Precies.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk dat ze wel zo sociaal is om hem nog te ontmoeten, maar Erik moet er verder niets achter zoeken.
Er komt ook geen einde aan de vragen, zijn ze daar nu bijna klaar mee?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:32 schreef 5thencounter het volgende:
Dat SlijmDiner hebben ze vast niet zelf verzonnen , ik moet er bijna een beetje van overgeven..
Wendy gaf dan ook een vette sneer: geluksmomentje heb ik deze week ondervonden....quote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:33 schreef OmaJacky het volgende:
Wat een verschrikkelijke blik naar de playboy van bitch babbelkous nadat Wendy zei dat ze niet echt speciale geluks momentjes heeft gehad.
dacht dat hij andere hoogtepunten hadquote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:32 schreef engine het volgende:
Voor Jasper was het een hoogtepunt dat hij de heg in vloog met zijn motor
Ze hoeven toch niet te gaan rellen? Ze kan toch gewoon aangeven wat ze voelt.. misschien is dat dan juist goed om er over te praten waar iedereen bij zit.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:24 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Vind je? Een goed moment? Vieren van het afscheid van de manager, iedereen heeft lol en dan gaat Wendy een serieuze rel beginnen?
Nee, geen wielrennen.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:36 schreef magnaal het volgende:
Wat ze hebben gemist...Erik iets van wielrennen ofzo? Mirthe: ouders, bekenden, toeren in de auto, meeblerren met muziek, festivals, welness
Maar alleen met Wanda en Wendy heeft hij seks gehad en met de andere heeft hij alleen maar geslapen.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
dacht dat hij andere hoogtepunten had
Wanda, Wendy en nog zeker 2
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Valt op dat niemand zijn telefoon heeft gemist..quote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:36 schreef magnaal het volgende:
Wat ze hebben gemist...Erik iets van wielrennen ofzo? Mirthe: ouders, bekenden, toeren in de auto, meeblerren met muziek, festivals, welness
ja dacht ik dus ookquote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:39 schreef lojanda het volgende:
[..]
Valt op dat niemand zijn telefoon heeft gemist..
Daar moet je dan maar vanuit gaan, want tonen doen ze het nooit.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:38 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar alleen met Wanda en Wendy heeft hij seks gehad en met de andere heeft hij alleen maar geslapen.
Simpel mannetje. Zijn grootste geluksmoment was de DJ Booth die binnenkwamquote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:39 schreef magnaal het volgende:
Gemist door Marciano: kinderen en Doby de hond, Netflix, terug kunnen trekken
Er wordt algemeen genoemd, vrijheid, reizen, de electrische tandenborstel
Nou hij ligt op de foto die je plaatste met Babette in bed maar die hebben echt geen sex gehadquote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
Daar moet je dan maar vanuit gaan, want tonen doen ze het nooit.
Als je de streams moet geloven heeft er nog niemand daar sex gehad.
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:43 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nou hij ligt op de foto die je plaatste met Babette in bed maar die hebben echt geënsceneerd gehadmisschien heeft hij met Kenzy wat gefriemeld maar eigenlijk geloof ik dat niet eens.
Dat is wat anders.. wil niet zeggen dat het ook is gebeurd.. hij kan zoveel willen.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:45 schreef spapaars het volgende:
[..]![]()
kenzy stapte uit bed toen hij té opdringerig werd.
Maar als het aan Jasper had gelegen had hij op een paar na iedere vrouw gehad.
1. Vraag verkeerd begrepenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:44 schreef engine het volgende:
Jasper koopt twee huizen. Eentje in Nederland en eentje in Zweden. Grote bus. Fles wodka.
Jappie kan maar beter winnen
Grootse plannen, heb hier begrepen dat hij nog bij z'n moeder woontquote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:44 schreef engine het volgende:
Jasper koopt twee huizen. Eentje in Nederland en eentje in Zweden. Grote bus. Fles wodka.
Jappie kan maar beter winnen
Hij is normaal amper thuis.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Grootse plannen, heb hier begrepen dat hij nog bij z'n moeder woont
Zijn ze dan zo arm?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:45 schreef magnaal het volgende:
Iedereen heeft plannen om te kopen...
Ze staan er niet bij stil, dat ze er wrsch net zo arm uitgaan, als dat ze er in gingen...
Absoluut wel.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:57 schreef lojanda het volgende:
Volgens mij heeft Mirthe bij alle vragen nog niet Kenzy genoemd?
Dat is uiteraard zijn eigen keuze geweest, hij heeft zijn eigen team wat om hem draait.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
En nu een heel jaar, hij kon worden gemist blijkbaar.
Toch vind ik het een leuke gozer. Niet zo achterbaks, best sociaal. Niet op zn achterhoofd gevallen.quote:
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 21:16 schreef Yver73 het volgende:
Marciano heeft geleerd dat zijn analyses altijd juist zijn. Hmmmm
Over een hem en een laatste rondje en dat het zijn idee was en het toch wel kan.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 21:33 schreef woxxel het volgende:
Wat zei babette nu tegen Wendy? Meteen streamwissel
T laatste wat ik hoorde is dat Wendy zei,: alleen de eerste nietquote:Op zaterdag 29 juli 2023 21:35 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Over een hem en een laatste rondje en dat het zijn idee was en het toch wel kan.
Kreeg er niet veel van mee.
Misschien bedoelde ze dan dat Marciano haar heeft gestuurd om het goed te maken met ''het was zijn idee'' wat ik hoorde?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 21:38 schreef woxxel het volgende:
Stream 2. Babette sou blijkbaar mrt Wendy praten. Wendyveil niet met drank op
Het lijkt me sterk dat dat van Marciano afkomt. Die is overtuigd van zijn eigen gelijk.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 21:41 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Misschien bedoelde ze dan dat Marciano haar heeft gestuurd om het goed te maken met ''het was zijn idee'' wat ik hoorde?
Babette wilde praten met drank op, Wendy wil liever wachten tot morgen zonder drank.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 21:57 schreef danaqui het volgende:
Iets gebeurt tussen Wendy en Babs onder de SL
Ja dat hoorde ik net ook maar ineens een SL dus Babs toch naar Wendy gegaanquote:Op zaterdag 29 juli 2023 21:59 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Babette wilde praten met drank op, Wendy wil liever wachten tot morgen zonder drank.
Bizar tochquote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:01 schreef juul. het volgende:
Negatieve dingen van en over Bep worden buiten beeld gehouden
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:02 schreef Yver73 het volgende:
Ik wil het gesprek tussen Wendy en Isaac horen! Net lieten ze ons even meeluisteren, nu niet meer. Ging over de vragen waarvan er toch een paar door Babs zijn bedacht. Wendy zei dat ze haar handschrift herkende en het een vraag was waarmee ze Wendy wilde uitlokken. Babs begon weer over dat Wendy Zwitserland zou zijn.
Isaac staat aan de kant van Wendy in dit gesprek en zegt: nog een paar weken volhouden.
Ik hoop zo dat hij Babette nou ook eens echt laat vallen…..!!!
Dat zou dan best opmerkelijk zijn, aangezien hij de laatste tijd een drie-eenheid vormt met Babette en Marciano.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:02 schreef Yver73 het volgende:
Ik wil het gesprek tussen Wendy en Isaac horen! Net lieten ze ons even meeluisteren, nu niet meer. Ging over de vragen waarvan er toch een paar door Babs zijn bedacht. Wendy zei dat ze haar handschrift herkende en het een vraag was waarmee ze Wendy wilde uitlokken. Babs begon weer over dat Wendy Zwitserland zou zijn.
Isaac staat aan de kant van Wendy in dit gesprek en zegt: nog een paar weken volhouden.
Ik hoop zo dat hij Babette nou ook eens echt laat vallen…..!!!
Kanjerquote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heb stream 1 tot 2130 uur en daarna stream 2 ... ga het wel uploaden straks ...
Volgens mij meer een eenheid met Marciano? Isaac noemt Babette nooit als speler waar hij mee in de finale wil staan.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:04 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Dat zou dan best opmerkelijk zijn, aangezien hij de laatste tijd een drie-eenheid vormt met Babette en Marciano.
Misschien om haar weer aan hun kant te krijgen.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 21:41 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Misschien bedoelde ze dan dat Marciano haar heeft gestuurd om het goed te maken met ''het was zijn idee'' wat ik hoorde?
hij vind bep onbetrouwbaarquote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:07 schreef Teckeltje25 het volgende:
[..]
Misschien om haar weer aan hun kant te krijgen.
Ja precies, laat die boeren latende Imi en dat potje christelijk pingpongen maar lekker zitten 😄quote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:06 schreef juul. het volgende:
Wat de streams nog enigzins interessant maakt, voor mij dan, houden ze buiten beeld
Dat ligt nu wel gevoelig nu Babette het schoothondje is geworden van Marciano. Misschien neemt Isaac haar nu wel voor lief al is het een blok aan z'n been.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:07 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Volgens mij meer een eenheid met Marciano? Isaac noemt Babette nooit als speler waar hij mee in de finale wil staan.
(En had hij Jeff niet beloofd haar er zsm uit te spelen??)
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:09 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Ja precies, laat die boeren latende Imi en dat potje christelijk pingpongen maar lekker zitten 😄
Lijkt er wel opquote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:19 schreef Fritsie1960 het volgende:
Babette weer in d'r dwangbuis in Kamer5?
Isaac is ook niet te vertrouwen wat dat betreft.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:04 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Dat zou dan best opmerkelijk zijn, aangezien hij de laatste tijd een drie-eenheid vormt met Babette en Marciano.
Die is denk eerst uitslapen voor ze naar buiten gaatquote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Iemand al iets gezien van Moraima in de buiten wereld ?
Hij vindt hem zelf het grappigstquote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:31 schreef Was-beer het volgende:
Die kop van Erik als hij een grap verteld
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jeff had een lekkere dish naar de moeder van Bern op Instagram .....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |