quote:Op maandag 31 juli 2023 14:30 schreef magnaal het volgende:
[..]
Vanmorgen hoorde ik zeggen dat morgen een eliminatie zou zijn, kunnen ze dat weten?
Ik denk eerder een verdien vandaag. Denk dat de pot leeg is ondertussen.quote:Op maandag 31 juli 2023 14:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk dat ze wachten tot er een nieuwe manager is (die gewoon kan worden genomineerd)
Verwacht ik ook, of vrijstelling.quote:Op maandag 31 juli 2023 14:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk eerder een verdien vandaag. Denk dat de pot leeg is ondertussen.
Zullen ze dat nu nog gaan doen denk je?quote:
Volgens mij is dat allemaal een act geweest, ze heeft toch zelf ook wel gezien hoe ze erbij liep . En nu ziet ze er qua make-up mooi uit, niks overdreven gewoon mooi...quote:Op maandag 31 juli 2023 14:25 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Voor het eerst vind ik Zoë er goed uit zien, geen overdreven make up zo te zien.
Wel nog erg met haar haar bezig..
quote:Op maandag 31 juli 2023 14:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zullen ze dat nu nog gaan doen denk je?
Geen idee hoeveel nominaties er zullen zijn in de laatste weken.quote:Op maandag 31 juli 2023 14:35 schreef magnaal het volgende:
[..]
Vrijstelling? Voor wat? Dan zou dat toch automatisch een finale plek kunnen zijn?
Nee dat denk ik nog niet het is nog 25 dagen tussen door komen er best nog wat afvallers.quote:Op maandag 31 juli 2023 14:35 schreef magnaal het volgende:
[..]
Vrijstelling? Voor wat? Dan zou dat toch automatisch een finale plek kunnen zijn?
En de febo houd ze ook niet bezig.quote:Op maandag 31 juli 2023 14:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vervelende dagen daar zo voor hun. Regen en niets te doen.
ik zag hem net nog languit liggenquote:Op maandag 31 juli 2023 14:41 schreef spapaars het volgende:
Isaac altijd aan het ijsberen met wachten.
Het is maar de vraag of ze veel weten.quote:Op maandag 31 juli 2023 14:42 schreef Chanel5 het volgende:
Hoe kun je nu pitten als er evt een eli komt?? ik begrijp het echt niet...of....het allemaal al bekend en hoeven zich geen zorgen te maken?
Zo jammer dat ze veel weten dat haalt de spanning eruit.
Hopelijk nu een zware lange opdracht, alleen zou ik het wel sneu voor Jasper vinden als het iets lichamelijks isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |