SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TV:
NOS, met 3sdehand en Rox
Sporza, met helaas Ruben Van Gucht en helaas Ine Beyen
Eurosport, met hopelijk het gouden koppel Nick Stöpler en Jip van den Bos![]()
PuckGodin geeft geen FUCK om dit saaie wegwielrennenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:05 schreef Faraday01 het volgende: [..] Ik ben veel meer benieuwd hoe Pieterse mee kan want die heeft een enorme stap gezet op de MTB en was in de strade al goed
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:14 schreef DeeBee het volgende:
[..]
PuckGodin geeft geen FUCK om dit saaie wegwielrennen
Graswodka al open ?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:17 schreef Koffieplanter het volgende:
Als iemand die onder de plak zit bij een Poolse schone zal ik het vlaggetje bovenhalen. Na zdrowie.
Daar schakelden ze op hetzelfde moment weg, denk dat er gewoon geen fatsoenlijke beelden waren op dat stukquote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:19 schreef Columbiafan het volgende:
Breng eens de finish van Niewadoma in beeld.
Dan doet ze dat in ieder geval slimmer dan Alien om daar niet pas op haar 34e mee te beginnen.quote:
Dat gaat ze redden, kan zo maar tweede wordenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:21 schreef Columbiafan het volgende:
Kopecky gaat zich mengen in de strijd om het podium.![]()
Goede kans op tweede plek zelfs, Kaisia valt helaas vrijwel zeker weg en het verschil met Miek is maar 7 seconden.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:21 schreef Columbiafan het volgende:
Kopecky gaat zich mengen in de strijd om het podium.![]()
Het zal mij wel benieuwen wat dan nu weer het niet door heel veel controles te achterhalen wondermiddel zal zijn.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:21 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dan doet ze dat in ieder geval slimmer dan Alien om daar niet pas op haar 34e mee te beginnen.
De streep is de finish, verder gaan we niet.quote:
Volgend jaar al. Tour valt na de Spelen, kan makkelijk. Dromen mag.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:26 schreef Zwansen het volgende:
Geniet er maar van Demi, over 2 jaar gaat Puck 10x op rij deze wedstrijd winnen.
Het is sowieso het beste om van iedere overwinning te genieten.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:26 schreef Zwansen het volgende:
Geniet er maar van Demi, over 2 jaar gaat Puck 10x op rij deze wedstrijd winnen.
WK en NK was niet heel bijzonder bij van Vleuten, benieuwd welke vorm ze morgen heeftquote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kopecky 7 seconde goedmaken op Van Vleuten morgein in de tijdrit. De Belgen geloven erin.
in het interview net zei ze dat het haar geen flikker boeit of ze 2de, 3de, 4de of 5de wordt.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:30 schreef Marcoss het volgende:
[..]
WK en NK was niet heel bijzonder bij van Vleuten, benieuwd welke vorm ze morgen heeft
Als ik de aftelklok bij de NOS zag, is het maar zo'n 24 minuten tijdsllimiet.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:25 schreef Faraday01 het volgende:
34 minuten, halve peloton buiten tijd.
Kopecky had harder moeten fietsen dan.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:31 schreef DiegoFuser het volgende:
Kopecky had drie etappes kunnen hebben he
Ine is een abonnee van Het Laatste Nieuws
34 minuten, nog 20 minuten te gaan.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:32 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Als ik de aftelklok bij de NOS zag, is het maar zo'n 24 minuten tijdsllimiet.
1e Belgische na Kopecky?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:33 schreef DiegoFuser het volgende:
Justine Ghekiere komt binnen op een kwartier.
Ruben: “een klimmerstype”
Lippert en Persico al op 15 minuten en dat zijn relatief de beteren.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:32 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Als ik de aftelklok bij de NOS zag, is het maar zo'n 24 minuten tijdsllimiet.
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:26 schreef Zwansen het volgende:
Oh, dat klinkt niet heel gemotiveerdquote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:30 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
in het interview net zei ze dat het haar geen flikker boeit of ze 2de, 3de, 4de of 5de wordt.
47ste op 21:31quote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Kastelijn na 20 minuten nog niet binnen, die valt zwaar tegen. Vorig jaar was ze gewoon 8ste in die Thyon 2000 rit in Romandië en 14e in die Vogezenrit in de tour.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |