Verlegen kijkersquote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:29 schreef NailQueen het volgende:
H_T, ESF1Gamer, Sportfreak en ?
Wie is er nog meer bij?
Ik heb wel eens zoiets gepast in een Duitse winkel. Daar zijn foto's vanquote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:29 schreef sportfreak het volgende:
[..]
NailQueen in een dirndl, ik verwacht foto's!
Deel die foto's eensquote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:31 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb wel eens zoiets aangepast in een Duitse winkel. Daar zijn foto's van
Ik bedacht net dat het jammer is dat je geen Bierbommetjes meer kan kopen. Die waren best lekkerquote:
Ik nog een keerquote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:29 schreef NailQueen het volgende:
H_T, ESF1Gamer, Sportfreak en ?
Wie is er nog meer bij?
Tijdens het zoeken naar liedjes kwam ik Shine van De Toppers nog tegen. Dat vond ik wel een risico.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:34 schreef H_T het volgende:
Ik denk nu aan Chocolatte, maar die ga ik er niet in zetten
Die vond ik stiekem leuk ;@quote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:34 schreef H_T het volgende:
Ik denk nu aan Chocolatte, maar die ga ik er niet in zetten
Ondertussen weet bijna niemand meer dat Hind mee heeft gedaan, laat staan met welk nummerquote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:36 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Tijdens het zoeken naar liedjes kwam ik Shine van De Toppers nog tegen. Dat vond ik wel een risico.
Guaanquote:
Eens even denken!quote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:38 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Welkom! Heb je nog verzoekjes die je wilt horen? U vraagt, wij draaien!
Nee hoorquote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:38 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Eens even denken!
Hoe werkt dat met erin zetten, kan alleen jij dat doen?
En het gaat in willekeurige volgorde?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:39 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee hoorbovenin heb je een zoekbalk. Zoek iets op, klik op de + en hij komt in de lijst
Alleen Serhat is de afsluiterquote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:42 schreef Guanabana het volgende:
[..]
En het gaat in willekeurige volgorde?
Serhat is altijd laatste nummer, dus jouw toegevoegde nummers een klein stukje naar boven slepen.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:42 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik vind deze net ietsje beter, maar beide zeker steengoede nummers en dito actquote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:43 schreef Guanabana het volgende:
Toch best knap dat ze in 2021 met een zo mogelijk nog beter nummer kwamen + act.
Shuffle staat niet aan volgens mijquote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:42 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik begreep al niet waarom hij de eerste keer speelde. Daar had ik hem niet in de lijst gezetquote:
Take by stranger was beter dan haar winnende nummer van het jaar daarvoor.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:49 schreef NailQueen het volgende:
Toch knap dat Duitsland het aan durfde om Lena 2x na elkaar te sturen. Alsof wij Duncan in 2021 weer hadden gestuurd.
Dat hebben wij in de jaren 50 al afgestreeptquote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:49 schreef NailQueen het volgende:
Toch knap dat Duitsland het aan durfde om Lena 2x na elkaar te sturen. Alsof wij Duncan in 2021 weer hadden gestuurd.
Mijn keuze staat nu onder Serhat dus weet niet of dat goed gaatquote:
Heeft Gordon nog niet genoeg aandacht deze week?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:52 schreef NailQueen het volgende:
Serieuze vraag: Mag Shine van De Toppers er tussen?
Mag, ik heb denk ik nog wel een plaspauze nodigquote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:52 schreef NailQueen het volgende:
Wat ik zo jammer vind aan Shine is dat het eerst wel een oke nummertje was en dat volgens mij vrij op het laatst (?) die walgelijke beat eronder kwam en toen was het verpest.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:52 schreef NailQueen het volgende:
Op het NSF vond ik het goed nummer en dacht ik dat we er aardig mee konden scoren, vervolgens deden ze op het ESF alles fout. (pakken, extra beat, vrouw met pizzadoos).quote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:52 schreef NailQueen het volgende:
Je weet nu wat je gemist hebt! Razend educatieve zaterdag, zoquote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:54 schreef Guanabana het volgende:
In dit tijdperk keek ik niet. Rightfully so geloof ik.
De Mia & Dion van 2012quote:
Ik denk dat ze zelf niet meer wil.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:58 schreef NailQueen het volgende:
Ik gun haar wel een herkansing eigenlijk.
Beter voor haar om eerst weer rustig in de spotlights te komen en een carričre op te bouwen, anders zal ze bij een deelname in de aanloop constant hier aan herinnert worden.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:58 schreef NailQueen het volgende:
Ik gun haar wel een herkansing eigenlijk.
Hoe danquote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:00 schreef H_T het volgende:
Tiende bij de jury, tiende bij de televote en toch niet in de top 10 overall
Net als bij F1 heb je meer aan een zevende plaats dan twee tiende. Albina werd tiende en negende (even gecheckt) en werd daardoor elfde overallquote:
Ook in de 2de halve finale was ze niet doorgegaan.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Net als bij F1 heb je meer aan een zevende plaats dan twee tiende. Albina werd tiende en negende (even gecheckt) en werd daardoor elfde overall
Als ik moet kiezen had ik liever Denemarken door gehad, maar nog liever had ik Albaniė en Denemarken in de finale. Van de liedjes uit de finale had ik er best twee kunnen missenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:06 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ook in de 2de halve finale was ze niet doorgegaan.
Eerste USA deelname aan het ESFquote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:08 schreef NailQueen het volgende:
Flo Rida heeft meegedaan aan het ESF voor San Marino. Het is čcht gebeurd!
We zijn bezig met een random afterparty. U vraagt, wij draaien!quote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:10 schreef molloot200 het volgende:
Zijn jullie nog bezig? Zo ja, linkje?
Katrina (van The Waves) is geboren in Kansasquote:
Dus de USA heeft al een keer gewonnenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:11 schreef H_T het volgende:
[..]
Katrina (van The Waves) is geboren in Kansas
Vast in de buurt van San Diego of San Franciscoquote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:10 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Volgens mij wist die gast niet eens waar het lag
Zoekbalk bovenin! Zoek, klik +, wachtquote:
Los Angeles denk ikquote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Vast in de buurt van San Diego of San Francisco
quote:San Marino is een plaats (city) in de Amerikaanse staat Californiė, en valt bestuurlijk gezien onder Los Angeles County.
Ik zie nu de NSF-versie, misschien komt de clip ook nogquote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik dacht dat ik de clip versie had toegevoegd
Ik had dat net ook, maar dat kwam magically goed.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:14 schreef molloot200 het volgende:
Oh maar mijn verzoekje staat nu nį ome Serhat ingeplandKan ik dat nog verwisselen ergens?
Dat is MagicQueenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:14 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik had dat net ook, maar dat kwam magically goed.
In de buurt van Valencia dusquote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:14 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Los Angeles denk ik![]()
https://nl.wikipedia.org/wiki/San_Marino_(Californie)
Ik word er met mijn 1,97 m zelf altijd een beetje ongemakkelijk van als iemand een stuk langer is dan ik omdat dat echt bijna nooit voorkomtquote:
Oh wauw wist niet dat jij zo lang wasquote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:16 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik word er met mijn 1,97 m zelf altijd een beetje ongemakkelijk van als iemand een stuk langer is dan ik omdat dat echt bijna nooit voorkomt(behalve bij 1 collega
)
Ik denk ook niet dat ik dat ooit hier genoemd heb eigenlijkquote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:17 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh wauw wist niet dat jij zo lang was
Ik ben ongeveer 1,90. Als mensen meer dan 5 centimeter langer zijn dan ik vind ik ze čcht langquote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:16 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik word er met mijn 1,97 m zelf altijd een beetje ongemakkelijk van als iemand een stuk langer is dan ik omdat dat echt bijna nooit voorkomt(behalve bij 1 collega
)
Russia Goodbyequote:
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:18 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ben ongeveer 1,90. Als mensen meer dan 5 centimeter langer zijn dan ik vind ik ze čcht lang
Als ik naast je sta moet je helemaal naar beneden kijken. Ik ben net zo groot als Käärijä (1,62m)quote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:16 schreef molloot200 het volgende:
[..]
)
Kleine vrouwtjes.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:20 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Als ik naast je sta moet je helemaal naar beneden kijken. Ik ben net zo groot als Käärijä (1,62m)
Ja, hoewel ik wel merk dat hier vooral een voorliefde is voor edities vanaf ongeveer 2010 en daarin dan vooral het stevigere werk. Nog weinig tot geen ballads gehoord vanavond.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:19 schreef Guanabana het volgende:
Dit is eigenlijk best leuk als alternatief voor een oud ESF terugkijken, meer afwisseling en inbreng(En ook omdat we wel door ESF's heen zijn nu
).
En omdat je nu selectief kiest en niet door de écht bittere pillen heen hoeft te bijtenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:19 schreef Guanabana het volgende:
Dit is eigenlijk best leuk als alternatief voor een oud ESF terugkijken, meer afwisseling en inbreng(En ook omdat we wel door ESF's heen zijn nu
).
Gewoon Serhat naar beneden trekkenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:21 schreef molloot200 het volgende:
@:NailQueen wil jij mijn andere verzoekje nog even verplaatsen?
Het is dan ook een partyquote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:21 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ja, hoewel ik wel merk dat hier vooral een voorliefde is voor edities vanaf ongeveer 2010 en daarin dan vooral het stevigere werk. Nog weinig tot geen ballads gehoord vanavond.
De laatste tijd hebben we meer mensen bij de afterparty dan de editie zelfquote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:19 schreef Guanabana het volgende:
).
Doe ik ookquote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:19 schreef molloot200 het volgende:
[..]![]()
Ik sta zelf vaak een beetje krom terwijl ik weet dat dat helemaal niet goed is, maar toch wil ik een beetje met de andere menschen kunnen levelen
Opdat wij niet vergetenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:22 schreef molloot200 het volgende:
Hahaha wie had Lied Mit Gutem Text erin gezet?
Het zou ook kunnen dat we het samenkijken even laten rusten maar zo'n wekelijkse afterparty door laten gaan natuurlijk.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:23 schreef NailQueen het volgende:
[..]
De laatste tijd hebben we meer mensen bij de afterparty dan de editie zelf
Hoho, we hebben Rambo Amadeus al gehad vandaagquote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:21 schreef molloot200 het volgende:
[..]
En omdat je nu selectief kiest en niet door de écht bittere pillen heen hoeft te bijten
Ik ben voor.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:24 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Het zou ook kunnen dat we het samenkijken even laten rusten maar zo'n wekelijkse afterparty door laten gaan natuurlijk.
Ja, wij hebben op werk verstelbare bureau's dus daar pas ik vooral het bureau aanquote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:24 schreef H_T het volgende:
[..]
Doe ik ookIk heb mijn bureaustoel vaak ook op zijn laagst staan, zodat bovenkant scherm juist weer op ooghoogte kan zijn. Soms erg grappig als je opstaat bij iemand die je voor het eerst ziet en dat je ineens heel lang blijkt te zijn
Ik pas even als je het niet erg vindtquote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:24 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Opdat wij niet vergeten
Als je het nog een keer wilt zien, geen probleem hoor. Dan starten we hem zo weer in
Ik wilde die met de zingende kreeften, maar die was er niet. Dit was niet eens qua audio goedquote:
Oh voor die 3 minuten kan je best wel even zo cool als een swimmingpool blijven tochquote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Hoho, we hebben Rambo Amadeus al gehad vandaag
Ja, deze heb ik dan ook zelf toegevoegd.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:26 schreef Guanabana het volgende:
Hier heb je je ballad @:sportfreak(is dit een ballad?)
Dit is wel een van mijn favorieten, je hoort er alleen nooit meer iemand over.
Ohquote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:27 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ja, deze heb ik dan ook zelf toegevoegd.
Dat is ook weer niet de bedoeling. Dat lossen we even op.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:27 schreef molloot200 het volgende:
En dan komt hierna voor mij de hel op aarde dus dit is wel even heerlijk ja
Wisselen tussen die twee kan ook nog, of de frequentie aanpassenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:24 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Het zou ook kunnen dat we het samenkijken even laten rusten maar zo'n wekelijkse afterparty door laten gaan natuurlijk.
Ik kan moeilijk klagen want ik heb hem er zelf in gezetquote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:26 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oh voor die 3 minuten kan je best wel even zo cool als een swimmingpool blijven toch
Oh 2 keer achter elkaar de hel op aarde nu, thanks Nailquote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:28 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat is ook weer niet de bedoeling. Dat lossen we even op.
Voor mij precies andersomquote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:27 schreef molloot200 het volgende:
En dan komt hierna voor mij de hel op aarde dus dit is wel even heerlijk ja
Het heeft wel een hoog Meneer Kaktus-gehaltequote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:31 schreef molloot200 het volgende:
Dit lied kwam live zó slecht uit de verf, heb zelden zo'n blamage gezien. Het publiek zou hier toch los moeten gaan zou je zeggen
Wie was dat met die condooms?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:31 schreef NailQueen het volgende:
Wie heeft er een snor? Laat je hooorrreeeen!
Dit ging nog over Ikke, maar dit komt live ook niet van de grond neequote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Het heeft wel een hoog Meneer Kaktus-gehalte
Als Moldaviė zoiets stuurt wordt een dikke top tien, maar op de één of andere manier kunnen wij in West-Europa dit niet.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:31 schreef molloot200 het volgende:
Dit lied kwam live zó slecht uit de verf, heb zelden zo'n blamage gezien. Het publiek zou hier toch los moeten gaan zou je zeggen
Dan komt het op de een of andere manier toch vaak stukken minder cringe over.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:34 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Als Moldaviė zoiets stuurt wordt een dikke top tien, maar op de één of andere manier kunnen wij in West-Europa dit niet.
Oh dit had ik niet gezienquote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:34 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Als Moldaviė zoiets stuurt wordt een dikke top tien, maar op de één of andere manier kunnen wij in West-Europa dit niet.
Vooruitquote:
In plaats van moeilijke tieners.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:36 schreef molloot200 het volgende:
Ik wil deze Griekenland eigenlijk ook wel weer een keertje terug.
ESF On Tourquote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:38 schreef NailQueen het volgende:
Hee, we staan op nummer 1 in Meeste Reacties in afgelopen 30 minuten
Ik ken er nog wel eentjequote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:30 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oh 2 keer achter elkaar de hel op aarde nu, thanks Nail
Ja ik heb ook liever een best of.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:39 schreef molloot200 het volgende:
Toen het ging over bittere pillen noemde ik ook dat we dit soort dingen niet meer hoefden te luisteren
Tien jaar eerder was dit superhip geweest!quote:
Ja hoor, alles mag. Zelfs de toppers!quote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:41 schreef molloot200 het volgende:
Als dit soort dingen ook toegestaan zijn ken ik nog wel iets voor in de wachtrij
quote:
Ik dacht eerder aan een nummer van Marco Borsato eigenlijkquote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:46 schreef H_T het volgende:
Dit had ook de intro van een jaren 90-dramaserie kunnen zijn
Het lijkt ook wel een beetje op De Waarheidquote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:47 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan een nummer van Marco Borsato eigenlijk
Ja, inderdaad!quote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:48 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Het lijkt ook wel een beetje op De Waarheid
Het is geschreven door John Ewbank dus dat verbaasd me niets.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:47 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan een nummer van Marco Borsato eigenlijk
Gatver, zie je, dat merkte ik gewoon.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:48 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Het is geschreven door John Ewbank dus dat verbaasd me niets.
Ook die toetsenist?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:48 schreef Guanabana het volgende:
Kijk nou hoe leuk 90's stylish ze zijn.
Trustenquote:
Ja dan wil ook mijn ultieme guilty pleasure er in gooienquote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:51 schreef molloot200 het volgende:
Ziet hier, mijn ultieme ESF-guilty pleasure
Sorry
Het land van de Beatles, Stones, Queen en noem alle legendes maar op, komt naar het Songfestival met dit...quote:
Dit was na Jemini, het kon ze vrij weinig meer verrekkenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:59 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Het land van de Beatles, Stones, Queen en noem alle legendes maar op, komt naar het Songfestival met dit...
Ik begreep het toen niet en nu nog steeds niet.
Dit was de eerste NSF die ik meekeek met mijn oudersquote:Op zondag 30 juli 2023 00:07 schreef molloot200 het volgende:
Ik denk dat ik hier nooit de NSF-performance van gezien heb.
Dit bij Eurovision in Concertquote:Op zondag 30 juli 2023 00:15 schreef molloot200 het volgende:
Weet je hoe leuk zo'n soort inzending zou zijn voor Zweden komend jaar?Staan toch al in de finale, in eigen taal, met eigen publiek. Is toch fantastisch
We staan nog steeds op nummer 1quote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:38 schreef NailQueen het volgende:
Hee, we staan op nummer 1 in Meeste Reacties in afgelopen 30 minuten
Een bandlid of het van oorsprong Schotse bier?quote:Op zondag 30 juli 2023 00:13 schreef NailQueen het volgende:
Als ik in Italie ben wil ik wel een Pinguini tattici nuclairi proberen
Maar we zijn bij de hekkensluiter aangekomenquote:Op zondag 30 juli 2023 00:22 schreef NailQueen het volgende:
We zijn bijna twee en een half uur bezig. Ik gok we de langste afterparty tot nu toe hebben
Je mag de party wel crashen door nog er eentje bij te zettenquote:Op zondag 30 juli 2023 00:24 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar we zijn bij de hekkensluiter aangekomen
In het interview met onze eigen reporters achtte hij zichzelf vrij kansloos de finale te halen. En zie hier!quote:Op zondag 30 juli 2023 00:24 schreef NailQueen het volgende:
En dan zijn we aangekomen bij Ome Serhat. Zing zo hard mee als je wilt!
Het is mooi zoquote:Op zondag 30 juli 2023 00:25 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Je mag de party wel crashen door nog er eentje bij te zetten
Nee, dit kan niet.quote:Op zondag 30 juli 2023 00:27 schreef molloot200 het volgende:
Ik had dat jaar volgens mij een grotere uitbarsting van explosie toen San Marino doorging, dan toen Nederland won
Oja? Welke?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 21:57 schreef H_T het volgende:
Ik zie een nummer van na 2000 in de lijst
Fyr & Flamme staat op mijn beeldscherm. Heb ik geen bezwaar tegen, maar is wel van ruim na 2000quote:
quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 22:02 schreef NailQueen het volgende:
We hebben 3 gasten. Of 2x H_T. Gezellig! Laten we beginnen!
Oeps. Ik zocht op Eurovision en 80's en dit kwam als eerste naar boven. Foutje!quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 22:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Fyr & Flamme staat op mijn beeldscherm. Heb ik geen bezwaar tegen, maar is wel van ruim na 2000
Nee. Mag er zeker bij!quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 22:09 schreef H_T het volgende:
Staat Ein Lied kann eine Brücke sein er al bij?
Vroeger had je normale liedjes. Zoals dit!quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 22:16 schreef sportfreak het volgende:
Toch fijn dat we nu naar oudere liedjes kijken, hebben we tenminste niet het circus dat het Songfestival tegenwoordig is.
Ich habe ein paar Deutsche Einsendungen zugefügtquote:
Het thema is "classic night". Alleen klassiekers voor 2000. Eleni Foureira kunnen we helaas niet goedkeuren.quote:
Zeker. Dat was net in 1999.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 22:28 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Is dat nummer alweer zo oud?
Ik wist dat de tijd snel gaat, maar zo snel
Ik heb de memo gemistquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 22:32 schreef NailQueen het volgende:
[..]
We've got some cheaters over here
En ze treedt nog altijd opquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |