Ik pas even als je het niet erg vindtquote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:24 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Opdat wij niet vergeten
Als je het nog een keer wilt zien, geen probleem hoor. Dan starten we hem zo weer in
Ik wilde die met de zingende kreeften, maar die was er niet. Dit was niet eens qua audio goedquote:
Oh voor die 3 minuten kan je best wel even zo cool als een swimmingpool blijven tochquote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Hoho, we hebben Rambo Amadeus al gehad vandaag
Ja, deze heb ik dan ook zelf toegevoegd.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:26 schreef Guanabana het volgende:
Hier heb je je ballad @:sportfreak(is dit een ballad?)
Dit is wel een van mijn favorieten, je hoort er alleen nooit meer iemand over.
Ohquote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:27 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ja, deze heb ik dan ook zelf toegevoegd.
Dat is ook weer niet de bedoeling. Dat lossen we even op.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:27 schreef molloot200 het volgende:
En dan komt hierna voor mij de hel op aarde dus dit is wel even heerlijk ja
Wisselen tussen die twee kan ook nog, of de frequentie aanpassenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:24 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Het zou ook kunnen dat we het samenkijken even laten rusten maar zo'n wekelijkse afterparty door laten gaan natuurlijk.
Ik kan moeilijk klagen want ik heb hem er zelf in gezetquote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:26 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oh voor die 3 minuten kan je best wel even zo cool als een swimmingpool blijven toch
Oh 2 keer achter elkaar de hel op aarde nu, thanks Nailquote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:28 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat is ook weer niet de bedoeling. Dat lossen we even op.
Voor mij precies andersomquote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:27 schreef molloot200 het volgende:
En dan komt hierna voor mij de hel op aarde dus dit is wel even heerlijk ja
Het heeft wel een hoog Meneer Kaktus-gehaltequote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:31 schreef molloot200 het volgende:
Dit lied kwam live zó slecht uit de verf, heb zelden zo'n blamage gezien. Het publiek zou hier toch los moeten gaan zou je zeggen
Wie was dat met die condooms?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:31 schreef NailQueen het volgende:
Wie heeft er een snor? Laat je hooorrreeeen!
Dit ging nog over Ikke, maar dit komt live ook niet van de grond neequote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Het heeft wel een hoog Meneer Kaktus-gehalte
Als Moldavië zoiets stuurt wordt een dikke top tien, maar op de één of andere manier kunnen wij in West-Europa dit niet.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:31 schreef molloot200 het volgende:
Dit lied kwam live zó slecht uit de verf, heb zelden zo'n blamage gezien. Het publiek zou hier toch los moeten gaan zou je zeggen
Dan komt het op de een of andere manier toch vaak stukken minder cringe over.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:34 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Als Moldavië zoiets stuurt wordt een dikke top tien, maar op de één of andere manier kunnen wij in West-Europa dit niet.
Oh dit had ik niet gezienquote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:34 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Als Moldavië zoiets stuurt wordt een dikke top tien, maar op de één of andere manier kunnen wij in West-Europa dit niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |