Vast in de buurt van San Diego of San Franciscoquote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:10 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Volgens mij wist die gast niet eens waar het lag
Zoekbalk bovenin! Zoek, klik +, wachtquote:
Los Angeles denk ikquote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Vast in de buurt van San Diego of San Francisco
quote:San Marino is een plaats (city) in de Amerikaanse staat Californiė, en valt bestuurlijk gezien onder Los Angeles County.
Ik zie nu de NSF-versie, misschien komt de clip ook nogquote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik dacht dat ik de clip versie had toegevoegd
Ik had dat net ook, maar dat kwam magically goed.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:14 schreef molloot200 het volgende:
Oh maar mijn verzoekje staat nu nį ome Serhat ingeplandKan ik dat nog verwisselen ergens?
Dat is MagicQueenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:14 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik had dat net ook, maar dat kwam magically goed.
In de buurt van Valencia dusquote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:14 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Los Angeles denk ik![]()
https://nl.wikipedia.org/wiki/San_Marino_(Californie)
Ik word er met mijn 1,97 m zelf altijd een beetje ongemakkelijk van als iemand een stuk langer is dan ik omdat dat echt bijna nooit voorkomtquote:
Oh wauw wist niet dat jij zo lang wasquote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:16 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik word er met mijn 1,97 m zelf altijd een beetje ongemakkelijk van als iemand een stuk langer is dan ik omdat dat echt bijna nooit voorkomt(behalve bij 1 collega
)
Ik denk ook niet dat ik dat ooit hier genoemd heb eigenlijkquote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:17 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh wauw wist niet dat jij zo lang was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |