We weten al welke Babette krijgtquote:
Zes uur is toch een normale tijdquote:
Vind at zo goor eerst kip er in bakken en aan patat, ik doe nooit iets anders dan alleen patat in het vet nooit snackje. Trekt de smaak van de snacks in de patatquote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:23 schreef engine het volgende:
Oh Isaac is ook nog friet aan het bakken nu.
Gelukkig wel minder.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:30 schreef Rhosyn het volgende:
De tafel gedekt in het midden van de loods. Dat is weer nieuw. Ziet er leuk uit.
Wat raar dat er nu nog steeds vliegen zijn?
Dan kun je gelijk je vet vervangen idd.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind at zo goor eerst kip er in bakken en aan patat, ik doe nooit iets anders dan alleen patat in het vet nooit snackje. Trekt de smaak van de snacks in de patat
En dat heb jij juist gemistquote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:32 schreef Rhosyn het volgende:
Ik begrijp dat Erik voor het eerst sinds hij in de loods woont zijn lichaam met zeep in aanraking is gekomen.
Ima komt uit Nazareth zegt hij netquote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:34 schreef Rhosyn het volgende:
Het laatste avondmaal.![]()
Immi komt uit een streek waar Jesus vandaan is gekomen?
Ik dacht dat dit thema: het laatste avondmaal komt omdat Rupert Immi Jesus noemt. Dat Rupert nooit had gedacht op Jesus te vallen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |