Ik ben ongeveer 1,90. Als mensen meer dan 5 centimeter langer zijn dan ik vind ik ze ècht langquote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:16 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik word er met mijn 1,97 m zelf altijd een beetje ongemakkelijk van als iemand een stuk langer is dan ik omdat dat echt bijna nooit voorkomt(behalve bij 1 collega
)
Russia Goodbyequote:
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:18 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ben ongeveer 1,90. Als mensen meer dan 5 centimeter langer zijn dan ik vind ik ze ècht lang
Als ik naast je sta moet je helemaal naar beneden kijken. Ik ben net zo groot als Käärijä (1,62m)quote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:16 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik word er met mijn 1,97 m zelf altijd een beetje ongemakkelijk van als iemand een stuk langer is dan ik omdat dat echt bijna nooit voorkomt(behalve bij 1 collega
)
Kleine vrouwtjes.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:20 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Als ik naast je sta moet je helemaal naar beneden kijken. Ik ben net zo groot als Käärijä (1,62m)
Ja, hoewel ik wel merk dat hier vooral een voorliefde is voor edities vanaf ongeveer 2010 en daarin dan vooral het stevigere werk. Nog weinig tot geen ballads gehoord vanavond.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:19 schreef Guanabana het volgende:
Dit is eigenlijk best leuk als alternatief voor een oud ESF terugkijken, meer afwisseling en inbreng(En ook omdat we wel door ESF's heen zijn nu
).
En omdat je nu selectief kiest en niet door de écht bittere pillen heen hoeft te bijtenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:19 schreef Guanabana het volgende:
Dit is eigenlijk best leuk als alternatief voor een oud ESF terugkijken, meer afwisseling en inbreng(En ook omdat we wel door ESF's heen zijn nu
).
Gewoon Serhat naar beneden trekkenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:21 schreef molloot200 het volgende:
@:NailQueen wil jij mijn andere verzoekje nog even verplaatsen?
Het is dan ook een partyquote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:21 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ja, hoewel ik wel merk dat hier vooral een voorliefde is voor edities vanaf ongeveer 2010 en daarin dan vooral het stevigere werk. Nog weinig tot geen ballads gehoord vanavond.
De laatste tijd hebben we meer mensen bij de afterparty dan de editie zelfquote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:19 schreef Guanabana het volgende:
).
Doe ik ookquote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:19 schreef molloot200 het volgende:
[..]![]()
Ik sta zelf vaak een beetje krom terwijl ik weet dat dat helemaal niet goed is, maar toch wil ik een beetje met de andere menschen kunnen levelen
Opdat wij niet vergetenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:22 schreef molloot200 het volgende:
Hahaha wie had Lied Mit Gutem Text erin gezet?
Het zou ook kunnen dat we het samenkijken even laten rusten maar zo'n wekelijkse afterparty door laten gaan natuurlijk.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:23 schreef NailQueen het volgende:
[..]
De laatste tijd hebben we meer mensen bij de afterparty dan de editie zelf
Hoho, we hebben Rambo Amadeus al gehad vandaagquote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:21 schreef molloot200 het volgende:
[..]
En omdat je nu selectief kiest en niet door de écht bittere pillen heen hoeft te bijten
Ik ben voor.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:24 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Het zou ook kunnen dat we het samenkijken even laten rusten maar zo'n wekelijkse afterparty door laten gaan natuurlijk.
Ja, wij hebben op werk verstelbare bureau's dus daar pas ik vooral het bureau aanquote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:24 schreef H_T het volgende:
[..]
Doe ik ookIk heb mijn bureaustoel vaak ook op zijn laagst staan, zodat bovenkant scherm juist weer op ooghoogte kan zijn. Soms erg grappig als je opstaat bij iemand die je voor het eerst ziet en dat je ineens heel lang blijkt te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |