Klopt, precies zoals GP en Max. Zonder wrijving geen glans zouden sommigen zeggen.quote:Op zondag 30 juli 2023 17:11 schreef Repentless het volgende:
[..]
Mensen hebben toch wel eens conflicten over iets, zonder dat ze elkaar meteen een klootzak vinden?Ik heb op mijn werk of met familie/vrienden ook wel eens meningsverschillen gehad. Dan heb je even wat woorden en daarna praat je het uit.
Ik heb denk ik je punt gemist en soberzo geen idee waar het over gingquote:
Bij routine ontstaan er juist vaak fouten.quote:Op zondag 30 juli 2023 17:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt, precies zoals GP en Max. Zonder wrijving geen glans zouden sommigen zeggen.
Jawel, maar een "intern conflict" heeft mijns inziens wel een wat zwaardere lading. Alsof het een kwestie is die al langer sleept met onvrede van beide zijden. Dit kan toch gewoon een momentopname zijn tijdens zo'n race, waarna het ook zo weer uit de wereld is?quote:Op zondag 30 juli 2023 17:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt, precies zoals GP en Max. Zonder wrijving geen glans zouden sommigen zeggen.
sowieso werden deze boordradio's er ook wel erg uitgelicht. Voor mijn gevoel uit sensatiezucht om wat mee te nemen naar DTSquote:Op zondag 30 juli 2023 17:17 schreef Repentless het volgende:
[..]
Jawel, maar een "intern conflict" heeft mijns inziens wel een wat zwaardere lading. Alsof het een kwestie is die al langer sleept met onvrede van beide zijden. Dit kan toch gewoon een momentopname zijn tijdens zo'n race, waarna het ook zo weer uit de wereld is?
Sinds vrijdag wordt het al opgemerkt, meer dan normaal. Intern conflict is misschien wat te zwaar, maar het valt wel op. En inderdaad misschien is het overtrokken, dat horen we in de komende weken wel.quote:Op zondag 30 juli 2023 17:17 schreef Repentless het volgende:
[..]
Jawel, maar een "intern conflict" heeft mijns inziens wel een wat zwaardere lading. Alsof het een kwestie is die al langer sleept met onvrede van beide zijden. Dit kan toch gewoon een momentopname zijn tijdens zo'n race, waarna het ook zo weer uit de wereld is?
Singapore is al mogelijk.quote:
Zou kunnen. Of een aanleiding voor de regie om Verstappen nog eens een keer in beeld te brengen vanaf het moment dat hij weer met een straatlengte op kop reed.quote:Op zondag 30 juli 2023 17:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
sowieso werden deze boordradio's er ook wel erg uitgelicht. Voor mijn gevoel uit sensatiezucht om wat mee te nemen naar DTS
Oh FFS, ze hebben een beetje mot over de boordradio en meteen springt iedereen er bovenop. Dit is hoe ze normaal ook communiceren met elkaar, door hun beiden meermaals gezegd.quote:Op zondag 30 juli 2023 17:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Sinds vrijdag wordt het al opgemerkt, meer dan normaal. Intern conflict is misschien wat te zwaar, maar het valt wel op. En inderdaad misschien is het overtrokken, dat horen we in de komende weken wel.
Theoretisch nog wel, er zijn nog snelste ronden en nog een sprintrace in Brazilië.quote:Op zondag 30 juli 2023 17:19 schreef Montov het volgende:
En als Verstappen de rest van de races 3e wordt kan Perez hem ook al niet meer inhalen.
Zoals Toto regelmatig...quote:Op zondag 30 juli 2023 17:16 schreef Jane het volgende:
Iig heeft Horner naar mijn weten nog nooit tijdens de race tussenbeiden hoeven komen, zoals Toto laatst nog.
Vond ze persoonlijk vandaag juist net iets scherper naar elkaar toe dan normaal. Vandaar dat we het erover hebben.quote:Op zondag 30 juli 2023 17:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh FFS, ze hebben een beetje mot over de boordradio en meteen springt iedereen er bovenop. Dit is hoe ze normaal ook communiceren met elkaar, door hun beiden meermaals gezegd.
Klopt. Heb Christian Horner al een tijdje niet gehoord tijdens het racen. Maar goed, daar is dan ook geen reden voor natuurlijk, er zijn geen gevechten tussen Perez en Max.quote:
Dan nog steeds.quote:Op zondag 30 juli 2023 17:22 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Theoretisch nog wel, er zijn nog snelste ronden en nog een sprintrace in Brazilië.
Heel theoretisch dan he.
Ook toen door toedoen van Ferrariquote:Op zondag 30 juli 2023 17:22 schreef Tijn het volgende:
Opmerkelijk trouwens dat Piastri uitviel door praktisch dezelfde move die Verstappen daar maakte in 2016, iets dat ook voor hem toen niet goed afliep.
ik dacht motor, maar eigen schuld dus?quote:Op zondag 30 juli 2023 17:22 schreef Tijn het volgende:
Opmerkelijk trouwens dat Piastri uitviel door praktisch dezelfde move die Verstappen daar maakte in 2016, iets dat ook voor hem toen niet goed afliep.
Piastri was te eager.quote:Op zondag 30 juli 2023 17:22 schreef Tijn het volgende:
^^quote:Op zondag 30 juli 2023 17:19 schreef Nattekat het volgende:
We hebben ergens een complottheorieën topic, ga daar maar heen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |