quote:Op zaterdag 29 juli 2023 21:16 schreef Yver73 het volgende:
Marciano heeft geleerd dat zijn analyses altijd juist zijn. Hmmmm
Over een hem en een laatste rondje en dat het zijn idee was en het toch wel kan.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 21:33 schreef woxxel het volgende:
Wat zei babette nu tegen Wendy? Meteen streamwissel
T laatste wat ik hoorde is dat Wendy zei,: alleen de eerste nietquote:Op zaterdag 29 juli 2023 21:35 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Over een hem en een laatste rondje en dat het zijn idee was en het toch wel kan.
Kreeg er niet veel van mee.
Misschien bedoelde ze dan dat Marciano haar heeft gestuurd om het goed te maken met ''het was zijn idee'' wat ik hoorde?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 21:38 schreef woxxel het volgende:
Stream 2. Babette sou blijkbaar mrt Wendy praten. Wendyveil niet met drank op
Het lijkt me sterk dat dat van Marciano afkomt. Die is overtuigd van zijn eigen gelijk.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 21:41 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Misschien bedoelde ze dan dat Marciano haar heeft gestuurd om het goed te maken met ''het was zijn idee'' wat ik hoorde?
Babette wilde praten met drank op, Wendy wil liever wachten tot morgen zonder drank.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 21:57 schreef danaqui het volgende:
Iets gebeurt tussen Wendy en Babs onder de SL
Ja dat hoorde ik net ook maar ineens een SL dus Babs toch naar Wendy gegaanquote:Op zaterdag 29 juli 2023 21:59 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Babette wilde praten met drank op, Wendy wil liever wachten tot morgen zonder drank.
Bizar tochquote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:01 schreef juul. het volgende:
Negatieve dingen van en over Bep worden buiten beeld gehouden
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:02 schreef Yver73 het volgende:
Ik wil het gesprek tussen Wendy en Isaac horen! Net lieten ze ons even meeluisteren, nu niet meer. Ging over de vragen waarvan er toch een paar door Babs zijn bedacht. Wendy zei dat ze haar handschrift herkende en het een vraag was waarmee ze Wendy wilde uitlokken. Babs begon weer over dat Wendy Zwitserland zou zijn.
Isaac staat aan de kant van Wendy in dit gesprek en zegt: nog een paar weken volhouden.
Ik hoop zo dat hij Babette nou ook eens echt laat vallen…..!!!
Dat zou dan best opmerkelijk zijn, aangezien hij de laatste tijd een drie-eenheid vormt met Babette en Marciano.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:02 schreef Yver73 het volgende:
Ik wil het gesprek tussen Wendy en Isaac horen! Net lieten ze ons even meeluisteren, nu niet meer. Ging over de vragen waarvan er toch een paar door Babs zijn bedacht. Wendy zei dat ze haar handschrift herkende en het een vraag was waarmee ze Wendy wilde uitlokken. Babs begon weer over dat Wendy Zwitserland zou zijn.
Isaac staat aan de kant van Wendy in dit gesprek en zegt: nog een paar weken volhouden.
Ik hoop zo dat hij Babette nou ook eens echt laat vallen…..!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |