Vampieren hebben geen bloed Gquote:Op zondag 30 juli 2023 16:29 schreef haan29 het volgende:
Gestoken worden door muggengeen vampierenbloed hebben
Tandpasta? Ga dat ook maar proberen naast Azaron. En kijken naar horren. Kutmuggenquote:Op zondag 30 juli 2023 16:31 schreef ieniminimuis het volgende:
insectenbetenzalf, horren voor de ramen en als uiterst redmiddel tandpasta.
Die slik ik al dagelijks tegen hooikoorts en dat werkt bij mij niet tegen jeuk helaasquote:Op zondag 30 juli 2023 16:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh en als het echt heelveel zijn en de jeuk doet echt pijn, wil een hooikoortspilletje werken. Antihistamine zit erin en dat helpt tegen de allergische reacties.
Hoe kan Selene dan bloed geven aan Michael en hebben ze vampierbloed nodig om Viktor uit zijn slaap te doen ontwakenquote:
Wie?quote:Op zondag 30 juli 2023 17:13 schreef NaarMensje het volgende:
[..]
Hoe kan Selene dan bloed geven aan Michael en hebben ze vampierbloed nodig om Viktor uit zijn slaap te doen ontwaken
Oja, dit ken ik wel van toen ik een keer eczeem hadquote:Op zondag 30 juli 2023 17:26 schreef kuolema het volgende:
Ik kreeg dit van de dermatoloog tegen de jeuk toen ik netelroos had. Het werkt best goed tegen jeuk, alleen niet zo lang. Ik gebruik het nu ook voor muggenbulten en daarbij helpt het ook.
De Death Dealers!quote:
Zal ik eens proberen!quote:Op zondag 30 juli 2023 17:40 schreef FlippingCoin het volgende:
Lepel onder de hete kraan en dan op de muggenbult drukken, moet goed heet zijn maar natuurlijk niet je huid verbranden.
Ik krijg een aparte allergische reactie ter grote van een tennisbal.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:28 schreef Purrito het volgende:
Ik ben zo'n idioot die niet tegen jeuk kan en ze openkrabt. Gevolg is dat ik elke zomer onder de kleine wondjes zit. Je hebt ook zo'n creme van Azaron maar die werkt maar half. Hoe gaan jullie ermee om? Misschien hoef ik er dan niet meer bij te lopen als een crystal meth junk.
warmte en jeuk. Dat voelt ergens best lekker maar lost geen jeuk op....quote:Op zondag 30 juli 2023 17:40 schreef FlippingCoin het volgende:
Lepel onder de hete kraan en dan op de muggenbult drukken, moet goed heet zijn maar natuurlijk niet je huid verbranden.
Wel bij muggenbulten...quote:Op zondag 30 juli 2023 21:39 schreef Apotheose het volgende:
[..]
warmte en jeuk. Dat voelt ergens best lekker maar lost geen jeuk op....Ik dacht juist aan koelen.
![]()
Heeft er iemand hier ooit een allergische reactie gehad? Met dikke bult tot gevolg?![]()
quote:De warmte van de lepel kan de eiwitten die de muggen in je huid injecteren en de jeuk veroorzaken, denatureren of ontleedden. Dit proces is vergelijkbaar met het koken van een ei: de hitte verandert de structuur van de eiwitten, waardoor ze hun functie verliezen. Als de jeuk-veroorzakende eiwitten van de mug worden gedenatureerd, stoppen ze met het veroorzaken van een jeukende reactie in je huid.
Ja het werkt echt.quote:Op zondag 30 juli 2023 21:43 schreef Apotheose het volgende:
^aahh ok. Nice! Die ga ik proberen wanneer een mug weer toegeslagen heeft.
Ja dat doe ik dus, maar dan krab ik te langquote:Op zondag 30 juli 2023 20:41 schreef Jordy-B het volgende:
Kruisje erin drukken met mijn nagel.
Dat schijnt pijn te doen (?), maar de jeuk is dan tenminste weg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |