quote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:32 schreef Rhosyn het volgende:
Ik begrijp dat Erik voor het eerst sinds hij in de loods woont zijn lichaam met zeep in aanraking is gekomen.
Ja volgens mij wel. Ik dacht eerst dat ze stamppot gingen maken maar ze noemen het salade.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:37 schreef Rhosyn het volgende:
Is die bietensalade niet gewoon bietenstampot? Aardappels stampen met bieten. Is heeeeeel erg lekker.![]()
Er zit mayo augurkjes en een uitje doorheen en ze eten het koud..quote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:37 schreef Rhosyn het volgende:
Is die bietensalade niet gewoon bietenstampot? Aardappels stampen met bieten. Is heeeeeel erg lekker.![]()
hihiquote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:37 schreef Was-beer het volgende:
[..]inmiddels ook een stuk minder vliegen
Wordt een lange vragenronde. Ik dacht eerst een vraag per persoonquote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:43 schreef engine het volgende:
Oh en nu moet die vraag de hele tafel rond.
Hij had de kip nog niet helemaal doorgeslikt.quote:
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:45 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Hij had de kip nog niet helemaal doorgeslikt.
???quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dit is wel wat overdrevenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:44 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Wordt een lange vragenronde. Ik dacht eerst een vraag per persoon
Wordt lang uitzitten zoquote:
Over 10 minuten begint de muziekquote:
Ik heb bieten op diverse manieren geprobeerd, ook koud gekookt, maar er zit een bepaald smaakje aan, waar ik zo onpasselijk van wordt.. En dan ook nog vlees..quote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:27 schreef engine het volgende:
Bietensalade, rijst, friet en gefrituurde kip
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |