Een shoarmaschotel?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jeff had een lekkere dish naar de moeder van Bern op Instagram .....![]()
Of ze is de geplande winnaarquote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:31 schreef Rhosyn het volgende:
Ik denk dat Babette uit de stream wordt gehouden om te voorkomen dat er nog langer negatief over haar wordt gesproken/geschreven. Ik vermoed dat Babette op Social media wordt afgemaakt en dat ze dat proberen uit te doven.
quote:Op zondag 30 juli 2023 00:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ben uit narigheid maar begonnen met kijken van BB Australië 2022
Zoë is er uit gehaald door familie..in overleg met haar heeft ze het toneelstuk opgevoerd dat ze zelf wilde gaan.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan sturen ze maar een berichtje dat ze naar huis moeten komen ... Het is niet de bedoeling dat de Febo dan de boel aanpast ... ging toch bij Zoe min of meer ook zo ..
Hoe weet je dat?quote:Op zondag 30 juli 2023 00:55 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Zoë is er uit gehaald door familie..in overleg met haar heeft ze het toneelstuk opgevoerd dat ze zelf wilde gaan.
Waar komt dit verhaal vandaan?quote:Op zondag 30 juli 2023 00:55 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Zoë is er uit gehaald door familie..in overleg met haar heeft ze het toneelstuk opgevoerd dat ze zelf wilde gaan.
Op Facebook of instagram en twitter wordt zoveel geroepen. IK weet nooit wat ik geloven moet wat daar allemaal staat.quote:Op zondag 30 juli 2023 07:17 schreef cinsan het volgende:
[..]
dat verhaal heb ik ook ergens gelezen , zoe haar moeder werd lastiggevallen en bedreigd op sm
ok sommige dingen geloof ik wel , zie hoe den hartog nog bezig is over oud inwonersquote:Op zondag 30 juli 2023 07:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op Facebook of instagram en twitter wordt zoveel geroepen. IK weet nooit wat ik geloven moet wat daar allemaal staat.
Dat hij de waarheid zeg, dat mag tochquote:Op zondag 30 juli 2023 07:23 schreef cinsan het volgende:
[..]
ok sommige dingen geloof ik wel , zie hoe den hartog nog bezig is over oud inwoners
Ik ben niet zo gelovig van wat die mensen daar allemaal roepen.quote:Op zondag 30 juli 2023 07:23 schreef cinsan het volgende:
[..]
ok sommige dingen geloof ik wel , zie hoe den hartog nog bezig is over oud inwoners
Ik persoonlijk vind het afbranden of de les lezen via social media minderwaardig. Van wie dan ook.quote:Op zondag 30 juli 2023 07:27 schreef danaqui het volgende:
[..]
Dat hij de waarheid zeg, dat mag toch
Mogge
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |