Er rijden busjes, die ze normaal voor andere dingen gebruiken, omdat ze niet genoeg ploegauto's hebben. UAE in dit geval startte met 4 rensters binnen een korte tijd.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Vreemd verhaal, zeker met het hele vullen van de ploegwagens met fietsen, als busjes zouden mogen dan waren ze allemaal met busjes erachteraan aan het rijden in plaats van moeilijk het hele dak vol fietsen te zetten.
Dat lijkt me niet, want als je zou moeten wisselen ben je met zo'n busje veel langer bezig.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Vreemd verhaal, zeker met het hele vullen van de ploegwagens met fietsen, als busjes zouden mogen dan waren ze allemaal met busjes erachteraan aan het rijden in plaats van moeilijk het hele dak vol fietsen te zetten.
Denk het wel, mannetje achterin bij de fietsen en die kan de fiets al rijdend pakken en door de schuifdeur dan naar buiten. Dus dan voorkom je het hele fiets van het dak pakken deel.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Denk niet dat een fietswissel uit een busje sneller is maar goed
Ja nee oke is goed johquote:Op zondag 30 juli 2023 16:48 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Denk het wel, mannetje achterin bij de fietsen en die kan de fiets al rijdend pakken en door de schuifdeur dan naar buiten. Dus dan voorkom je het hele fiets van het dak pakken deel.
Mocht ook wel iets terug schakelen lijkt mij.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:51 schreef wimderon het volgende:
Riejanne gaat niet zo hard lijkt het. Die is totaal niet in vorm deze Tour.
Die lijkt het totaal niet te hebben inderdaad. Best vreemd aangezien ze toch een parallel programma met de heren hebben ?quote:Op zondag 30 juli 2023 16:51 schreef wimderon het volgende:
Jij niet dan?quote:Op zondag 30 juli 2023 16:54 schreef Columbiafan het volgende:
Jullie kunnen op het zicht zien hoe hard de dames rijden?
Bauernfeind lijkt me op die beelden inderdaad niet vooruit de branden, maar ik wacht even op de tussentijd.quote:
En ze had ook alles gericht op de Tour en het tijdrijden.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:53 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Die lijkt het totaal niet te hebben inderdaad. Best vreemd aangezien ze toch een parallel programma met de heren hebben ?
Nee, op basis van de GPS.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:54 schreef Columbiafan het volgende:
Jullie kunnen op het zicht zien hoe hard de dames rijden?
Sierk Jan is het lekquote:Op zondag 30 juli 2023 16:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
En ze had ook alles gericht op de Tour en het tijdrijden.
Vos was ook niet goed, voormalig toptalent Labecki was ook niet veel.
Lijkt erop alsof de crossover met SD (Sierk-Jan <-> Anna) groter is dan met de vrouwenploeg qua prestaties.
Ooh, als ik die GPS van PCS volgt lijkt het alsof Bauernfeind indedaad behoorlijk wat tijd op Spratt aan het verliezen is.quote:
Ook niet heel slecht, maar gezien het NK verwacht je haar dichterbij ja. Of Vollering/van Vleuten waren daar niet goed..quote:Op zondag 30 juli 2023 16:51 schreef wimderon het volgende:
Dat klopt, op basis van de GPS van NTT die Steef ongetwijfeld ook gewoon gebruikt. Al is ze bergop nu wel aan het terugwinnen.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:57 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ooh, als ik die GPS van PCS volgt lijkt het alsof Bauernfeind indedaad behoorlijk wat tijd op Spratt aan het verliezen is.
Dit ligt haar in ieder geval beter dan de bergen gisteren.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:58 schreef Remco het volgende:
Qua bouw moet Kopecky toch juist zo'n tijdrit als vandaag wel goed liggen?
Die seconde telt alleen nietquote:Op zondag 30 juli 2023 17:02 schreef Columbiafan het volgende:
Vollering wint alvast 1 seconden door te vroeg te starten.
Die verliest ze weer door voorzichtig door de bochten te gaan.quote:Op zondag 30 juli 2023 17:02 schreef Columbiafan het volgende:
Vollering wint alvast 1 seconden door te vroeg te starten.
Niet volgens de GPS op de tour site, 15 seconden voor op Kopecky en van Vleuten.quote:
Mwah, valt wel mee.quote:
Geen geld om 1.5 ton aan fietsen op het dak te zetten.quote:Op zondag 30 juli 2023 17:08 schreef Ambrosius het volgende:
Onbegrijpelijk dat er maar enkele fietsen op die auto’s staan, zeker nadat dat weer uitgebreid benoemd is nog geen maand geleden.
Zelfs Roxanes moeder weet dat het dak vol moet. Staat me bij van de Avondetappe.quote:Op zondag 30 juli 2023 17:08 schreef Ambrosius het volgende:
Onbegrijpelijk dat er maar enkele fietsen op die auto’s staan, zeker nadat dat weer uitgebreid benoemd is nog geen maand geleden.
Al zet je wrakken opquote:Op zondag 30 juli 2023 17:09 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Geen geld om 1.5 ton aan fietsen op het dak te zetten.
Een fiets van 800 euro werkt ook hè.quote:Op zondag 30 juli 2023 17:09 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Geen geld om 1.5 ton aan fietsen op het dak te zetten.
Gewoon voor 450 euro tien fietsen bij een junk kopen. Het doel heiligt de middelen.quote:Op zondag 30 juli 2023 17:11 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Een fiets van 800 euro werkt ook hè.
En dan halverwege gestopt worden door de pliesie.quote:Op zondag 30 juli 2023 17:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gewoon voor 450 euro tien fietsen bij een junk kopen. Het doel heiligt de middelen.
Toch vuelta en giro winnen in een slecht jaarquote:Op zondag 30 juli 2023 17:12 schreef wimderon het volgende:
Van Vleuten stopt wel precies op tijd.
Die gaat van het podium vallen.
Daarom precies op tijd.quote:Op zondag 30 juli 2023 17:15 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Toch vuelta en giro winnen in een slecht jaar
Kasia loopt gelijk op met Lotte.quote:Op zondag 30 juli 2023 17:15 schreef Columbiafan het volgende:
Kopecky op weg naar een tweede plaats in het eindklassement?
SDbotsquote:Op zondag 30 juli 2023 17:18 schreef wimderon het volgende:
SD gaat 1-2-3 worden in de tijdrit, jawel!
Zie post 235quote:Op zondag 30 juli 2023 17:18 schreef wimderon het volgende:
SD gaat 1-2-3 worden in de tijdrit, jawel!
Ik heb nog liever iemand van SDWorx dan MAGA Dygert-Merckxquote:Op zondag 30 juli 2023 17:18 schreef Faraday01 het volgende:
Reusser heeft concurrentie in Glasgow
Nou ja we hopen ook op Dygert natuurlijk
Amber Neben.quote:Op zondag 30 juli 2023 17:18 schreef Faraday01 het volgende:
Reusser heeft concurrentie in Glasgow
Nou ja we hopen ook op Dygert natuurlijk
Na haar gruwelijke blessure gun ik Dygert inmiddels wel iets.quote:Op zondag 30 juli 2023 17:20 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Ik heb nog liever iemand van SDWorx dan MAGA Dygert-Merckx
Jeannie?quote:Op zondag 30 juli 2023 17:21 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Longo schijnt ook weer in training te zijn
Dit is helaas niet meer verrassend.quote:Op zondag 30 juli 2023 17:23 schreef WAvanBuren het volgende:
Varkensneusje op de brommert, erg onleuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |