Het heeft wel een hoog Meneer Kaktus-gehaltequote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:31 schreef molloot200 het volgende:
Dit lied kwam live zó slecht uit de verf, heb zelden zo'n blamage gezien. Het publiek zou hier toch los moeten gaan zou je zeggen
Wie was dat met die condooms?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:31 schreef NailQueen het volgende:
Wie heeft er een snor? Laat je hooorrreeeen!
Dit ging nog over Ikke, maar dit komt live ook niet van de grond neequote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Het heeft wel een hoog Meneer Kaktus-gehalte
Als Moldavië zoiets stuurt wordt een dikke top tien, maar op de één of andere manier kunnen wij in West-Europa dit niet.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:31 schreef molloot200 het volgende:
Dit lied kwam live zó slecht uit de verf, heb zelden zo'n blamage gezien. Het publiek zou hier toch los moeten gaan zou je zeggen
Dan komt het op de een of andere manier toch vaak stukken minder cringe over.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:34 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Als Moldavië zoiets stuurt wordt een dikke top tien, maar op de één of andere manier kunnen wij in West-Europa dit niet.
Oh dit had ik niet gezienquote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:34 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Als Moldavië zoiets stuurt wordt een dikke top tien, maar op de één of andere manier kunnen wij in West-Europa dit niet.
Vooruitquote:
In plaats van moeilijke tieners.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:36 schreef molloot200 het volgende:
Ik wil deze Griekenland eigenlijk ook wel weer een keertje terug.
ESF On Tourquote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:38 schreef NailQueen het volgende:
Hee, we staan op nummer 1 in Meeste Reacties in afgelopen 30 minuten
Ik ken er nog wel eentjequote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:30 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oh 2 keer achter elkaar de hel op aarde nu, thanks Nail
Ja ik heb ook liever een best of.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:39 schreef molloot200 het volgende:
Toen het ging over bittere pillen noemde ik ook dat we dit soort dingen niet meer hoefden te luisteren
Tien jaar eerder was dit superhip geweest!quote:
Ja hoor, alles mag. Zelfs de toppers!quote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:41 schreef molloot200 het volgende:
Als dit soort dingen ook toegestaan zijn ken ik nog wel iets voor in de wachtrij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |