Hiep hiep Calimero in een oefenduel zegquote:Op zondag 30 juli 2023 19:43 schreef PSVCL het volgende:
Makkelie denkt dat PSV tegen zijn feyenoord speelt![]()
Wat een kut scheids is dat, hij zou in dienst van het NLs voetbal moeten fluiten en PSV een beetje moeten matsen zodat ze in hun ritme kunnen komen
Enge man.quote:Op zondag 30 juli 2023 19:44 schreef Halcon het volgende:
[..]
Danny Desmond Makkelie fluit in dienst van zichzelf.
Ramalho KAN wel voetballen, alleen heeft hij te vaak z’n slechte momenten.quote:Op zondag 30 juli 2023 19:47 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Enge man.
Ramalho speelt wel sterk. MIsschien ligt Bosz voetbal hem beter als oud Red Bull speler.
Die gast kan echt wel ballen, maar heeft hetzelfde probleem als Madueke en Bakayoko. Zijn gewend om in de jeugd vier man voorbij te lopen omdat ze er daar gewoon met kop en schouders bovenuit steken qua talent.quote:
quote:Op zondag 30 juli 2023 19:40 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De ideale vervanger voor Giminez idd, alleen was Feyenoord hoe dan ook kansloos aangezien PSV zijn eerste keus was.
Luukinho moet je als pinchhitter gebruiken.
Manmanmanmanman…quote:Op zondag 30 juli 2023 19:43 schreef PSVCL het volgende:
Makkelie […] zou in dienst van het NLs voetbal moeten fluiten en PSV een beetje moeten matsen
Maar... je bent voor Fortunaquote:Op maandag 31 juli 2023 09:40 schreef TheVoice4ever het volgende:
kom maar op Feyenoord in die johan cruijff schaal vrijdag
quote:Op maandag 31 juli 2023 09:33 schreef TheVoice4ever het volgende:
perfecte wedstrijd gisteren![]()
![]()
![]()
en wat was Lang ook zo goed, van het niveau Messi
![]()
De GGZ-bezuinigingen nemen groteske vormen aan.quote:Op maandag 31 juli 2023 10:38 schreef Oriente het volgende:
[..]
Die vent is een grote (vermoeiende) act
Wel jammer dat het zo'n thuispot is geworden voor de kampioen, vond het in het oude format toch geiniger. Al kwam daar vaak geen hond op af.quote:Op maandag 31 juli 2023 12:30 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb het vermoeden dat het vrijdag een bijzonder leuk potje gaat worden
Ik denk dat Feyenoord wel een stukje verder is (Slot die al beter z’n stempel heeft gedrukt op de ploeg dan dat Bosz dat tot nu toe heeft) en zie PSV niet zo 1, 2, 3 winnen eerlijk gezegd.quote:Op maandag 31 juli 2023 12:30 schreef Buitendam het volgende:
De dinsdag erop is belangrijker dus benieuwd of dat ook nog een beetje mee gaat spelen.quote:Op maandag 31 juli 2023 12:30 schreef Buitendam het volgende:
Nee, da’s waar. Er zaten ook wel een hoop tergende kutpotten bij zeg. Bekerfinales en JC schaal heb ik lang gemeden.quote:Op maandag 31 juli 2023 12:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel jammer dat het zo'n thuispot is geworden voor de kampioen, vond het in het oude format toch geiniger. Al kwam daar vaak geen hond op af.
Bosz doet niet aan spelers sparen.quote:Op maandag 31 juli 2023 13:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
De dinsdag erop is belangrijker dus benieuwd of dat ook nog een beetje mee gaat spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |