Dit bij Eurovision in Concertquote:Op zondag 30 juli 2023 00:15 schreef molloot200 het volgende:
Weet je hoe leuk zo'n soort inzending zou zijn voor Zweden komend jaar?Staan toch al in de finale, in eigen taal, met eigen publiek. Is toch fantastisch
We staan nog steeds op nummer 1quote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:38 schreef NailQueen het volgende:
Hee, we staan op nummer 1 in Meeste Reacties in afgelopen 30 minuten
Een bandlid of het van oorsprong Schotse bier?quote:Op zondag 30 juli 2023 00:13 schreef NailQueen het volgende:
Als ik in Italie ben wil ik wel een Pinguini tattici nuclairi proberen
Maar we zijn bij de hekkensluiter aangekomenquote:Op zondag 30 juli 2023 00:22 schreef NailQueen het volgende:
We zijn bijna twee en een half uur bezig. Ik gok we de langste afterparty tot nu toe hebben
Je mag de party wel crashen door nog er eentje bij te zettenquote:Op zondag 30 juli 2023 00:24 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar we zijn bij de hekkensluiter aangekomen
In het interview met onze eigen reporters achtte hij zichzelf vrij kansloos de finale te halen. En zie hier!quote:Op zondag 30 juli 2023 00:24 schreef NailQueen het volgende:
En dan zijn we aangekomen bij Ome Serhat. Zing zo hard mee als je wilt!
Het is mooi zoquote:Op zondag 30 juli 2023 00:25 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Je mag de party wel crashen door nog er eentje bij te zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |