Hoe groot is die zak met pinda's wel niet geweest, als hij handenvol uit die zak met pinda's heeft gehaald. De één rookt graag de ander eet graag ik zie eerlijk gezegd het probleem niet zo.quote:Op maandag 31 juli 2023 11:16 schreef xsaskiax het volgende:
Gisteravond vond ik het weer eens een typerende 'actie' van Erik.
Jasper en Wendy zaten gezellig buiten met een flesje wijn en een zak pinda's.
Leuke gesprekken en alles werd verdeeld.
Erik kwam erbij zitten en zat te kijken hoe ze zaten te eten...
Hij ging niet iets uit zijn eigen voorraad halen, maar wachtte net zo lang tot ze hem ook pinda's aanboden.
Handenvol nam Erik, er kon niet eens een 'dank je wel' vanaf....
Zelfs het laatste beetje uit de zak (op een stuk of 2/3 na) nam Erik.
jaja, hij eet graag pinda's, gezond en goedkoop zei hij....
Jasper en Wendy keken elkaar maar eens even aan
Oma was net nog in beeld moest lachen om zijn antwoord op de vraag of hij blij was dat de maand er op zat. Zijn antwoord was dat hij blij was zijn eigen ding weer te kunnen doen ( euhh liggen. Liggen en liggen zeker )quote:Op maandag 31 juli 2023 11:21 schreef Harry het volgende:
Isaac en Erik zijn aan het pingpongen. Marciano zit op de Blauwe stoel te kijken.
Mirthe is aan het douchen.
Sasha en Bern verzamelen flesjes.
Jasper is buiten oud hout aan het verbranden.
Eerder werd geschreven dat Wendy op bed een boek aan het lezen is.
Imadiddin en Rupert al een tijdje niet in beeld.
Babette is zoek.
Omdat het jaspers pinda's warenquote:Op maandag 31 juli 2023 11:21 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hoe groot is die zak met pinda's wel niet geweest, als hij handenvol uit die zak met pinda's heeft gehaald. De één rookt graag de ander eet graag ik zie eerlijk gezegd het probleem niet zo.
denk niet vandaag , mss na managerwisselquote:Op maandag 31 juli 2023 11:35 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik zie nog wel een eliminatie aankomen vandaag. Voorgevoel
Wel vreemd dat alleen Jasper en Isaac aan het ruimen zijnquote:Op maandag 31 juli 2023 11:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Alles wat nog overbodig is mag hij opruimen met verbranding, ze zullen het redelijk schoon achterlaten.
Die is lekker fikkie stoken, het is kutweer en er is nix te doenquote:Op maandag 31 juli 2023 11:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel vreemd dat alleen Jasper en Isaac aan het ruimen zijn
Ervoor is grappiger enquote:Op maandag 31 juli 2023 11:40 schreef cinsan het volgende:
[..]
denk niet vandaag , mss na managerwissel
Marciano staat weer zijn agressie goed te praten.quote:Op maandag 31 juli 2023 11:44 schreef Inka het volgende:
Marciano had het over het geval met Jef. Dat iemand (Erik?) reageerde op de gele kaartm en pas veel later op de reden van het voorval, En weg was de stream.
Gooi die Marciano en Babet er uit, dit is zo storend. Het steeds wegdraaien om hen te beschermen.
Dat dat niet tegen zijn principes indruist begrijp ik niet goed. Werken tot je pensioengerechtigde leeftijd vindt hij dus niet nodig? Ik gun het hem als je tóch kans maakt op zoveel geld, maar dat gezeur dat anderen van ZIJN prijzengeld snoepen vond ik echt te ver gaan!quote:Op maandag 31 juli 2023 10:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
Klopt, en klaagde telkens opnieuw wanneer er geld uit de pot werd gehaald dat hij nu langer moest doorwerken.
Jij bent echt errugggggggg!quote:Op maandag 31 juli 2023 11:00 schreef lojanda het volgende:
Marciano vraagt of Isaac weer de zijkant van zijn haar kan scheren want het is veel te lang en niet netjes zegt hij. Bovenop hoeft waarschijnlijk niet want dat wil hij wat langer hebben.. ik snap wel waarom hij dat wil. Hij denkt dan natuurlijk een stuk langer te zijn
Tuurlijk, als je het bij anderen bedelt is alles goedkoop!quote:Op maandag 31 juli 2023 11:16 schreef xsaskiax het volgende:
Gisteravond vond ik het weer eens een typerende 'actie' van Erik.
Jasper en Wendy zaten gezellig buiten met een flesje wijn en een zak pinda's.
Leuke gesprekken en alles werd verdeeld.
Erik kwam erbij zitten en zat te kijken hoe ze zaten te eten...
Hij ging niet iets uit zijn eigen voorraad halen, maar wachtte net zo lang tot ze hem ook pinda's aanboden.
Handenvol nam Erik, er kon niet eens een 'dank je wel' vanaf....
Zelfs het laatste beetje uit de zak (op een stuk of 2/3 na) nam Erik.
jaja, hij eet graag pinda's, gezond en goedkoop zei hij....
Jasper en Wendy keken elkaar maar eens even aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |