Vrijdag: stoofpot van courgette, venkel, tomaat, kappertjes en witte bonen met volkoren pitaquote:Op maandag 30 september 2024 11:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
Maandag: boureki (Griekse ovenschotel) met tomaat, geroosterde paprika en snijbiet, met Griekse salade
Dinsdag: paksoi, gefermenteerde paddenstoelen en bonen, tofu, rijst, komkommersalade
Woensdag: shakshuka met wortelsalade en spazle
Donderdag: tray bake met bataat, venkel, feta, zwarte bonen, pesto, tomaatjes en champignons
Vrijdag: stoofpot van courgette, venkel, tomaat, kappertjes en witte bonen met volkoren pita
Zaterdag: carne asada, koolsla, feta, avocado
Zondag: plaattaart courgette, gekarameliseerde ui, kruiden
Zeker, dit is hem: https://www.bbcgoodfood.c(...)marrow-fennel-tomatoquote:Op maandag 30 september 2024 11:41 schreef capricia het volgende:
[..]
Vrijdag: stoofpot van courgette, venkel, tomaat, kappertjes en witte bonen met volkoren pita
![]()
Jummie!! Heb je voor mij ergens een recept?
Ik heb geen grammen, zelf even uitvogelen, komt van tiktokquote:Op maandag 30 september 2024 11:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Zeker, dit is hem: https://www.bbcgoodfood.c(...)marrow-fennel-tomato
Ik wilde @:sorella nog vragen of ze een recept heeft van de Bic Mac flatbread. Klinkt fascinerend.
Jij hebt elke week van die originele recepten, ik zou van vrijwel elke dag wel een recept willenquote:Op zondag 3 november 2024 18:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
Maandag: venkelrisotto met witte bonen en citroen, met komkommersalade en notenmix
Dinsdag: zuurkoolschotel met appel, walnoten, rozijnen en kaas
Woensdag: tray bake met courgette, padron, radijs, sperzieboon, kikkererwten, feta en aardappeltjes
Donderdag: geroosterde balsamico spruiten, walnoten en champignons met gepofte aardappel en linzen-koolsla
Vrijdag: toko maaltijd
Zaterdag: bij vrienden
Zondag: pompoenlasagna met gorgonzola en spinazie, met koolsla
Geen kinderen hier inderdaadquote:Op zondag 3 november 2024 19:01 schreef 1inamelon het volgende:
[..]
Jij hebt elke week van die originele recepten, ik zou van vrijwel elke dag wel een recept willenJammer van de 2 kleuters in huis
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |